|

صحبت های تکاندهنده سارا روستاپور درباره مرگ آزاده نامداری

من هرگز باور نمی کنم که آزاده نامداری خودکشی کرده باشد حتی اگر پزشکی قانونی بگوید

لینک کوتاه کپی شد

سارا روستاپور مجری برنامه کودک که از دوستان نزدیک وصمیمی آزاده نامداری بود در یک گفتگوی رادیویی گفت که هرگز باور نمی کند که آزاده نامداری خودکشی کرده باشد چرا که آزاده بسیار صبور و سرشار از امید بود

روستاپور گفت سه روز قبل از مرگ آزاده با او چت می کرده و حتی با هم قول و قرار گذاشته بودند که بعد از تعطیلات نوروز یکدیگر را ببینند و بچه هاشان با هم بازی کنند.

روستاپور در ادامه با انتقاد از برخی همکاران خود گفت همه ما در زندگی مان اشتباه می کنیم وآزاده هم از این قضیه مثتسنی نبود اما رفتاری که اهالی صداوسیما با آزاده کردند جفا و ظلم در حق او بود.

این مجری برنامه کودک در پایان گفت حتی اگر پزشکی قانونی هم تایید کند که آزاده خودکشی کرده بازهم من قبول نمی کنم چرا که آزاده روزهای بسیار سختی را گذرانده بود اگر می خواست خودکشی کند همان زمان به زندگی اش پایان می داد.


 واکنش مجریان تلویزیون به خبر درگذشت آزاده نامداری

چهره های مطرح کشور در پی انتشار خبر فوت مرحوم آزاده نامداری، پست هایی را به یاد او منتشر کردند که در ادامه آن ها را مشاهده می کنید:

1616904313_S4fJ1

1616904768_J0bX4

 واکنش مونا انصاری فر، مجری شبکه قرآن و معارف سیما در پی درگذشت آزاده نامداری

1616904917_J5sM7

 واکنش سارا روستاپور مجری محبوب کودک به خبر درگذشت آزاده نامداری

1616905439_W6rN6

 واکنش علی ضیا به خبر درگذشت آزاده نامداری

واکنش تلخ احسان کرمی به درگذشت آزاده نامداری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • الهه ارسالی در

    فرزاد حسنی خیلی پستی آزاده از سرت زیاد بود لعنتی

  • علی ارسالی در

    اینکه خودکشی کرده یا نه کاری به این بنده خدا ندارم خداوند رحمتش کند. اما چند نکته درموردخودکشی خیلی ها خیال می کنیم وقتی آدم به مشکل برمی خورد خودکشی می کندویا اگرظاهراطرف شاد باشدویا مشکل مادی نداشته باشد و.... نباید خودکشی کند و... یکی از اصلی ترین دلایل خودکشی احساس تهی شدن انسان واحساس بی مصرفی و خسته شدن از زندگی دلیل اصلی خودکشی هدف نداشتن در زندگی هست و دور شدن از معنویات و نگاه مادی به زندگی هست و احساس دوری از اطرافیان هست و....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی