|

مارمولکی شش پا در تایلند

این مارمولک شش پای عظیم الجثه در قفسه های سوپرمارکت چه می کند؟!

خریداران یک سوپرمارکت با دیدن یک مارمولک عظیم الجثه که در حال خزیدن از قفسه های آن بود، وحشت زده شدند.

لینک کوتاه کپی شد

در روز گذشته در یکی از سوپرمارکت های تایلند، مارمولک شش پا و عظیم الجثه ای دیده شده که در حال خزیدن از قفسه های آن بود و خریداران نیز با مشاهده آن، وحشت زده شده و سریعا سوپرمارکت را ترک کردند.  در تصاویر نشان داده شده از این مارمولک وحشتناک، به نظر می رسد که او در قفسه های آن سوپرمارکت به دنبال غذا می گشته!

بعضی از شاهدان این صحنه نیز با وجود ترس و خطر حمله آن مارمولک، سرعا تلفن های همراه خود را بیرون آورده و شروع به فیلم و عکس برداری از آن کردند تا این صحنه عجیب و غیر قابل باور را در صفحات اجتماعی به انتشار بگذارند. 

یکی از خریداران نیز در مصاحبه ای در این باره گفت: " من تنها برای خرید چند بطری نوشابه از خانه بیرون آمدم و به نزدیک ترین سوپرمارکت محله مان رفتم که ناگهان با این مارمولک عظیم الجثه مواجه شدم و از وحشت نمی دانستم که باید چه کار کنم و تنها  از آن سوپر مارکت دور شدم و در خیابان فریاد زدم که ک مارمولک شش پای گنده به قفصه های این سوپر مارکت حمله کرده! باید بگویم که هرگز در زندگی چنین چیزی را ندیده بودم!" 

یکی دیگر از آنان گفت: " این موجودات اکثرا خطرناک هستند و من با وجود تمام وحشتی که دیدن آن پیدا کرده بودم، تصمیم گرفتم تا کمی دور تر بایستم، تلفن همراهم را به آرامی بیرون بیاورم و تصاویری را از آن مارمولک ثبت کنم". 

شخص دیگری در این باره گفت: " به نظر می رسد که سوپر مارکت ها از هرچیزی حتی برای مارمولک های برخوردار باشند!"  کارکنان و مشتریان این سوپرمارکت بزرگ که با دیدن این مارمولک وحشت زده شده بودند نیز، با دیدن کارتن هایی که یک به یک بر زمین می افتاد، در پشت پیشخوان های میز هایشان قایم شده و از ترس کلامی بر زبان نمی آوردند!

یکی از خریداران نیز پس از مشاهده این مارمولک سریعا با نیروهای پلیس تماس گرفتند و آنها نیز به همراه چند کارشناس حیوانات به آن سوپر مارکت رفتند و با تفنگ مخصوص و دارای یک ماده بیهوش کننده، توانستند آن موجود که حسابی در قفسه های آن سوپرمارکت جا خوش کرده بود را از آنجا خارج کنند. 

0_PAY-VIRAL_PRESS_MONITOR_LIZARD_SUPERMARKET__22_of_24_

یکی از آن متخصصان نیز در این باره گفت: " این گونه از مارمولک های شش پا عموما در برکه ها و کانال های شهر های بزرگی همانند تایلند زندگی می کنند و اکثرا از ماهی ها، مار ها، قورباغه ها و بقایای غذای انسان ها تغذیهمی کنند. همچنین، انها در صورتی که احساس تهدید کنند به سرعت به دشمن خود حمله ور می شوند و  گازهایشان نیز اغلب سمی و دارای باکتری های مضر به ویژه برای بدن انسان است". 

0_PAY-VIRAL_PRESS_MONITOR_LIZARD_SUPERMARKET__14_of_24_

download

منبع: Miror

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی