|

از پیر شدن فرار میکنی؟ کلیک کن

پیری زودرس

هر چند که ما هرگز نمیتونیم با پیری بجنگیم، اما میتونیم کاری کنیم که جوان‌تر به نظر بیایم. میدانید چطور جوانتر به نظر آیید؟

لینک کوتاه کپی شد

هر چند که ما هرگز نمیتونیم با پیری بجنگیم، اما میتونیم کاری کنیم که جوان‌تر به نظر بیایم. تغذیه مناسب و البته ورزش از جمله عواملی است که روی زیبایی ما تاثیر میزاره. اگر به روتین زندگی خانم ها توجه کنین متوجه میشین که خیلیاشون ندانسته اشتباهاتی‌ رو مرتکب میشن که اونارو مسن‌تر از اون چیزی که هستن نشون میده. مثلا بعضی از وعده های غذایی رو حذف میکنن و مصرف هله و هوله رو افزایش میدن. به اندازه نمیخوابن و از همه مهم تر آب زیادی نمینوشند!

اگر شما هم جزء این دسته از خانم ها قرار دارید؛ توصیه میکنیم بار دیگر در سبک زندگی خود تغییراتی را به وجود آورید. تغییراتی مثبت که شما را جوانتر از همیشه به بقیه معرفی نماید.

تغییراتی-مثلا-کنار-گذاشتن-عادات-بد

تغییراتی مثلا کنار گذاشتن عادات بد

از سیگار کشیدن و حتی نوشیدن الکل که بر زیبایی تاثیر منفی میگذارد دوری کنید. براساس تحقیقات این دو عامل منجر به پیری زودرس میشه. کم آبی بدن، منجر به کمبود کلاژن و سرخی پوست و حتی پیری زودرس میشه. از طرفی به پوست آسیب میزنه. پس تا حد امکان این عادات را کنار بگذارید.

مراقبت کردن از دست، شانه و گردن

در برخی افراد میبینیم که صورتشان سن آنها را بسیار پایین نشان می‌دهد، اما گردن، شانه و دست‌ آنها، سن واقعی‌شان را لو میدهد. پس ضروریه که از نقاط مختلف بدن خصوصا این نواحی به خوبی مراقبت کنید. هر شب قبل از خواب، شانه‌ها و دست‌ها را با لوسیون بدن ماساژ دهید و صورت خود را هر روز کرم ضد آفتاب بزنید.

مراقبت-کردن-از-دست،-شانه-و-گردن

نمالیدن پوست

صورت و گردنتان را تا حد امکان لمس نکنید. چشم ها را نمالید. این نواحی از پوست بسیار حساس هستند و خیلی زود چروک می شوند. اگر هم از کرم دور چشم استفاده می کنید از مالیدن زیاد آن بپرهیزید.

شستشوی-صورت-روزانه-2-بار

شستشوی صورت روزانه 2 بار

خیلی اوقات صبح ها آنقدر خواب‌آلود هستید که وقتی را برای شستشوی صورت اختصاص نمی دهید. حتی شب ها نیز به دلیل خستگی حوصله شستن آرایش صورت خود را ندارید. اما تمامی این عادات بد میتواند منجر به پیری زودرس شود. شستشوی صورت تنها چند دقیقه از وقت شما را میگیرد. بهانه گیری را تمام کنید و هر صبح و هر شب صورتتان را بشویید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی