|

اصول شیک پوشی

از تیپای ساده و خنثی خسته شدی! امسال با این مانتو ها و آیتمای رنگی حسابی خوشرنگ شو

امروز قراره سراغ رنگ‌هایی بریم که در کنار هم پالت جذابی رو می‌سازن تا در نهایت بتونید یه استایل شیک و چشم نواز برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
2

اگه هنوز لباس عیدتون نخریدید یا اینکه قصد خرید ندارید و میخواین از کمد لباستون یه ست جذاب برای مهمونی های عید انتخاب کنید اما نمیدونید چه رنگی باشه ما بهتون کمک میکنیم. اگه براتون مهم که طبق مد لباس بپوشید باید سراغ رنگ هایی مثل بنفش و یاسی برید چون همون طور که می دونید امسال رنگ بنفش از طرف شرکت پنتون به عنوان رنگ سال انتخاب شده اما اگه خیلی اهل مد نیستید کارتون راحت تره و میتونید از رنگ های بهاری استفاده کنید. 

به گزارش «شایانیوز»، تو این مطلب قراره رنگ‌های مناسب فصل بهارُ با هم مرور کنیم. امروز قراره سراغ رنگ‌هایی بریم که در کنار هم پالت جذابی رو می‌سازن تا در نهایت بتونید یه استایل شیک و چشم نواز برای خودتون بسازید پس در ادامه با ما همراه باشید.

222454045_127375619566228_6613053910885187690_n

عکس ها از صفحات maryaamaskari , melange.stylee , mezon.negarin

طوسی و زرد

رنگ زرد یکی از رنگ ‌های اصلی است که از انرژی و زیبایی ویژه‌ ای برخوردارِ. از لحاظ روانشناسی زرد، رنگ خنده، خوشبختی، خوش‌بینی و باورهای خوب است و روز شما را روشن‌ می‌کند. اگه برای بهار دنبال یه رنگ شاد هستید از زرد غافل نشید شما میتونید این رنگ با طوسی ست کنید و یه استایل بی نهایت شیک برای خودتون بسازید. فرقی نمیکنه که مانتوتون طوسی یا زرد باشه یکی رو به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید از رنگ دوم به عنوان مکمل استفاده کنید. توی این ست میتونید شلوارتون سفید انتخاب کنید.

106366393_756315091869391_711561936475328844_n

سبز و آبی

سبز رنگ طبیعتِ و از ترکیب آبی و زرد به دست میاد. این رنگ نماد آرامش، رشد و نمو، از نو زاده شدن و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است. سبز طیفی از رنگ های سبز فسفری، سبز لجنی، سبز زمردی، سبز یشمی، سبز ارتشی، سبز پسته ای رو شامل میشه. اگه دنبال یه ست جذاب برای عید هستید از ترکیب سبز و آبی غافل نشید این دو رنگ در کنار هم از شما یه خانم بی نهایت خوشتیپ میسازن. همه طیف های آبی از سرمه ای گرفته تا آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، فیروزه ای، آبی آسمانی و لاجوردی (نیلی) در کنار سبز با هم جذاب میشن.

IMG_20220219_152312

سرخابی و طوسی

از ترکیب طوسی و سرخابی غافل نشید این دو تا رنگ در کنار هم فوق العاده جذاب میشن. برای این ست سرخابی رو به عنوان رنگ اصلی و طوسی رو به عنوان رنگ مکمل استفاده کنید. طوسی از یک طرف باعث میشه سرخابی بیشتر خودشُ نشون بده از طرف دیگه کاری میکنه که مانتوی سرخابیتون خیلی هم تو چشم نباشه.

IMG_20220208_182737

قرمز و سفید

قرمز و سفید در کنار هم یه ترکیب خوش رنگ و جذاب میسازن که احتمالا کمتر دیده باشید. حالا شاید پیش خودتون بگید که این دو تا رنگ خیلی به هم نمییان اما رنگ سفید به خوبی با قرمز هم خونی داره البته نه هر قرمزی؛ شلوار سفید در کنار مانتوی قرمز روشن شما رو به یه خانم خوشتیپ تبدیل میکنه. حُسن انتخاب رنگ سفید اینِ که گیرایی قرمزُ کم میکنه پس اگه میخواین خیلی تو چشم نباشید میتونید از این ترکیب استفاده کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی