|

پوستت سفیدِ و فکر میکنی هیچ لباسی بهت نمیاد؟ بیا بگم چه رنگ مانتو ماهت میکنه

خانم هایی که سفید رو هستند باید رنگ لباس هاشونُ طوری انتخاب کنن که بی حال به نظر نیاین مثلا رنگ های جیغ انتخاب خیلی خوبیه.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- تابستون که میشه خیلی از خانومایی که سفید رو هستن میرن دنبال سولار تا برنزه بشن چرا که فکر میکنن اینجوری خوشگل ترَن و لباس بیشتر بهشون می یاد. حالا اینکه یه نفر دوست داره برنزه باشه یه چیز کاملا شخصیه اما اگه به خاطر این برنزه می کنید که لباس بیشتر بهتون بیاد و کلا فکر میکنید که به سفیدا لباس نمی یاد سخت در اشتباهید چرا که اتفاقا خانومایی که رنگ پوستشون سفیدِ اگه کمی تو انتخاب لباس هاشون دقت کنن میتونن یه استایل خیلی خوشگل و جذاب برای خودشون بسازن.

پس چه سفید رو باشید چه سبزه خیلی مهمِ که بدونید چه رنگی بهتون می یاد در واقع اولین چیزی که موقع خرید باید بهش فکر کنید اینِ که کدوم رنگ ها بیشتر بهتون می یاد. کسایی که سفیدَن باید طوری لباس بپوشن که بی رنگ و رو به نظر نیاین و رنگ هایی انتخاب کنند که جلوه پوستشون بیشتر کنه مثلا رنگ های جیغ براشون انتخاب مناسبیه در مقابل تو انتخاب رنگ های خنثی و روشن باید محتاط باشن.

اگر رنگ پوستتون سفیدِ و دوست دارید بدونید که چه رنگ مانتویی بیشتر بهتون میاد در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اگه پوستت سفیدِ قرمز بپوش

قرمز یکی از بهترین رنگ ها برای خانم های با پوست سفیدِ این رنگ جذابیت و گرمی خاصی به چهره میده. اگه مانتوتون قرمز میتونید اونُ با شلوار مشکی ست کنید. انتخاب روسری قرمز مشکی انتخابی هوشمندانه برای این ست است. میتونید کیف کفشتون هم از هر کدام از این دو رنگ انتخاب کنید.

مانتو قرمز

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , shikopickmantoo

اگه پوستت سفیده از بنفش غافل نشو

اگر سفید رو هستید اصلا از رنگ بنفش غافل نشید این رنگ جذابیت خاصی به چهره شما میده و یه جورایی شما رو سرحال میکنه. شاید براتون جالب باشه که بدونید بنفش از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی به دست می‌یاد؛ بسته به این که چه درصدی از قرمز یا آبی با یکدیگر ترکیب بشن تنالیته‌ها و طیف‌های مختلفی از رنگ بنفش حاصل میشه. در زبان انگلیسی تنالیته‌های بنفش مایل به آبی رو Violet و بنفش ارغوانی یا تنالیته‌های بنفش مایل به قرمزُ Purple می‌نامند.

مانتو بنفش

عکس از صفحه manto_loosi_behshahr

بنفش ویولت به آبی و بنفش ارغوانی یا purple به قرمز نزدیکترن. رنگ یاسی به بنفش متمایل به آبی روشن یا ویولت روشن گفته میشه که رنگ آن برگرفته از نام گل ماگنولیا و گل یاس بنفش است. اگر تناژ پوست شما به سمت رنگ‌های گرم میره و گندمی یا برنزه هستید تناژهای بنفش سرد به شما بیشتر می‌یاد به خصوص طیف رنگی نیلی. اگر پوستی سفید و روشن با تنالیته رنگ‌های سرد دارید بنفش های گرم‌تر مانند ارغوانی بهتون بیشتر می‌یاد.

اگه پوستت سفیده سرمه ای خیلی بهت می یادا

سرمه‌ای رنگی تیره با ته مایه‌های سرد آبی و خنثی است که شاید شما رو یاد لباس‌های مدرسه بندازه؛ اما در حال حاضر این رنگ یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها به شمار میره. سرمه‌­ای، از آن دسته رنگ­‌های خنثی است که برای هر ست و استایلی به کار میره. خوبی دیگه سرمه‌ ای اینِ که در هر فصلی میتونید اونُ بپوشید. بنابراین رنگ سرمه‌­ای را می­‌توان رنگی کم ریسک، منعطف برای ست شدن با اکثر رنگ‌­ها و انتخاب هوشمندانه‌­ای برای تمام طیف­‌های رنگی پوست به خصوص سفید روها دانست. 

IMG_20220201_143904

عکس از صفحه mantoshik

اگه پوستت سفیدِ از بین طیف های سبز سراغ یشمی و زمردی برو

رنگ سبز دو بار به عنوان رنگ سال انتخاب شده، یه بار سال 2013 و بار دیگه در سال 2017. این رنگ جز اون دسته از رنگ‌هاست که طیف رنگیش خیلی گستردس بنابراین خیلیا میتونن ازش استفاده کنند. اگر سفید رو هستید بهتره سراغ سبز روشن نرید چون شما رو بی روح میکنه در مقابل سبز زمردی و یشمی خیلی بهتون میاد. رنگ سبز تقریبا با تمام رنگ‌ها هماهنگِ اما بهترِ با نارنجی و بنفش ست نشه مگر این که نارنجی به زرد و بنفش به آبی نزدیک باشه.

مانتو سبز

عکس از صفحه mezon.flamingo1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

عکس شاخص از صفحه zargol.meson

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی