|

اصول شیک پوشی

رنگایی که کنار هم عااالی میشن؛ تابستون مانتو شلوار رنگی پَنگی بپوش و صفا کن

مانتو

خیلیا فکر میکنن تنها راه خوشتیپ شده پوشیدن لباسای گرونِ اما باید بدونید که رنگ لباس، جنسش، اکسسوری ها و خیلی چیزای دیگه هم برای شیک شدن مهم…

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خیلیا فکر میکنن واسه خوشتیپ شدن باید حسابی هزینه کنن یعنی تنها راه رسیدن به یه استایل شیک و جذاب پول خرج کردن میدونن و با اینکه خیلی واسه تیپشون هزینه میکنن در نهایت از استایلشون راضی نیستن. به این افراد باید گفت که همه چی به گرون خریدن و برند پوشیدن نیست بلکه واسه شیک بودن باید یه سری چیزای دیگه رو هم رعایت کنید.

مثلا اینکه از تاثیر رنگ ها غافل نشید رنگ ها اگه به درستی انتخاب بشن تاثیر خیلی زیادی تو ظاهرتون دارن. موقع انتخاب رنگ لباس باید چنتا نکته رو مدنظر قرار بدید. مهم ترین نکته اینِ که شما اون رنگ دوست داشته باشید یه رنگ هر چقدر هم از نظر دیگران زیبا باشه وقتی خودتون دوسِش نداشته باشید نمیتونه حس خوبی رو بهتون منتقل کنه. یه چیز دیگه که موقع انتخاب رنگ لباس هاتون باید بهش توجه کنید اینِ که رنگ هایی رو انتخاب کنید که با هم هارمونی داشته باشن پس باید بدونید که کدوم رنگ ها در کنار هم جذاب میشن.

توی این مطلب قراره یه سری از رنگ ها که در کنار هم هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن بهتون معرفی کنیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

x

صورتی و آبی کنار هم عالی میشن

صورتی یه رنگ جذاب و خوشگلِ که از ترکیب قرمز و سفید درست میشه و طیف رنگی متنوعی داره که شامل صورتی کمرنگ و صورتی پررنگ، گلبهی و… میشه. این رنگ حس نشاط، سرزندگیه و آرامش تداعی میکنه. اگه دنبال رنگی هستید که در کنار صورتی بتونید باهاش یه هارمونی جذاب بسازید از آبی غافل نشید. آبی یکی از بهترین ها برای ست کردن با صورتیه. تمام طیف آبی و صورتی میتونن در کنار هم قرار بگیرن و ترکیب های جذابی رو بسازن. هر چی این رنگ ها ملایم تر و روشن تر باشن احساس لطیف تری رو ایجاد می کنه. ولی اگه جایی نیاز هست که شما خاص تر به نظر بیاین و پر انرژی باشید، بهتره از رنگ های صورتی پر رنگ و آبی پر رنگ استفاده کنید.

I

با کرم و نارنجی یه استایل عالی بساز

کرم یکی از رنگ های پرطرفدار در دنیای فشنِ که هیچ وقت از مد نمی افته. این رنگ جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشه. از اون جایی که کرم رنگی کاملا خنثاست میشه اون با خیلی از رنگ ها ست کرد. ست کردن رنگ کرم با رنگ‌های تند و جیغ بسیار زیبا و شیک خواهد شد. نارنجی یکی از همین رنگ ها است. ترکیب این دو رنگ باعث ایجاد تعادل در استایلتون میشه پس از این ترکیب جذاب غافل نشید.

i

یه ست عالی با آبی و سبز

به گزارش شایانیوز آبی یکی از بهترین رنگ ها برای ست شدن با سبزِ چرا که یکی از رنگ های تشکیل دهنده سبز می باشد. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی، کهربایی، کلاین و ... در کنار سبز ترکیب جذابی رو ایجاد میکنن. به عنوان مثال مانتوی سبز با شلوار جین آبی یه ترکیب فوق العاده براتون میسازه. رنگ آبی تیره یا سرمه ای هم از آن دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی داره و یک استایل شیک و جذاب براتون ایجاد می کند. این ست مناسب مکان های اداری نیز هست.

n

از بنفش و زرد غافل نشید که کنار هم عالی میشن

بنفش یکی از خوشگل ترین رنگ ها در طبیعتِ که در کنار زرد میتونه یه استایل بی نظیر براتون بسازه. قرار گرفتن زرد و بنفش در کنار هم موجب جلوه بیشتر هر کدوم میشه. پس اگه تا به حال این ترکیب رنگ زیبا رو امتحان نکردید حتما به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ های همیشگیتون فاصله بگیرید و این پالت رنگی فوق العاده رو امتحان کنید. به طور کلی رنگ زرد مکمل خوبی برای رنگ های متضاد خودش هست البته به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید.

I

کهربایی هم که در چرخه رنگ ها میان زرد و نارنجی قرار داره در کنار بنفش میتونه یه استایل بی نهایت شیک و چشم نواز براتون بسازه. نام این رنگ از سنگ عنبر یا کهربا گرفته شده که سنگی زینتی است و رنگش طیف وسیعی از رنگ های زرد، نارنجی، قهوه ای و قرمزُ در بر می گیره.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی