|

انواع استایل زمستونی با کاپشن جین

چند ایده جذاب با کاپشن جین؛ اگه از استایل های زمستونی کلاسیک خسته شدی جین بپوش!

کاپشن جین زنانه

کاپشن جین تنها کاپشنی است که هم برای طرفداران استایل کلاسیک و هم برای کژوال دوستان جذابیت دارد. پس شما در هر استایلی می توانید جین بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- با فرا رسیدن زمستان و سرد شدن هوا یکی از دغدغه های همه ما این می شود که چه نوع لباسی بپوشیم که در حین اینکه گرم می مانیم ظاهری شیک و زیبا داشته باشیم؟ گاها اولین گزینه ای که به ذهن همه افراد می رسد استایل کلاسیک و شیک زمستانی است زیرا این استایل ها شامل پالتوهای کتی و بلند هستند که هرگز در هیچ دورانی دمده یا بلا استفاده نشده اند. اما اگر جزو افرادی هستید که از سبک و نوع پوشش کلاسیک خوشتان نمی آید بهترین گزینه برای شما استفاده از استایل های کژوال است. کاپشن جین زنانه یکی از قدیمی‌ ترین و محبوب‌ ترین ترندهای سبک کژوال است که برای خانم های شیک پوشی که تمایلی به استفاده از شیک های کلاسیک ندارند بهترین گزینه محسوب می شود. کاپشن جین بهترین جایگزین برای پالتو کلاسیک و فوتر است زیرا علاوه بر اینکه به شما استایلی شیک و گرم می بخشد، دست شما در ست کردن آیتم های مکمل باز است.  شما می توانید با انتخاب های مکمل به خود استایلی کاملا کژوال و یا نیمه رسمی ببخشید.

شما برای داشتن استایلی روزمره و زیبا فقط کافی است با چندتا از ترفندهای ست کردن و پوشیدن کاپشن جین آشنا باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند تا از استایل های جذاب کاپشن جین آشنا شوید.

کاپشن جین

کاپشن جین

رایج ترین ترند کاپشن جین؛ دوست داشتنی و جذاب

یکی از قدیمی ترین و رایج ترین نوع های کاپشن جین نوع کوتاه آن است که معمولا با نام کت جین هم شناخته می شود. جالب است که بدانید کت های جین از سالیان بسیار دور تا به امروز با همین طراحی و نوع دوخت مورد استفاده قرار گرفته اند و دستخوش تغییرات نشده اند. فصل پاییز و زمستان با پالت رنگی گرم شناخته شده می شوند، در این فصل سبزی طبیعت به طور کامل جایگزین رنگ های سرد نشده است. در نتیجه انتخاب لباس، کیف، کفش و سایر اکسسوری ها در صورتی که متناسب با پالت رنگی هر فصل باشد جذاب می باشد. یکی از رنگ های مناسب برای فصل زمستان رنگ آبی است، پس اگر قصد استفاده از کت یا همان کاپشن های جین کوتاه را دارید با خیال راحت می توانید از آبی آسمانی گرفته تا آبی تیره به همراه شلوار جین به تن کنید. البته دقت کنید که اگرکت را رنگ روشن انتخاب می کنید شلوا را متضاد و تیره انتخاب کنید.

کاپشن جین

کاپشن جین

کاپشن جین بلند؛ استایلی شیک و کژوال

کاپشن های جین مورد استفاده در ایران به خاطر نوع فرهنگ و سبک پوششی ما بیشتر به این نوع شباهت دارند و می توان گفت یکی از جذاب ترین و شیک ترین استایل های زمستانی خانم های شیک پوش را همین کاپشن تشکیل می دهد. شما برای داشتن استایلی زیبا و راحت فقط کافی است یکی از این کاپشن ها را بپوشید و برای آیتم های مکمل هم از یک هودی، شلوار جین و نیم بوت اسپرت استفاده نمایید. دقت داشته باشید که هودی که برای استایل جین انتخاب می کنید دارای رنگ خنثی یا رنگ های دارای هارمونی با رنگ آبی باشد زیرا اگر رنگ اشتباهی را برای هودی در زیر کاپشن جین انتخاب کنید ظاهری نامرتب و بچگانه خواهید داشت.

کاپشن جین

کاپشن جین

کاپشن جین مدرن و امروزی

دو مدل قبلی که معرفی کردیم دو تا از تقریبا قدیمی ترین و رایج ترین مدل های کاپشن جین هستند که چه در ایران چه در کشورهای مبدا یا دیگر همچنان محبوب بوده و مورد استفاده قرار می گیرند. حال به نوعی دیگر از این بالاپوش جذاب زمستانی اشاره می کنیم، به نوعی جدید که توسط طراحان صنعت مد و وفشن طراحی و به بازار ارائه شده است. این کاپشن ها معمولا دارای قد های کوتاه و طراحی های فانتزی و شیک هستند. شما با استفاده از این کاپشن ها استایلی مدرن و امروزی خواهید داشت و جالب است که بدانید این مدل از لباس ها برای خانم های جوان گزینه مناسب تری به حساب می آیند.

کاپشن جین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی