|

انواع استایل زمستانی با کاپشن

آشنایی با ترندهای جذاب 2023؛ جدیدترین استایل های زمستونی با کاپشن بادی

انواع کاپشن زنانه

در 2023 دیگر زمان پوشیدن کاپشن های پفی با رنگ های شبرنگ نیست، بلکه کاپشن های رنگ خنثی شیک تر هستند و با هر لباسی که در کمد دارید ست می شوند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- از گذشته تا امروز یکی از کاربردی ترین لباس های فصل زمستان کاپشن بوده است و جالب است که بدانید کاپشن های پفی در قدیم بسیار سنگین و حجیم بوده اند و استفاده از آنها برای همه افراد کار آسانی نبوده در حالی که امروزه این کاپشن ها با طراحی و برش های مختلف تولید می شوند و می توان گفت مشکلات کاپشن های قدیمی را ندارند. اگر قرار است زمستان خود را شیک و گرم بگذارنید بهتر است اول از همه با انواع کاپشن ها و ترندهای 2023 آشنا شوید و بعد اقدام به خرید کنید، یکی از محبوب ترین مدل های کاپشن در سال جدید کاپشن بادی است زیرا این کاپشن ها علاوه بر وزن کم بسیار گرم و زیبا هستند. دقت داشته باشید که دیگر زمان پوشیدن کاپشن پفی به رنگ های شبرنگ تمام شده است و بهتر است سمت آن ها نروید. کاپشن های رنگ خنثی شیک تر هستند و با هر لباسی که در کمد دارید ست می شوند. سراغ رنگ هایی مثل مشکی، قهوه ای و خاکی بروید. اگر به آیتم های رنگی تر علاقه دارید، رنگ های سورمه ای، زرشکی تیره، خاکستری تیره، قرمز پرشین یا سبز یشمی انتخاب های مناسبی به حساب می آیند.

انواع کاپشن بادی

انواع کاپشن بادی

جالب است که بدانید کاپشن از زبان روسی وارد زبان ما شده و در انگلیسی به عنوان jacket مطرح می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا باجذاب ترین استایل های زمستانی با کاپشن آشنا شوید.

کاپشن پفی یا خلبانی کوتاه؛ خاص و متفاوت لباس بپوشید

کاپشن خلبانی نوعی ژاکت پرواز نظامی است که برای اولین بار برای استفاده خلبانان طراحی شده بود و اکنون به کاپشن مرسومی بین مردان و زنان تبدیل شده است. در نتیجه می توان گفت این مدل از کاپشن یکی از نوع های قدیمی و گرم این بالاپوش زمستانی است که هر ساله در ترندها جایگاه خود را حفظ کرده است. فرقی نمی کند که یک کاپشن خلبانی یا یک کاپشن بادی کوتاه را به تن می کنید، در نهایت شما استایلی خاص و متفاوت از خانم های دیگر خواهید داشت. برای جذابیت بیشتر این استایل بهتر است از شلوارهای اسکینی با بوت های بندی اسپرت استفاده کنید.

انواع کاپشن بادی

انواع کاپشن بادی

پافر و کاپشن بادی بلند؛ زمستونو گرم و لوکس بگذرونید

باید بدانید که سبک استایل کردن لباس زمستانی کمی تغییر کرده است و اگر بخواهید ترند باشید، باید با یکی از این کاپشن های بادی استایل‌های جذابی برای خودتان طراحی کنید. کاپشن یا پافر بادی را می توانید به همراه هودی های گرم و نرم و یا اگر اهل استایل های دست و پا گیر و خیلی گرم نیستید می توانید با یک بافت و یا یک بادی آستین‌ دار جذب امتحان کنید. در نهایت دقت داشته باشید که اگر خیلی سرمایی هستید حتما نوع بلند این کاپشن ها را خریداری کنید زیرا نوع بلند این کاپشن ها بسیار گرم و دوست داشتنی هستند و علاوه بر بالاتنه پاهای شمارا نیز گرم نگه می دارند.

انواع کاپشن بادی

انواع کاپشن بادی

کاپشن های بادگیر و نازک؛ پاییز هم می توانید کاپشن بپوشید

همه ما تصور می کنیم کاپشن فقط برای زمستان و برای روزهای برفی است در حال که این تصور کاملا اشتباه است. جلب است که بدانید کاپشن های بادی و نازک برای فصل پاییز و روزهای بارانی ولی نه خیلی سرد طراحی و تولید می شوند. در نتیجه شما در روزهای پاییزی هم می توانی یک کاپشن به تن کنید و برای داشتن استایل زیباتر از شلوار های اسکینی با بوت و یا از شلوارهای دمپا و کتونی استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که در روزهای بارانی از شلوار دمپا استفاده نکنید زیرا این شلوارها برای زمانی که زمین خیس است طراحی نشده اند.

انواع کاپشن بادی

انواع کاپشن بادی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی