|

کتاب های پرفروشی که باید خواند

پنج کتاب پرفروش 2022 که اگه نخوندی جنگی باس بپری کتابفروشی؛ برنامه آخر هفته ردیفه ردیفه

اگه می خوای یک کتاب جدید شروع کنی به خوندن اما نمیدونی چی باید بخری ما یه لیست توپ برات آماده کردیم که حرف نداره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همان طور که خودتان هم احتمالا می دانید لزوما پر فروش بودن یک کتاب نمی تواند به معنای خوب بودن یا حتا قوی بودن آن باشد و گاها پیش می آید و کتاب هایی در لیست پر فروش ترین ها قرار می گیرند که وقتی آن ها را می خوانید حتا بعد از خواندن آخرین برگ آن هم هنوز متوجه نشده اید چه چیزی دقیقا باعث فروش بالای آن شده است، اما با این حال چنین موضوعی را نمی توان اصل ثابتی در نظر گرفت. از طرف دیگر یکی از ساده ترین روش هایی که می توان به وسیله آن فیلم یا کتاب خوبی را برای پیدا کردن انتخاب کرد این است که ببینید آن اثر تا چه اندازه مورد استقبال عموم واقع شده است.

با توجه به گفته های بالا باید بگوییم که در انتخاب کتاب نمی توان از مولفه پر فروش بودن یک کتاب به راحتی چشم پوشی کرد، به همین خاطر هم در ادامه ما تصمیم داریم تا 5 مورد از کتاب های داستانی و غیر داستانی 2022 را به شما معرفی کنیم که همگی به فارسی ترجمه شده اند و اگر شما دوست داشته باشید که کتاب جدید را برای خواندن شروع کنید احتمالا از خواندن این آثار لذت خواهید برد.

پنج کتاب پر فروش 2022

1.با ما تمام می شود اثر کالین هوور

کالین هوور از آن دست نویسنده هایی است که خوب بلد است چطور بنویسد تا بتواند خوانندگانش را مجذوب خود نگه دارد. با ما تمام می شود کتابی است که این نویسنده امریکایی برای اولین بار آن را در سال 2016 به چاپ رساند و از آن زمان تا کنون همچنان مورد استقبال خوانندگان قرار دارد و در سال 2022 نیز در صدر لیست پرفروش ترین آثار جای گرفته است. اگر از خواندن این اثر لذت بردید می توانید کتاب ما شروعش می کنیم را بخوانید که دنباله ای جذاب بر کتاب با ما تمام می شود می باشد.

2.جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند اثر دلیا اوئلز

به گزارش شایانیوز، اگر اهل فیلم دیدن هستید به احتمال بسیار زیاد سینمایی جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند را دیده اید اما باید بدانید که این سینمایی زیبا از روی کتابی به همین نام ساخته شده است، کتابی که از سال 2019 تا کنون در لیست محبوب ترین ها و پرفروش ترین ها قرار دارد. جالب است بدانید که این کتاب بیش از 100 هفته در صدر لیست پر فروش ترین های نیویورک تایمز قرار داشته است.

پنج کتاب پر فروش 2022

3.نور درون اثر میشل اوباما

میشل اوباما بانوی محبوب و دوست داشتن امریکایی پیش از نور درون کتاب خارق العاده شدن را به رشته تحریر در آورده بود، کتابی که نه در امریکا بلکه در تمام دنیا به عنوان یکی از محبوب ترین ها و پر طرفدار ترین ها شناخته شد و اما حال نور درون یا نوری که با خود حمل می کنیم، کتاب دوم او، اثری غیر داستانی با محوریت توسعه فردی است که در واقع روایتگر زندگی خود میشل اوباما می باشد. واقعیت این است که شاید اگر کسی جز میشل اوباما این حرف ها را میزد او را به نویسنده ای که حرف های فراوان انگیزشی میزند متهم می کردند اما برای هشت سال بانوی اول امریکا بودن چیزی نیست که بشود از ان چشم پوشی کرد.

4.زنی به نام وریتی اثر کالین هوور

 همان طور که گفتیم کالین هوور از آن نویسندگانی است که خوب بلد است چطور خواننده را میخکوب خواندن کتاب نگه دارد با این اوصاف باید انتظارش را می داشتید که بیش از یک اثر از این نویسنده در لیست پر فروش ترین ها ببینید. زنی به نام وریتی یا همان وریتی رمانی عاشقانه است که تا به امروز همچنان یکی از محبوب ترین ها می باشد. اگرچه گفتیم وریتی یک داستان عاشقانه است اما جدای از آن وریتی یک داستان معمایی و جنایی نیز می باشد.

5.عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

و نهایتا برای آن هایی که دنبال کتاب های موفقیت و خودیاری هستند باید بگوییم که عادت های اتمی اثر جیمز کلیر همچنان از سال 2018 تا کنون یکی از محبوب ترین ها و پرفروش ترین های آمازون می باشد. عادت های اتمی کتابی است که به شما کمک می کند تا عادت های بد خودتان را از بین ببرید و در عوض عادت های خوبی را که می پسندید جایگزین کنید. به خاطر داشته باشید که خواندن چنین کتاب هایی گاها می توانند زندگی ما را دستخوش تغییر کنند.

پنج کتاب پر فروش 2022

لازم به ذکر است که تمامی آثار ذکر شده در بالا به فارسی ترجمه شده اند و شما می توانید با خیال راحت به خواندن آن ها بپردازید.

اگر دوست داری زندگیت و قشنگ تر کنی به صفحه کتابخونه ما سر بزن تا با کتاب های خوب دنیات و بسازی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی