|

مانتو شتری را با چی بپوشیم؟

جذاب ترین استایل های بهاره با مانتو شتری؛ کی گفته فقط تو زمستون میتونی شتری بپوشی؟

مانتو شتری

شتری یکی از رنگ های محبوب سال برای فصل های سردی مانند زمستان و بهار است؛ پس اگر میخواهید بهار را با استایلی متفاوت بگذرانید همراه ما باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- رنگ ها تاثیر بسزایی در یک استایل شیک و جذاب دارند در نتیجه علاوه بر سبک استایل بر روی انتخاب رنگ و ست کردن آیتم های استایل خود نیز سخت گیر باشید. اگر طرفدار سادگی و سبک کلاسیک هستید، رنگ شتری مناسب شما است، این رنگ نه تنها هرگز از مد نمی افتد بلکه بر خلاف تصور عموم که برای زمستان و پاییز مناسب است، فصل خاصی هم ندارد! در تابستان تیشرت و شلوار خنک و در زمستان سویشرت، بارانی و لباس بافتنی به رنگ شتری جذابیت شما را چندین برابر می کند. حال اگر می خواهید بهار خود را شیک و زیبا بگذارنید می توانید به عنوان آیتم اصلی استایل خود یک مانتو شتری یا وست به تن کنید و آن را با اصول و قواعد ست کنید.

رنگ شتری در واقع از دسته رنگ های قهوه ای و کرمی به حساب می آید و در گروه رنگ های خنثی جای می گیرد، به همین دلیل گزینه ها و انتخاب های زیادی برای ست رنگ شتری وجود دارد که در نتیجه بستر را برای افرادی که به این رنگ علاقه دارند وسیع تر نموده تا استایلی جذاب و منحصر به فرد داشته باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های بهاره با مانتو شتری آشنا شوید.

مانتو شتری

مانتو شتری

وست شتری بپوشید و بهاری متفاوت و خاص را تجربه کنید

وست ها یکی از محبوب ترین ترندها در همه فصل ها هستند از تابستان رنگی رنگی گرفته تا زمستان و پاییز شما در همه روزهای آن ها می توانید انواع وست را با شومیز و یا هودی بپوشید و از استایل زیبای خود لذت ببرید. برای داشتن استایلی بهاره و متفاوت فقط کافی است یک وست مخمل و نیمه ضخیم انتخاب کنید و برای زیر آن شومیز سفید به تن کنید تا زیبایی وستتان بیشتر از قبل به نمایش گذاشته شود. دقت کنید که فصل بهار هم مانند پاییز هوای سردی دارد در نتیجه وستی که انتخاب می نمایید بهتر است از پارچه های پشمی یا مخمل باشد و در انتها هم از لگ های چرمی، شلوار دمپا، بوت های بلند و یا کتونی می توانید استفاده نمایید.

مانتو شتری

مانتو شتری

استایل بهاره را با رنگ شتری و خردلی امتحان کنید

یکی از ترکیب های زیبای رنگی در دنیای مد و فشن استفاده همزمان رنگ های خردلی، شتری و کرم است. د نتیجه اگر می خواهید بهار خود را زیبا و شیک بگذارانید بهتر است که یک مانتو بهاره شتری را با شلوارو یا شال خردلی ست کنید و یا می توانید مانتویی را انتخاب کنید که دارای دو رنگ خردلی و شتری در خود است. البته دقت کنید اگر گزینه دوم را انتخاب کردید بهتر است آیتم های مکمل مشکی و یا ساده انتخاب نمایید ولی اگر پیشنهاد اول را انتخاب می کنید می توانید از اکسسوری و یا کیف و کفش های طرح دار و خردلی استفاده کنید.

مانتو شتری

مانتو شتری

مانتو شتری را با پلنگی ست کنید و استایلی رسمی و کلاسیک داشته باشید

پلنگی بصورت نرمال دارای طرح و نوعی پترن با رنگ های شتری یا قهوه ای است که به همین دلیل می توان گفت در کنار رنگ های قهوه ای، عسلی یا شتری ترکیب زیبایی می سازد. در نتیجه یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با مانتو شتری شال و یا کیف و کفش پلنگی است شما برای داشتن استایلی شیک و رسمی می توانید یک مانتو شتری برای بهار انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود یک مینی اسکارف پلنگی به سر کنید و از شومیز و کیف و کفش های پلنگی برای جذابیت بیشتر استایل خود استفاده کنید.

مانتو شتری

مانتو شتری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اشکان ارسالی در

    عالی زیبااموزنده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی