|

انواع استایل با کاپشن سبز

انواع استایل زمستونی با رنگ سبز؛ تو روزای برفی هم میشه با کاپشن سبز بهاری پوشید!

استایل زمستونی سبز

جالب است بدانید که طیف رنگ سبز بعد از رنگ آبی دومین رنگ محبوب در بین مردم دنیا است. این رنگ تاثیر گذار از پرتکرارترین رنگ‌ ها در طبیعت است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جالب است بدانید که طیف رنگ سبز بعد از رنگ آبی دومین رنگ محبوب در بین مردم دنیا است. این رنگ تاثیر گذار از پرتکرارترین رنگ‌ ها در طبیعت است. رنگ سبز نماد آرامش، رشد و نمو، از نو زاده شدن (همچون طبیعت بهاری) و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است. وقتی صحبت از رنگ سبز می شود همه ما به فکر فصل بهار می افتیم در حالی که یکی از جذابیت های فصل زمستان به استفاده از رنگ های بهاری و زیبا در استایل است، در نتیجه شما می توانید با انتخاب یک پالتو یا کاپشن سبز حس و حال بهار را به زمستان سرد خود بدهید. شاید فکر کنید ست کردن پالتو سبز بسیار مشکل است و گزینه های کمی برای ست کردن آن وجود دارد اما اینطور نیست شما با کمی دقت و مطالعه در این زمینه متوجه خواهید شد که دنیای رنگ سبز بسیار وسیع و زیباتر از چیزی است که در ذهن شما می گذرد.

جالب است که بدانید در رنگ شناسی رنگ سبز به اشتباه جزو رنگ های کاملا سرد شناخته شده است، اما این رنگ دارای طیف گسترده ای است و برخی از ته رنگ های آن گرم می باشد و جزو رنگ هایی می باشد که در تمام روزهای سال می توانید با کمک آن استایل منحصر به فردی داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل سبز زمستانی آشنا شوید.

کاپشن سبز

کاپشن سبز

کاپشن سبز بلند و بوت مشکی؛ کژوال و راحت زمستان را تمام کنید

زمستان امسال یکی از زمستان های سرد در این چند سال اخیر است و اولین نکته ای که در زمستان به ذهن همه ما می رسد این است که چگونه لباس بپوشیم که علاوه بر داشتن استایلی شیک و زیبا گرم بمانیم؟ در جواب این سوال باید بگویم که کاپشن های بلند و بادی بهترین گزینه ها برای زمستان هستند زیرا هم بسیار گرم هستند و هم به خاطر قد بلندی که دارند پاهای شما را هم گرم نگه می دارند. حال اگی می خواهید استایلی شیک و کامل داشته باشید بهتر است از بوت های رزمی و یا چلسی در کنار این کاپشن ها استفاده کنید.

کاپشن سبز

کاپشن سبز

استایل کلاسیک زمستانی با رنگ سبز؛ چرا که نه رسمی و رنگی رنگی بپوشید

فرقی نمی کند که یک کاپشن سبز به تن می کنید یا یک پالتو سبز و کلاسیک را انتخاب کرده اید، هر کدام را که برای زمستان امسال انتخاب کنید احساس امنیت و سرزندگی به خود یا اطرافیان خود خواهید داد. اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید و می خواهید استایل کلاسیک و رسمی داشته باشید بهتر است رنگ مشکی را به عنوان مکمل برای آیتم های دیگر استایل خود انتخاب کنید زیرا این رنگ علاوه بر اینکه ترکیب زیبایی در کنار رنگ سبز خواهد داشت بلکه به استایل شما رسمیت بیشتری می بخشد. البته اگر نمی خواهید خیلی خانومانه و رسمی به نظر برسید ولی در عین حال شیک و کلاسیک دیده شوید بهتر است از رنگ سفید کمک بگیرید.

کاپشن سبز

کاپشن سبز

کاپشن سبز کوتاه و معجزه سفید و سیاه؛ دخترانه و فانتزی بپوشید

اگر فردی هستید که به رنگ سبز علاقه دارید و یا در اطراف شما افرادی علاقه مند به این رنگ هستند، بهتر است بدانید که این افراد عاشق طبیعت هستند، بنابراین ثبات و تعادل در رفتار این افراد دیده می‌ شود. رنگ سبز احساس امنیت به شما می‌ دهد و باعث می‌ شود با دیدن این رنگ امید به پیشرفت در زندگی در شما زنده شود. حال اگی یک کاپشن کوتاه و دخترانه سبز دارید و می خواهید با ثبات و متعادل به نظر برسید بهتر است که برای زیر آن یک پلیور سفید یا سیاه به تن کنید و برای تکمیل استایل خود از شلوار و شال هم رنگ با پلیور استفاده نمایید.

کاپشن سبز

کاپشن سبز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی