|

چگونه لباس خال خالی را ست کنیم؟

سال جدید، استایل جدید؛ دست از پوشیدن لباس های ساده بردار شال و مانتو خال خالی بپوش

مانتو توپ توپی

نقش خال خالی از نقش‌ های نوستالژی مربوط به دهه‌ های گذشته میلادی است که همقدم با ترند‌های سال جدید دوباره روی بورس آمده‌ و تکرار شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکثر خانم ها به دلیل اینکه ست کردن لباس های خال خالی برایشان کمی دشوار است از این ترند دوست داشتنی چشم پوشی می کنند در حالیکه یکی از بهترین و جذاب ترین ترندهای سال های اخیر متعلق به مانتو ویا شومیز خال خالی است. از آن‌ جایی که ست کردن لباس خال خالی احتیاج به دقت زیاد‌تری دارد پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا تا حدودی با اصول و قواعد ست کردن مانتو خال خالی آشنا شوید تا بتوانید استایلی بی نظیر را تجربه کنید. برای مثال یکی از نکته هایی که هنگام انتخاب و ست کردن لباس های خال خالی باید به آن توجه کنید استایل و فرم اندامتان است؛ زیرا خال‌ خال‌ های ریز اندام را جمع و جورتر و لاغرتر نشان می دهند در حالی که  خال‌ خال‌ های درشت اندام را حجیم‌تر و بزرگ تر نشان می دهند. حال با دانستن این اصل تکلیف هم معلوم است، شما می توانید یک استایل خال خالی و بی نظیر را تجربه کنید که عیب ها و نقص های اندام شما را پوشش می دهد و شما را زیباتر نشان خواهد داد.

در نتیجه دنیای خال‌خالی‌ ها خیلی زیبا و متنوع است. اما برای پوشیدن‌ آنها باید دقت کنید و نکاتی را به‌خاطر بسپارید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند استایل خال خالی بی نظیر آشنا شوید.

استایل خال خالی

استایل خال خالی

با مانتو خال خالی و شگفتی هایش آشنا شوید!

یکی از زیبا ترین و خاص ترین لباس های دنیای مد  برای خانم ها را می توان لباس های خال خالی دانست. حال اگر می خواهید متفاوت و خاص دیده شوید جسور باشید و از انتخاب مانتو خال خالی نترسید. در صورتی که می‌خواهید برای رفتن به یک مهمانی مانتو خال خالی بپوشید بهتر است از اکسسوری های پر زرق و برق و لوکس استفاده کنید زیرا استایل های خال خالی معمولا به شما ظاهری مجلسی و لوکس می بخشند. یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود استایل ساده خال خالی شما تبدیل به یک استایل منحصربفرد شود این است که آیتم های مکمل را ساده و مینیمال انتخاب کنید تا زیبایی مانتو خال خالی خود را بطور اتفاقی نکاهید.

مانتو خال خالی

استایل خال خالی

کفش و اکسسوری های خال خالی را فراموش نکنید

یکی از راه های دیگر ترند پوشی و زیبا دیده شدن این است که از اکسسوری و کیف و کفش های خال خالی در استایل خود استفاده کنید. در نتیجه اگر از آن دسته از افرادی هستید که مانتو را ساده می پسندید بهتر است که شال، کیف و کفش و یا زیورآلات خال خالی را برای جذابیت بیشتر به استایل خود بیافزایید. دقت کنید که این پیشنهاد ها برای زمانی است که مانتو را ساده انتخاب کرده اید، پس اگر مانتو را خال خالی پوشیدید از انتخاب اکسسوری های خال خالی یا توپ توپی بپرهیزید زیرا نه تنها شما را زیبا تر نمی کنند بلکه استایلتان را شلوغ و به هم ریخته نشان می دهند.

مانتو خال خالی

مانتو خال خالی

سلبریتی جسور و خال خالی پوش را بشناسید!

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم لباس های خال خالی یکی از جسورانه ترین انتخاب ها برای خانم ها محسوب می شوند زیرا تا حدودی ست کردن آن ها نسبت به آیتم های ساده سخت تر است. یکی از نکته های ست کردن آیتم‌ های خال خالی با اندازه دایره‌ های  گوناگون یا با رنگ‌ های متفاوت می‌تواند جذاب شود اگر این کار را ماهرانه  انجام دهید. حال اگر بخواهیم دو تا از سلبریتی های معروف را نام ببریم ک این کار را ماهرانه انجام می دهند می توانیم از بهنوش طباطبایی و یا خانم گلاره عباسی یاد کنیم.

استایل خال خالی

استایل خال خالی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی