|

انواع استایل مجلسی با توربان

اگه از شال و روسری های تکراری خسته شدی توربان بزار؛ با این اکسسوری تو مهمونی ها بدرخشید

توربان

توربان یا کلاه حجاب نوعی پوشش سر است که به تازگی جز اکسسوری های پرطرفدار محسوب می شود. یک خانم شیک پوش همیشه چند مدل از آن را در کمد دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- توربان یک اکسسوری جذاب برای تزئین و پوشش موی سر خانم ها است. توربان یا همان دستمال سر قدمت دیرینه دارد، زیرا در ابتدا مردم اهالی نیجریه برای برگزاری مراسم های سنتی و مذهبی خود از آنها استفاده می کردند. این سبک سرپوش در کشورهای جنوب آسیا، شمال آفریقا نیز استفاده می شده است و اگر با دقت به سیر تحول مد و فشن در سال های اخیر دقت کنید متوجه تاثیر شگرف این سرپوش ها در مد و استایل خانم ها در سرتاسر جهان می شوید. در کشور ما ایران که شال و روسری بخشی از استایل خانم ها محسوب می شود، توربان و کلاه به تازگی برای مهمانی های رسمی به رقابت آمده اند. جالب است که بدانید استفاده توربان و کلاه به جای شال یا روسری برای شرکت در مهمانی ها باعث می شود شما خاص و بسیار شیک دیده شوید. در نتیجه اگر می خواهید متفاوت باشید و در مهمانی ها بدرخشید و در عین حال حجاب خود را حفظ کرده باشید بهتر است ابتدا با انواع توربان و اکسسوری های سر آشنا شوید و در بعد یکی از آن ها را به دلخواه و سلیقه خود انتخاب نمایید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید توربان ها نوعی از اکسسوری هستند که برای همه فصل مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع توربان و کلاه آشنا شوید.

توربان و کلاه

توربان و کلاه

برای مهمانی های مهم توربان مجلسی را انتخاب کنید

در برگزاری فشن شوهای امروز در کشورهای اسلامی توربان ها به عنوان یک اکسسوری ثابت در پوشش اسلامی مدل ها در مراسم کت واک به کار می روند؛ زیرا همانطور که در قسمت بالاتر گفتیم این سربندها می توانند یک انتخاب ویژه و خاص برای خانم هایی باشد که می خواهند استایل متفاوت و خاص داشته باشند. حال اگر برای رفتن به یک مهمانی رسمی مانند مراسم ازدواج اقوام آماده می شوید و می خواهید شیک و همزمان محجبه باشید بهتر است از توربان های مجلسی و یا کارشده استفاده کنید. این توربان ها معمولا از پارچه های دانتل و یا پارچه های ساده ولی دارای مروارید و پولک دوزی تهیه می شوند.

توربان و کلاه

توربان و کلاه

سر خود کلاه بگذارید!

با این که پوشیدن انواع کلاه در اواخر قرن نوزدهم تا دهه 1920 بسیار رونق داشت، مادام کوکو شنل پوشیدن کلاه را به بهترین شکل به نمایش گذاشت. کوکو شنل بیان کرد: هنگامی که با کسی که او را به خوبی نمی‌ شناسید برای نهار به رستوران می‌ روید، همیشه باید کلاه بگذارید، زیرا کلاه باعث می شود بسیار خوش استایل به نظر برسید. حال اگر برای شرکت در یک مهمانی آماده می شوید و یک کت و دامن یا شلوار را برای خود انتخاب نموده اید بهتر است به جای شال یا حتی توربان یک کلاه فانتزی را برای تزئین سر و موهای خود انتخاب نمایید.

توربان و کلاه

توربان و کلاه

کلاه حجاب چیست و چه تفاوتی با توربان دارد؟

کلاه حجاب در واقع نام دیگر توربان است. کلاه حجاب، برای پوشاندن مو‌های سر خانم‌ ها به کار می‌ رود و در عین حال که سبب حفظ حجاب آن‌ها می‌ شود، استایلی شیک و متفاوت را به ارمغان می آورد. هنگام استفاده از کلاه حجاب فراموش نکنید که او مانند شال و روسری، گردن را پوشش نمی‌ دهد. بنابراین اگر داشتن پوشش کامل برای شما مهم است، زمان استفاده از کلاه حجاب از لباس‌ هایی با یقه ایستاده استفاده کنید؛ و یا از نوع هایی که شال متصل دارند استفاده نمایید.

توربان و کلاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی