|

انواع رژگونه را بشناسید؟

آشنایی با انواع رژگونه؛ بدون هزینه و تزریق ژل هم می‌تونی گونه هایی برجسته داشته باشی!

چگونه رژگونه بزنیم؟

شناخت انواع رژگونه و کاربرد آنها می تواند به شما کمک کند تا از بهترین و مناسب ترین رژگونه ها در آرایش خود استفاده کرده و نتیجه آن را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رژگونه یک پوشش عالی برای گونه ها است که می تواند آرایش را از حالت یکنواختی خارج کرده و ظاهری زیبا، درخشان و متفاوت به شما بدهد. شناخت انواع رژگونه و کاربرد آنها می تواند به شما کمک کند تا از بهترین و مناسب ترین رژگونه ها در آرایش خود استفاده کرده و نتیجه آن را ببینید. بسیاری از افراد فکر می کنند رژگونه ها تنها به شکل پودر وجود دارند که البته این مدل رژگونه نوع رایج رژگونه در بازار است، اما باید بدانید که انواع رژگونه آرایشی در شکل های مختلفی تولید شده است برای مثال می توان به رژگونه مایع، ژلی یا همان رژگونه پودری اشاره کرد. حال اگر می خواهید گونه هایی برجسته و زیبا را بدون تزریق ژل و هزینه زیاد تجربه کنید بهتر است که ابتدا با انواع رژگونه و یا ترفندهای زدن آن ها آشنا شوید. رنگ پوست به طور کلی به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شود بنابراین باید رنگ رژگونه را طوری انتخاب کنید که گرم یا سرد بودن ته رنگ آن با پوستتان یکی باشد. همخوانی ته رنگ رژ گونه با ته رنگ پوست باعث می شود درخشندگی پوستتان بیشتر شود. 

در نتیجه اگر به دنبال داشتن میکاپی با دوام و گونه هایی برجسته هستید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع رژگونه و ترفندهای زدن آن آشنا شوید.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه مایع بزنید؛ حرفه ای آرایش کنید

رژگونه مایع یکی از انواع گوناگون رژگونه است که همانطور که از نامش پیدا است، این محصول از بافتی مایع و ژله‌ ای برخوردار بوده و معمولا رنگ طبیعی، ملایم و جذابی را روی چهره ایجاد می‌ کند. رژگونه مایع با ایجاد اثری با طراوت و درخشان به‌ طور یک‌ پارچه با پوست ترکیب می‌ شود و ظاهری ظریف و ملایم را برای شما به ارمغان می آورد. البته هنگام استفاده از این نوع رژگونه دقت کنید که استفاده بیش از اندازه آن باعث بسته شدن منافذ پوست می شود در نتیجه بهتر است آن را با دقت بیشتری استفاده نمایید. به عنوان نکته پایانی توجه کنید که اگر به دنبال خرید یک رژگونه بادوام هستید که مدت زمان زیادی قابل استفاده باشد ، بهترین انتخاب رژگونه مایع هستند.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه پودری؛ رایج ترین نوع رژگونه

رژگونه بر خلاف نظر بعضی از افراد، برای رنگی کردن صورت ساخته نشده است بلکه کاربرد مهم تر و بهتری دارد که آن، حجیم تر نشان دادن گونه ها و زاویه دار کردن صورت است. حال اگر می خواهید آرایشی راحت ولی در عین حال گونه هایی برجسته داشته باشید بهتر است که رژگونه پودری را انتخاب نمایید، زیرا این مدل رژگونه استفاده راحتی دارد و در عین حال باعث برجسته دیده شدن گونه های شما خواهد شد. برای استفاده از این نوع رژگونه کافی است که با براش مقداری از رژگونه را بردارید و در زیر خط استخوان گونه بزنید و با براش دیگری روی استخوان گونه را هایلایتر بزنید و خط بین آن ها را محو نمایید.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه ژلی؛ رژگونه ای مناسب برای همه نوع پوست

این رژگونه بافتی ژل مانند دارد و برای پوست های چرب و معمولی گزینه بسیار مناسبی است. این نوع رژگونه قابل استفاده با براش نمی باشد و توصیه می شود برای زدن آن از انگشت استفاده شود. رژگونه های ژلی معمولا از دو مدل بالا دارای رنگ های روشن تری هستند، در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که رنگ آن را با دقت بیشتری انتخاب نمایید و یا اگر پوست سبزه یا تیره ای دارید کلا از این نوع رژگونه استفاده نکنید.

انواع رژگونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی