|

چگونه آبی و سرخابی را ست کنیم؟

استایل بهاری آبی و سرخابی رو یادت نره؛ مانتو که نباید فقط مشکی یا سفید باشه!

استایل آبی و سرخابی

رنگ سرخابی ترکیبی از قرمز و بنفش است و انرژِی و قدرت هر دو رنگ را با خود دارد. سرخابی نماد عزت نفس است و ترکیب زیبایی در کنار آبی می سازد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکثر خانم ها به دلیل اینکه از ست کردن مانتوهای رنگی می هراسند به خرید و پوشیدن مانتو سفید یا سیاه روی می آورند. در حالیکه ست کردن مانتوهای رنگی تا آن اندازه که تصور می کنند هم سخت نیست، بلکه نیاز به کمی آگاهی و دقت دارد. در نتیجه اگر نمی خواهید دائما تکراری و کلیشه ای لباس بپوشید بهتر است که جسور باشید و از ترکیب یا ست کردن رنگ های شاد بهاری نترسید. یکی از ست های پیشنهادی ما  برای استایل های بهاری استفاده از رنگ سرخابی و آبی در استایل است، برای مثال شما می توانید یک مانتو سرخابی را انتخاب کنید و آن را با شلوار و شال آبی کاربنی ست کنید تا ظاهری متفاوت و خیره کننده داشته باشید. رنگ سرخابی ترکیبی از قرمز و بنفش است و انرژی و قدرت هر  دو رنگ را با خود دارد. سرخابی نماد تعادل وعزت نفس است و ترکیب زیبایی در کنار آبی می سازد. جالب است که بدانید رنگ سرخابی حالت معنوی و رازآلود دارد و موجب افزایش قوه تخیل فرد می شود. معمولا کسانی که به رنگ سرخابی علاقه دارند افراد هنرمند و خلاقی هستند که به برنامه ریزی برای آینده و طرح های نوآورانه علاقه دارند.

رنگ سرخابی و آبی هر دو باعث با اعتماد به نفس دیده شدن شما خواهند شد، پس از ترکیب و بازی با این دو رنگ در استایل نترسید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل بهاری رنگی آشنا شوید.

استایل آبی و سرخابی

استایل آبی و سرخابی

ترکیب سرخابی با آبی آسمانی؛ ترند 1402 معجزه می کند

اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که به استایل های رنگی رنگی علاقه مند هستند حتما در کمد لباس تان برای چند مانتو سرخابی یا آبی جا باز کنید. مانتو سرخابی را می توانید با شلوار جین آبی ست کنید و یک استایل سرحال و اسپرت خلق کنید. علت اینکه این ترکیب خیلی چشم نواز است این است که سرخابی از ترکیب آبی و قرمز سرخ درست شده است به همین دلیل این دو رنگ با یکدیگر هارمونی دارند. شما از تمام طیف های آبی و سرخابی می توانید در کنار هم استفاده کنید ولی در اولین انتخاب بهتر است از سرخابی کنار آبی آسمانی یا پاستلی استفاده شود؛ زیرا این دو رنگ ترکیبی فوق العاده بهاری و زیبا می سازند.

استایل آبی و سرخابی

استایل آبی و سرخابی

سرخابی با آبی کاربنی یا سرمه ای؛ از ترکیب های کاملا متضاد نترسید

یکی از ترکیب های رنگی زیبا و امروزی هم متعلق به رنگ سرخابی و آبی کاربنی یا تیره است. شاید به نظرتان کمی عجبی برسد که چطور این دو رنگ کاملا متضاد می توانند در کنار هم زیبا و منحصربفرد باشند ولی باید بگوییم که این رنگ ها در کنار هم بسیار خاص و دیدنی خواهند شد. در نتیجه اگر به مهمانی یا قرار ملاقات دعوت شده اید و نمی دانید با مانتو سرخابی تان چه رنگی را باید ست کنید بهتر است که از شال و یا شلوار آبی کاربنی برای ست کردن آن کمک بگیرید. جالب است که بدانید در استایل های رسمی آبی و سرخابی اکسسوری معجزه خواهد کرد، پس از انتخاب اکسسوری مناسب غفلت نکنید.

استایل آبی و سرخابی

استایل آبی و سرخابی

ترکیب سرخابی و آبی فیروزه ای؛ آبی های جذاب را فراموش نکنید

رنگ آبی فیروزه ای یکی از رنگ هایی است که طرفداران زیادی دارد و ما برای داشتن استایل های جذاب می توان به جرات گفت خیلی از این رنگ استفاده می کنیم. اینکه مانتو سرخابی خود را با چه رنگ شال و روسری ای می توانید بپوشید خیلی مهم است، در نتیجه اگر می خواهید خاص و متفاوت باشید بهتر است که از رنگ فیروزه ای برای ست کردن مانتو سرخابی خود کمک بگیرید. زیرا ترکیب این رنگ با سرخابی جسارت بالایی می خواهد و می توان گفت تعداد کمی از خانم ها هستند که این آبی را برای ست کردن با مانتو خود انتخاب می کنند.

استایل آبی و سرخابی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی