|

چگونه می توان به سبک فلورال لباس پوشید؟

فقط مانتو نه، تو سبک فلورال می تونی همه لباساتو گل گلی بپوشی؛ بهار را متفاوت تجربه کن

استایل گل گلی

یکی از استایل های بسیار جذاب که دارای تنوع بسیار زیادی نیز است، استایل فلورال یا گل گلی می‌باشد. در این سبک از طبیعت الهام گرفته شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جالب است که بدانید در زمان ورود سبک فلورال به صنعت مد فقط در لباس‌های کیمونو و ژاپنی به چشم می‌ خورد؛ اما به مرور زمان وارد سبک‌ های دیگر نیز شد و برندهای بزرگ نیز از آن در طراحی‌ های خود استفاده کردند. حال اگر می خواهید بهار را متفاوت تجربه کنید بهتر است که یک مانتو گل گلی یا حتی شال گل گلی بخرید و با توجه به اصول ست کردن آیتم های پترن دار آن ها را با یکدیگر ست نمایید. البته به نظرم در ابتدا بهتر است تا حدودی درباره استایل فلورال یا گل گلی اطلاعات کسب کنید و یا بدونید این سبک چه نوع سبکی است. گل همواره یکی از نمادهای طبیعت است که به نوعی نشان دهنده روحیه لطیف و زیبا می توان آن را بیان کرد. استایل فلورال سبکی است که در آن از لباس‌ هایی با طرح گل‌ های مختلف، در رنگ‌ های متنوع و سایز های متفاوت استفاده شده است. جالب است که بدانید علاوه بر دنیای مد و استایل، می‌ توان از این سبک در دکوراسیون داخلی و… نیز استفاده کرد و احساس آرامش و سرزندگی را به بینندگان القا نمود.

برای داشتن این سبک بهتر است از لباس‌ های گلدار با گل‌ های آفتابگردان و بابونه که اخیرا خیلی ترند شده‌اند استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا استایل گل گلی و زیبا برای بهار آشنا شوید.

استایل گل گلی

استایل گل گلی

اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید، مانتو ژاکارد و گل گلی بپوشید

اگر می خواهید به یک مهمانی رسمی بروید و استایل فلورال را برای خود انتخاب کرده اید باید بگویم که کت های ژاکارد و گل گلی یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شوند. البته توجه کنید که اگر جزو افراد دارای اضافه وزن قرار می‌ گیرید؛ پیشنهاد می‌ کنیم از پارچه‌ های گلدار ریز استفاده کنید. زیرا معمولا پیراهن‌ ها و پارچه‌ هایی که گل های درشت دارند برای افراد لاغر گزینه مناسب‌ تری هستند؛ در نتیجه قبل از انتخاب مانتو گل گلی خود به این نکته مهم دقت کنید. یکی از جذابیت های استایل های فلورال به استفاده از اکسسوری های گل گلی و دخترانه است، که پیشنهاد ما برای شما در این استایل استفاده از زیورآلات اینگونه می باشد.

استایل گل گلی

استایل گل گلی

مانتو های نخی و گل گلی به تن کنید؛ بهار را راحت و شاد بگذرانید

یکی از جذابیت های فصل بهار و تابستان به پوشیدن مانتو یا پیراهن های نخی با الیاف طبیعی و کاملا پنبه ای است. حال اگر می خواهید استایل فلورال و راحتی را همزمان تجربه کنید بهتر است که یک مانتو نخی و گل گلی را انتخاب کنید. دقت کنید که برای اینکه اندام شما لاغرتر از آنچه که هست به نظر برسد، می‌ توانید به سراغ طرح‌ هایی با تراکم بالا بروید. چون هر چقدر که تراکم گل و طرح در لباس شما بیشتر باشد، باعث خطای دید بیشتری می‌ شود و جالب است که بدانید همین خطای دید باعث می شود شما خوش اندام تر و لاغرتر دیده شوید.

استایل گل گلی

استایل گل گلی

در سبک فلورال از اکسسوری های گل گلی غافل نشوید

یکی از ویژگی های مهم در استایل و سبک فلورال استفاده از اکسسوری های مناسب و یا گل گلی است. در نتیجه از اکسسوری ها غافل نشوید. برای مثال شما می توانید از گوشوراه های گل گلی و یا شال و روسری گل گلی برای استایل های اینچنینی خود استفاده کنید. اگر می خواهید از تکرار پترن غالب استایل خود بپرهیزید فقط کافی است در زمان انتخاب اکسسوری و سایر آیتم‌ های ثانویه مثل کیف و کفش سعی کنید به رنگ گل‌ ها و زمینه پارچه‌ تان دقت زیادی داشته باشید. هر چقدر که بیشتر با رنگ‌ ها در استایل گل گلی بازی کنید، ظاهر جذاب‌ تری خواهید داشت.

استایل گل گلی

استایل گل گلی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی