|

بررسی استایل سپیده خداوردی

استایل رنگی رنگی و اگزوتیک سپیده خداوردی؛ استاد شیک پوشی به سبک جسورانه و عجیب غریب

استایل سپیده خداوردی

سپیده خداوردی یکی از بازیگران سینمای ایران است که به تازگی بیش از نقش آفرینی هایش با استایل های شلوغ و پلوغ خود سر و صدا به پا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سپیده خداوردی متولد 6 اردیبهشت 1360 در تهران است، او بازیگر، نوازنده و شاعر و همچنین فارغ التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی در ابتدا در مدرسه موسیقی، تحصیلات موزیک گذرانده است و به جرات می توان گفت او یک نوازنده توانمند ارکستر ملی است. ای بازیگر خوش چهره پس از نوازندگی به بازیگری روی آورد و با سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان وارد قاب تلویزیون شد و با سریال از یاد رفته به کارگردانی فریدون حسن‌پور در سال 1390 به شهرت رسید. سپیده خداوردی با فیلم ایستگاه بهشت به کارگردانی نادر مقدس در سال 1385 فعالیت سینمایی خود را آغاز کرده و در کنار شهاب حسینی به هنرمندی پرداخت. این بازیگر خانم متاهل و مادر است و جالب است که بدانید جدا از اینکه به فعالیت هنری خود ادامه می دهد و نقش یک مادر را در زندگی شخصی بازی می کند بسیار خوش استایل است و می توان گفت بسیار جسورانه لباس می پوشد.

سپیده خداوردی استایل های ترکیبی را معمولا انتخاب می کند و برای انتخاب لباس های خود از سبک های اگزوتیک، ماکسیمال و یا حتی گاها ویبرانت کمک می گیرد ولی در کل سبک اصلی استایل او را می توان اگزوتیک دانست. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل سپیده خداوردی آشنا شوید.

استایل سپیده خداوردی

استایل سپیده خداوردی

وست عجیب و غریب سپیده خداوردی در اکران فیلم مسخره باز

همانطور که از نام استایل اگزوتیک پیدا است، این سبک به لباس های متفاوت و متمایز از دیگران اشاره دارد و به لباس هایی که تاکنون کسی نپوشیده است، تاکید می کند. سبک عجیب و غریب یا اگزوتیک (Exotic or exotic style) شامل لباس های استفاده شده از رنگ های جسورانه، طرح های اسرار آمیز و چاپ هایی است که جلب توجه می کنند. در کل می توان گفت افرادی که به این سبک لباس می پوشند علاقه به جلب توجه و متفاوت بودن دارند. سپیده خداوردی همانطور که در تصاویر پایین می بینید یک وست بسیار عجیب و غریب را انتخاب کرده است و بسیار جسورانه و نترس آن را با رنگ نارنجی ست نموده است.

استایل سپیده خداوردی

استایل سپیده خداوردی

استایل توری و مجلسی سپیده خداوردی در اکران خصوصی فیلم لاله

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اســتـایـل اگزوتیک یا عجیب و غریب، شامل مواردی مانند رنگ های تند، گلدوزی ها و طرح های پیچیده، چاپ های عجیب و زیورآلات خاص می شود که همین امر در واقع باعث شد نام اگزوتیک برای این استایل شده است. حال با نگاهی به تصاویر پایین و استایل سپیده خداوردی شیک پوش می توان گفت مانتو تور دوزی شده، پیراهن گلدوزی شده، بوت های بندی بلند و یا حتی اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق همه و همه نشانگر جسارت این بازیگر خانم برای استفاده از سبک اگزوتیک است.

استایل سپیده خداوردی

استایل سپیده خداوردی

استایل سرخابی و معروف سپیده خداوردی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

خوب است که بدانید در سبک اگزوتیک از رنگ های شاد، سرزنده و هیجان انگیز بسیار استفاده می شود، در واقع شما در این سبک بدون هیچ محدودیتی می توانید رنگ ها را باهم ترکیب کنید. همچنین می توانید از پارچه هایی با ترکیب چند رنگ و به صورت رنگین کمانی یا ابر و بادی استفاده نمایید. حال با یک نگاه کلی هم به استایل های سپیده خداوردی می توان دریافت که او جسارت بالایی در انتخاب استایل های رنگی و یا بازی با رنگ ها در استایل خود دارد، تا حدی که می توان گفت او گاهی سبک ویبرانت را با سبک های دیگر ترکیب می کند.

استایل سپیده خداوردی

استایل سپیده خداوردی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سپیده خداوردی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • amirsingle 😔👋🏿🌼 ارسالی در

    سپیده چهره جذاب و خوش سیمای است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است وتحصیلات بالا متاهل است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی