|

معرفی اکسسوری های واجب در سفر های تابستونی

تعطیلات تابستونی تو راهه؛ به نظرت از اکسسوری ها عینک آفتابی لازمه برای سفر یا کلاه؟

اکسسوری های تابستونی

سفر همیشه یک خاطره خوشایند است که تجربیات بسیاری را به ما می‌آموزد. ولی سفر در دل روزهای گرم و لذت‌ بخش تابستان یک تجربه متفاوت است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از اتفاقات رایج در تما م دنیا این است که با شروع تعطیلات سالیانه سفر های تفریحی آغاز می شود و این اتفاق شروع تابستان را برای ما به یادماندنی و زیبا می کند. سفر همیشه یک خاطره ماندگار و خوشایند است که تجربیات بسیاری را به ما می‌ آموزد. با این حال سفر در دل روزهای گرم و لذت‌ بخش تابستان یک تجربه متفاوت و فراموش نشدنی است. پس اگر قصد سفر در روزهای تعطیلات تابستانی را دارید بهتر است که بدانید برای جمع کردن چمدان خود چه آیتم هایی را لازم دارید. شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی به اندازه انتخاب لباس در سفرهای تابستانی انتخاب اکسسوری هم نیاز به دقت و توجه دارد. حال به نظرتان برای سفر تابستونی چه اکسسوری ای نیاز است؟ در ادامه این مقاله به طور کامل جواب این سوال را خواهید گرفت ولی برای مثال می توان عینک آفتابی، کلاه و کیف کمری را مثال زد. قبل از اینکه به سراغ انتخاب اکسسوری برویم باید یک چمدان یا ساک خوب و مناسب برای سفر خود انتخاب کنید. بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که هر چه چمدان سفر خود را بزرگ‌ تر و سنگین‌ تر بردارند، احساس راحت‌ تری در سفر خواهند داشت. اما یک چمدان بزرگ نه تنها مزیتی به همراه ندارد، بلکه اسباب زحمت نیز می‌ شود.

پس سعی کنید چمدان خود را متناسب با تعداد روزهای سفر و یا وسایلی که می خواهید با خود ببرید انتخاب کنید. در نتیجه از انتخاب چمدان های بزرگ برای سفر های کوتاه خودداری کنید.

اکسسوری سفر تابستونی

اکسسوری سفر تابستونی

فراموش نکنید سفر تابستونی بدون عینک آفتابی خوش نمیگذره

در فصل تابستان تابش نور خورشید به شدیدترین حالت خود می‌ رسد و وقتی قرار است روزهای سفر را در فضای باز بگذارنید استفاده از عینک آفتابی ضرورت پیدا می‌ کند. به طور کلی عینک آفتابی نماد فصل تابستان است و همه به آن نیاز داریم چه در سفر و چه غیر سفر. البته برای سفر لازم است که مراقب عینک خود باشید و آن را در قاب محکم نگهداری کنید تا نشکند و دچار خط و خش نشود. پس قبل از جمع کردن چمدان برای سفر به فکر یک قاب مناسب برای عینک آفتابی خود باشد، البته پیشنهاد ما برای حمل عینک آفتابی کیف دستی است نه چمدان.

اکسسوری سفر تابستونی

اکسسوری سفر تابستونی

برای رفتن به ساحل کلاه ساحلی بردارید

اگر که برای تعطیلات تابستانی تصمیم دارید به شهرهای ساحلی سفر کنید و تعطیلات خود را لب دریا بگذرانید، پس بای حتما یک کلاه ساحلی همراه خود بردارید. فراموش نکنید که استایل تابستانی شما همیشه در سفر های ساحلی با یک کلاه حصیری زیبا کامل می‌ شود، پس اگر می‌ خواهید در سفرهای تابستانی شیک و خوش لباس باشید و عکس‌ های زیبایی بگیرید یک کلاه تابستانی مناسب تهیه کنید و با خود ببرید. فراموش نکنید که باید کلاه را را در محفظه مناسب نگه داری کنید تا له نشود. البته به جز کلاه ساحلی می توانید از کلاه فدورا و یا بیسبالی هم استفاده کنید، انتخاب کلاه بستگی به سبک استایل و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

اکسسوری سفر تابستونی

اکسسوری سفر تابستونی

برای طول سفر کیف کوچک یا کمری انتخاب کنید

فراموش نکنید که برای سفر شما چمدان به همراه دارید، پس نیازی به کیف های بزرگ و سنگین برای طول سفر ندارید. پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک کیف کمری یا کج کوچک است که حمل آن برای شما آسان باشد. این کیف ها برای وسایل مورد نیاز و واجب شما کفایت می کنند، پس وسایل بززگتر را در چمدان بگذارید و در طول روز با خود حمل نکنید. البته برای حمل اکسسوری های گران قیمت هم خوب است که بدانید بهترین حالت این است از ابتدا آن ها را همراه خود به سفر نیاورید چون امکان گم شدن و به سرقت رفتن آن ها همیشه وجود دارد. ولی شما می‌ توانید از جواهرات ارزان و رنگی مثل دستبند، گردنبند و گوشواره پلاستیکی شیک که مناسب فصل تابستان هم هستند استفاده کنید تا هم استایل تابستانی خود را جذاب کنید و هم به راحتی در چمدان آن ها حمل کنید.

اکسسوری سفر تابستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی