|

بررسی استایل اندیشه فولادوند

استایل گوتیک و مرموز اندیشه فولادوند در برج میلاد؛ خانوم یه کمد دستکش توری داره فقط!

استایل اندیشه فولادوند

اندیشه فولادونود یکی از بازیگران با استعداد سینمای ایران است که می توان به عنوان جسورترین سلبریتی ایرانی در زمینه استایل از او یاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اندیشه فولادوند شاعر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و موسیقی دان ایرانی متولد 7 مهر 1361 در تهران است. اولین حضور حرفه‌ای او در سینما، ایفای نقش نقره در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی است، همچنین او در فیلم‌ های مریم مقدس، اپیزودهای سه‌گانه ستاره‌ها، سنگ کاغذ قیچی، چهار انگشتی، سن پترزبورگ، دراکولا، بچه مهندس و نیز ایراندخت به ایفای نقش پرداخته‌ است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اندیشه فولادوند فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی می باشد که از علاقه خود به نجاری و خرید و فروش وارد بازیگری شده است و حالا شعر سرایی هم می کند. حال اگر از فعالیت های هنری این بازیگر جوان بگذریم باید بگوییم که او یکی از جسورترین سلبریتی ها در زمینه استایل و انتخاب لباس می باشد، او به حدی خاص و جذاب لباس می پوشد که می توان گفت خود یکی از پیشگامان صنعت مد محسوب می شود. اندیشه فولادوند تا حد بسیار زیادی دارای سبک شخصی گوتیک است و می توان گفت از این سبک تا به امروز بسیار صحیح و در عین حال جذاب استفاده کرده است.

استایل گوتیک، سبک مورد علاقه افراد زیادی در دنیا است، هزاران نفر در سراسر جهان از حس منحصر به فرد بودن این استایل لذت می‌ برند. استایل گوتیک مانند هر سبک دیگری، با چند ویژگی خاص همراه است که در ادامه آن ها را خواهید شناخت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا یا چندتا از جذاب ترین و مرموز ترین استایل های اندیشه فولادند آشنا شوید.

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند گوتیک و سیاه پوش در اکران خصوصی فیلم عنکبوت

همانطور که در قسمت های بالاتر اشار کردیم اندیشه فولادوند یکی از هنرمندانی است که کاملا از سبک گوتیک برای انتخاب لباس و استایل هایش استفاد می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید قدمت سبک گوتیک به قرن 18 میلادی بر می‌گردد. از ویژگی‌ های شاخص استایل گوتیک، رنگ‌ های تیره، مرموز بودن و آرایش غلیظ و تیره است. ویژگی‌ شخصیتی افرادی که استایل گوتیک دارند این است که آن‌ ها در جامعه‌ ای که کاملا یکدست شده است، تمایل دارند تا برجسته و متمایز از بقیه باشند. دقیقا مانند اندیشه فولادوند که برای شرکت در مراسم اکران خصوصی فیلم عنکبوت یک استایل گوتیک را مانند شخصیت های سریال گیم آف ترونز انتخاب نموده بود.

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند

استایل مجلسی اندیشه فولادوند در برج میلاد؛ البته باز هم به سبک گوتیک

اندیشه فولادوند از آنجایی که از استایل گوتیک به عنوان سبک شخصی خود استفاده می کند، به هیچ عنوان نمی تواند برای به غیر از این سبک حتی در مواقعی که می خواهد مجلسی و رسمی لباس بپوشید استفاده کند. پس همانطور که می بینید او مجلسی می پوشد ولی به سبکی مرموز و جذاب که تا به امروز هیچ بازیگری از آن استفاده نکرده است. استایل گوتیک شامل موهای سیاه رنگ، ناخن‌ های مشکی و انواع رنگ‌ های خاموش، خط چشم تیره و لباس‌ های مشکی است. نمای کلی استایل گوتیک دارک است. آیتم‌ ها و جنس پارچه‌ استفاده شده در این سبک، شامل مخمل، تور، چرم، انواع کرست‌ بسیار محکم و دستکش می‌شود. از سبک گوتیک در استایل خیابانی زیاد استفاده می‌ شود.

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند

استایل جنجالی اندیشه فولادوند در مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان سینما

همانطور که در قسمت بالاتر گفته شد نمای کلی استایل گوتیک دارک است، پس اگر می خواهید این دو سبک را از یکدیگر به راحتی تمایز دهید بهتر است که با آیتم های استایل گوتیک تا حد بسیار زیادی آشنا باشید. برای مثال به تصاویر پایین نگاه کنید، لبای های دارای خرج کار چرم یا چرمی می توانند یکی از ویژگی های اصلی استایل گوتیک باشند و یا برای مثال در استایل های گوتیک شلوارهای زاپ دار به همراه جوراب شلواری توری می توانند به خوبی این سبک را در استایل به نمایش بگذارند. البته رژ لب های تیره هم می توانند یکی از نشانه های سبک گوتیک باشند که می توان گفت به دفعات استفاده از این رنگ رژ لب توسط اندیشه فولادوند دیده شده است.

اندیشه فولادوند

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل اندیشه فولادوند قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی