|

سفره هفت سین رو مدرن چیدمان کن تا تو فامیل تک باشه از قشنگی / ایده های ساده و کاربردی

دراین مقاله ایده هایی جذاب و زیبا برای چیدمان مدرن سفره هفت سین مطرح میشه تا شیک تر از همیشه، میز هفت سین رو بچینی و از سلیقه خودت لذت ببری.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تو هم هر سال برای چیدمان سفره هفت سین توی خونه ذوق داری؟ تو هم از اوایل اسفند شاخک هات رو تیز میکنی تا ببینی چه ایده های جدیدی برای سفره هفت سین هست تا اگه باب سلیقت بود ازشون استفاده کنی؟ خب حق داری! شاید بشه گفت یکی از جذاب ترین بخش های عید نوروز، چیدمان سفره هفت سینه! حالا که تا اینجا اومدی یعنی مشتاقی که امسال هم سفره هفت سین پهن کنی و به استقبال بهار طبیعت بری. توی این مقاله ایده هایی جذاب و زیبا برای چیدمان مدرن سفره هفت سین مطرح میشه تا شیک تر از همیشه، میز هفت سین رو بچینی و از سلیقه خودت لذت ببری. تا پایان همراه من باش...

7sin-modern11

هفت سین مدرن رو کجا باید بچینی؟

مدرن نقطه مقابل سنتی قرار میگیره. یعنی اگر هفت سین سنتی و قدیمی رو روی سفره و زمین و یا صندوقچه های چوبی پهن می کردن، هفت سین مدرن رو باید روی میز و یا کنسول چید.

میز گرد و پایه داری که با رومیزی زیبا و ساده ای تزئین شده، روی استند و شلف های تزئینی و یا میز کنسول بهترین مکان برای چیدمان هفت سین مدرن محسوب میشه. بنا به امکانات و سبک چیدمان خونه، بهترین مورد رو برای خودت انتخاب کن و هفت سین مدرنت رو روی اون بچین.

7sin-modern12

7sin-modern9

7sin-modern10

7sin-modern7

7sin-modern14

آیتم های اضافی رو حذف کن!

توی سفره های هفت سین سنتی، آیتم ها و وسایل زیاد و غیرضروری قرار میدن که از این موارد در چیدمان مدرن هفت سین خبری نیست. شمعدان های بزرگ، نان و شیرینی، میوه و خشکبار، ماهی، و... در سفره هفت سین مدرن جایی ندارن و همه آیتم ها حداقلی و ضروری هستن به طوری که چیدمانی شیک و خلوت رو تشکیل بدن.

آینه و شمعدان، ظروف ساده و بدون زرق و برق، گل و گیاهان طبیعی و اجزای هفت سین در مقدار و تعداد کم از مشخصه های سفره هفت سین مدرن به حساب میاد که ترکیبی چشم نواز رو به وجود میارن.

7sin-modern6

7sin-modern2

اهمیت استفاده از ظروف مناسب

در چیدمان مدرن، مهمه که چه ظروفی رو برای قرار دادن اجزای سفره هفت سین انتخاب می کنی. ظروف ساده چینی یا سرامیکی، ظروف پایه دار مدرن و ظروف شیشه ای ساده به شکل استوانه، گزینه های خوبی در این زمینه هستن.

انتخاب یک سینی با طراحی مدرن یا یک تخته سرو زیبا و یا ظروف دو طبقه شیک و چیدمان آیتم های هفت سین داخل اونها، به هر چه مدرن تر شدن سفره هفت سین شما کمک میکنه.

7sin-modern1

7sin-modern8

7sin-modern13

7sin-modern4

در این مقاله، چند نکته کاربردی و ایده های مختلف برای چیدمان مدرن سفره هفت سین مطرح شد که امیدوارم اگر خونه ای به سبک مدرن داری یا به این نوع چیدمان علاقه داری، مورد استفاده تو قرار بگیره. اینجا میتونی مطلبی در مورد ایده های چیدمان سفره هفت سین روی میز کنسول رو ببینی و بخونی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهرانا ارسالی در

    حیف که همسرم اجازه انداختن سفره هفت سین را در رمضان نمی دهند به نظرم اشتباه است اما ایشون محکم می گویند این ماه خودش مراسم خودش را دارد و باید به فکر رضایت خدا باشیم و عبادت او

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی