|

میز کنسول رو کجا بذاریم که جذاب باشه؟ / کالایی کاربردی و شگفت‌انگیز که بد دلتو میبره

میزهای کنسول مبلمانی هستند که در بیشتر فضاها فوق العاده به نظر می‌رسند و در سبک‌ها، طرح‌ها و مواد مختلفی در دسترس قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میز و آینه از گذشته‌های دور جزو یکی از لوازم کاربردی در هر خانه‌ای به شمار می‌رود که جنبه زیبایی شناسی و تزئینی نیز دارد. استفاده از این وسیله در خانه بر زیبایی آن می‌افزاید و اگر در جای مناسب قرار گیرد و متناسب با سایر ملزومات منزل انتخاب شود ظاهری جذاب‌تر و شیک‌تر به خانه می‌دهد. در سال‌های اخیر طراحی این وسیله کاربردی تغییر کرده است و با شمایلی متفاوت ساخته می‌شود که از آن با عنوان «میز کنسول» یاد می‌شود.

artwork-above-consoles

افزایش زیبایی خانه با انتخاب بهترین محل برای میز کنسول

میز کنسول در واقع یک قطعه مبلمان است که به عنوان یک وسیله دکوراتیو و عملی برای نگهداری اشیاء در جای جای خانه  استفاده می‌شود. این میز‌ها معمولا بلندتر از میزهای قهوه‌خوری هستند و دارای سطح بزرگتری برای قرار دادن دکوراتیو و اشیاء مختلف مانند عکس‌ها، گلدان‌ها، سایر ابزارهای هنری و غیره هستند. از آنجا که این میز‌ها عموماً در نقاط مختلف خانه قرار می‌گیرند، طرح و سبک آن‌ها باید با دکوراسیون و سبک داخلی کل خانه هماهنگ باشد.

اکنون که در آستانه سال جدید قرار داریم برخی پس از خانه تکانی ترجیح می‌دهند محل قرارگیری وسایل منزل خود را تغییر دهند تا روحی تازه به خانه ببخشند و برخی نیز وسایل جدیدی را خریداری می‌کنند. میز کنسول یکی از آن‌هاست؛ از این رو لازم است مطمئن شوید این وسیله در جای درست خود قرار می‌گیرد تا جلوه بهتری داشته باشد. طراحی میزهای کنسول بسیار متنوع است و شما می‌توانید آن‌ها را در بیشتر فضاها قرار دهید که ظاهری خیره‌کننده پیدا کند.

consoletable-50

میزهای کنسول باید کجا قرار گیرند؟

میزهای کنسول در بیشتر مکان‌ها عالی به نظر می‌رسند، اما در واقع می‌توانند در مکان‌های خاص خیره کننده به نظر برسند. به همین دلیل، قبل از خرید میز کنسول خود فکر کنید که قرار است کجا قرارگیرد. 

زیر طاقچه بلند

گذاشتن میز کنسول در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا هر اتاق دیگری که طاقچه بلند دارد می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. اما در این خصوص باید به متراژ آن دقت کنید به این دلیل که اگر اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری شما کوچک باشد و با ملزومات دیگر این اتاق‌ها پر شده باشد قرار دادن میز کنسول در این اتاق نه تنها جذاب نخواهد بود بلکه فضایی شلوغ و نامطلوب را نشان می‌دهد.

پشت مبل 

میزهای کنسول در اکثر اتاق‌های نشیمن عالی به نظر می‌رسند و فضای کافی برای شما فراهم می‌کنند. اگر فضای پشت مبل شما زیاد و خالی است قرار دادن این میز درست پشت مبل راهی عالی برای استفاده مناسب از فضای خالی پشت مبل است. همچنین کمک می‌کند تا آن ناحیه بیشتر به یک نقطه کانونی تبدیل شود، به خصوص اگر از میز خود برای نمایش وسایل دکوراتیو استفاده می‌کنید. 

a76e9506ab912ba9ab366928e5977f7a-1

9-43

زیر تلویزیون شما 

ممکن است متوجه این موضوع نباشید، اما میزهای کنسول میزهای تلویزیون واقعاً خوبی هستند.درواقع در دکوراسیون امروزی برخی ترجیح می‌دهند تلویزیون خود را به دیوار نصب کنند؛ در این صورت گذاشتن میز کنسول باریک زیر تلویزیون می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب باشد. در این زمینه میز کنسول شما باید هم عرض یا کمی پهن‌تر از تلویزیون شما باشد.

میز-کنسول-و-میز-تلویزیون-شیک-چوبی

کنار میز ناهارخوری

چه کسی گفته شما نمی‌توانید یک میز کنسول در اتاق غذاخوری یا آشپزخانه خود داشته باشید؟ قرار دادن یک میز کنسول در نزدیکی میز ناهار خوری شما فضای بیشتری برای روی میز برای چیزهایی که لزوماً نیازی به روی میز ناهارخوری شما ندارند فراهم می‌کند.

O

kymt-st-kaml-myznaharkhory-o-knsol-sofya

اتاق نشیمن یا پذیرایی 

نشیمن، یکی از مکان‌های ایده آل برای میز کنسول است. اگر به فکر قرار دادن میز کنسول در سالن خود هستید، مطمئن شوید که ابتدا بقیه دکوراسیون خود را در نظر گرفته اید و سعی کنید طرح و موادی را انتخاب کنید که با هر چیز دیگری ترکیب شود. 

با گذاشتن میز کنسول در این محل می‌توانید از آینه‌های دیواری با اشکال هندسی مختلف مثل دایره استفاده کنید تا زیبایی آن را بیشتر کند. اگر دیوار بزرگی دارید نصب تابلوهای عکس در ابعاد متفاوت نیز می‌تواند گزینه خوبی باشد.

console-table-decorating-ideas-hbx060120heidicaillier-004-1598389490

در اتاق خواب

میزهای کنسول را می توان در انواع مختلف در اتاق خواب استفاده کرد. اگر یک تخت بزرگ دارید یک میز کنسول درست در پای تخت شما جذاب به نظر می رسد. البته می‌توانید از آن برای نمایش کتاب‌ها یا مجلات، عطرها، جواهرات مورد علاقه، برخی شمع‌ها، یک لامپ یا سایر وسایل تزئینی استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر یک میز کنسول را در مقابل دیوار قرار دهید، با یک صندلی در جلوی آن و سپس یک آینه در بالای آن قرار دهید، یک میز توالت منحصر به فرد برای خود دارید!

french-bed-facing-framed-flat-panel-tv-console-table

سایر مکان‌ها

در برخی خانه‌ها فضاهایی وجود دارد که استفاده‌ای از آن‌ها نمی‌شود و وسایل خاصی نمی‌توان در آن قرار داد؛ یا فرورفتگی‌هایی بین دو ستون خانه تعبیه شده که در اصطلاح به این فضاها پِرتی می‌گویند؛ برخی خانه‌های راهروهای بزرگی دارند و همچنین معمولا در خانه‌های دوبلکس فضایی زیر پله‌ها وجود دارد که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. برا پر کردن این فضاها بهره از میز کنسول بهترین گزینه است.

ScreenShot2022-10-07at8.51.48PM-b179220ac70e45de904f348ef02866e7

میزهای کنسول تنها مبلمانی هستند که ما را به وجد می‌آورند یا شگفت زده می‌کنند. آنها می‌توانند در بیشتر فضاها فوق العاده به نظر برسند، به راحتی جابه جا می‌شوند، در سبک‌ها، طرح‌ها و مواد مختلفی در دسترس بوده و اقلامی عالی برای صرفه جویی در فضا هستند. شما می‌توانید با توجه به فضای خانه و سبک مبلمان خود یکی از مواردی که پیشتر ذکر آن‌ها رفت را برای قرار دادن میز کنسول استفاده کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی