|

موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم؟ / بسه دیگه فرق باز کردن و یه ور دادن موهات به روز باش

در این مقاله در خصوص جواب این سوال که موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم صحبت کردیم که میتونه براتون مفید و جذاب باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خوشتیپ ودن تو این روزگار خیلی به کار میاد چرا که خیلی ها این روزا از روی ظاهر شما رو قضاوت میکنن و در صورتی که تیپ و استایلتون بد و ژولیده باشه مسلما براتون تره هم خورد نمیکنن مثلا در صورتی که با یه ظاهر آشفته برای خرید برید احتمالا فروشنده ها با خودشون بگن این خریدار نیست و اونطور که باید شاید تحویلتون نگیرن پس ببینید که تیپ و استایل شما حتی در کوچک ترین مسائل هم مهمه بنابراین بهش برسید و برای بهبود اون تلاش کنید البته که در این بین باید این رو هم بدونید که با توجه به ویژگی های ظاهریتون به سراغ چه آیتم هایی برید تا شیک تر جلوه کنید مثلا در صورتی که چاق هستید باید شلوارهای مناسب افراد چاق رو بشناسید و با استفاده اون ها در استایلتون لاغر تر و  کشیده به نظر بیایید.

یا حتی در این بین باید به جزئیات و کوچک ترین مسائل هم اهمیت بدید و بدونید که خوش استایل شدن از این توجه های ریزه میزه شروع میشه مثلا باید اکسسوری هایی که باید داشته باشیم رو داشته باشید و با استفاده ی اون ها در استایل های روزمره ی خودتون شیک و پیک جلوه کنید. خوشبختانه هم این روزا راه رسیدن به استایل خوب خیلی هموار تر از قدیمه و لازم نیست که شما برای این منظور سختی به خودتون بدید چون نهایتا دسترسی به اینترنت میخواهید تا اطلاعات مهم رو در زمینه ی مد و فشن به دست بیارید حالا هم در این مقاله برای این که یه قدم برای خوشتیپ شدن بردارید میخواهیم در جواب به این سوال که موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم چندتا مدل جذاب و خاص رو بهتون آموزش بدیم، پس با ما همراه باشید.

موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم

مدل موی ساده و جذاب زیر مقنعه

یکی از ساده ترین مدل موها که میتونید با مقنعه درست کنید جدا کردن دو دسته ی نازک از موهاتون و بستن بقیه ی اون هاست و بعد این دو دسته ای رو که جدا کردید میتونید در دو طرف صورتتون رها کنید که به مدل موی سوسکی هم معروف و خب شما میتونید این دو دسته رو هم حتی ببافید تا جذاب تر بشه و برای بستن اون ها از کش های چهل گیس رنگی استفاده کنید تا استایلتون رنگ و روح به خودش بگیره. دقت کنید که شما میتونید توی این مدل مو باقی موهاتون رو ببندید و یا باز بذارید و در صورتی که بدتون میاد مقنعه تون پخ بشه از موها رو بالای سرتون ببندید تا وقتی مقنعه رو میپوشید یه قوسی پشت سرتون باشه که با مقنعه شما رو جذاب تر نشون میده.

موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم

موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم

موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم

زیر مقنعه جلوی موهاتون رو بپیچید

یکی از مدل موهایی که به درد روزهایی که خواب موندید و یا به هر دلیلی ممکن هست که دیر به کلاستون برسید مدل موی پیچی جلوی موهاتون هست که حتی برای وقتی که موهاتون کثیفه و نتونستید اون ها رو بشورید هم گزینه ی خوبیه و برای این منظور باید فرق باز کنید و موهای قسمت جلویی سرتون رو جدا کنید بعد اون ها رو در راستای خط موهاتون بپیچونید و به طرفین سرتون ببرید.

حالا برای فیکس شدنشون میتونید این دو دسته رو یا با کش ببندید و یا بهشون یه سنجان مویی کوچیک بزنید و برای این که وز شدن اون ها رو هم از بین ببرید اسپری مو میتونه کمک کننده باشه. شما با این مدل مو میتونید بقیه ی موهاتون رو پشت سر باز بذارید و یا ببندید که در صورت بستن میتونید دو دسته ی جلویی پیچ خورده رو هم انقدر پیچ بدید تا به کش اضافه کنید.

موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم

موهارو رو عقب ببرید

در صورتی که از این که به موهاتون ارتفاع بدید واهمه ندارید این مدل مو با مقنعه بسیار جذاب خواهد بود؛ برای درست کردنش هم کافیه که موهاتون رو کاملا جلوی صورتتون بریزید و بعد همه رو ببرید بالای سرتون و یکم پوش بدید تا حجیم تر دیده بشه ولی دقت کنید که این مدل مو برای اون دسته از افراد که صورت کشیده و بیضی دارن پیشنهاد نمیشه چون صوتشون کشیده تر دیده میشه بنابراین در صورتی که صورتتون تپل و گرد هست برای کشیده تر شدن اون از این مدل استفاده کنید.

دقت کنید که باقی موها در پشت ارتفاع یک بالاتر و یا انداه ی سرتون داشته باشن و همچنین اون ها رو خیلی محکم نبندید که اذیت بشید.

موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم

موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم

موهامو زیر مقنعه چطور درست کنم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی