|

استایل نوروز و افطار ترکیبی و خوشگل / اینجوری میشی اون دختری که همه میگن چه تیپی

واسه عید و ماه رمضون خیلی از ماها دعوت میشیم به مهمونی اما نمیدونیم چی بپوشیم که واسه هر دو ایده آل باشه، که در این مطلب همه چیو یاد میگیره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ما ایرانی ها تو تقویم مون خیلی مناسبت داریم، تقریبا میشه گفت قد موهای سرمون! مثلا امسال یه عالمه مناسبت از مهمترین عید گرفته ، تا ماه رمضان و حتی شبهای احیا همه و همه تقریبا تو یه بازه زمانی قرار گرفتن. خب قطعا خیلی از خونواده ها روزه دار هستند و از طرفی هم میخوان عید دیدنی برن که خب وقتی این دو تا با هم قاطی میشه، عجیب میشه! آخه میدونید که هر کدوم استایل مخصوص به خودشون رو دارند که البته به دلیل اینکه ماه رمضان هم مهمونی خدا محسوب میشه، خب چه ایرادی داره ما یه استایل خوشگل و شاد انتخاب کنیم؟ 

خیلی از خانوم ها میگن حالا چی بپوشم و چی نپوشم که ما در این مطلب با یکسری استایل های جذاب و مناسب آشنا میشیم. در واقع این استایل ها هم میتونن مناسب عید باشن و هم افطار! پس با ما همراه باشید تا با آیتم هایی که میشه برای این دو مناسبت پوشید و زیباتر شد آشنا بشیم.

استایل مهمانی نوروز و افطار

استایل سفید بزن میشی یه خانوم دلبر

سفید همیشه رنگی بوده که به همه رنگ پوستی میومده. آخه میدونید که سفید یه رنگ خنثی به حساب میاد که میتونه مناسب هر سن و سبک و رنگی باشه و به راحتی خودش رو با دیگر آیتم ها و فضای مورد نظر هماهنگ کنه. بی شک اگر شما بانویی باشید که برای عید دیدنی و همچنین افطار استایلی به رنگ سفید انتخاب کنید، چشم بقیه رو هم به خود خیره کرده اید. چرا که این رنگ هم چهره شما رو شاداب تر و با طراوت نشون خواهد داد، و هم اینکه میشه با ست کردن اکسسوری ها و صندل های زیبای رنگی، یه ظاهر منحصر به فرد و خوشگل ساخت.

استایل مهمانی نوروز و افطار

شومیز یه عالمه مدل داره، باهاش خوشگلترین شو

شومیزها تقریبا یه دهه ای میشه که خیلی خیلی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفتن. در واقع اونچه که تا به اینجا ثابت شده اینه که شومیز خانوم به هممممه مدل خانومی میاد. شما با هر اندام و سایزی که باشید، با هر رنگ پوست و تیپی که باشید، باز ده مدل شومیز هست که بهتون بیاد و شما رو حسابی خوشگل کنه. 

شومیز ها مدل پیراهن های مردونه ای هستن که دکمه نمیخورن اما به سبک زنونه و ظریف تر دوخته میشن. یعنی ظاهری ظریف! شومیز خا با انواع و اقسام شلوار ها و دامن های و شلوارک ها در هر رنگ شاد و خنثایی که دلتون بخواد دوخته میشن و میتونن ظاهر شما رو خوشگل کنن.

استایل+مهمانی+نوروز+و+افطار

تیپای ترند بزن چه اشکالی داره؟ 

اگر شما خانومی هستید جوان که عاشق مد و مد بازی نیز می باشید، پس بهترین کار اینه که از همون آیتم هایی که خودتون دوست دارین استفاده کنین! چه ایرادی داره. مثلا خیلی از خانوما هستن که دلشون میخواد تا از کراپ کت های جین و یا کتان همراه با شلوار مام استایل و یا بگ استفاده کرده و استایلی امروزی و شاد بسازند. از طرفی هم پوشیدن یکسری از آیتم ها به مانند مانتو کتی های طرح دار همراه با یه شلوار قد نود پاچه پاکتی میتونه استایل شما رو به شدت شیک و ترند و شاد کنه. 

استایل+مهمانی+نوروز+و+افطار (2)

واسه مهمونی عید که میشه مهمونی افطار چجوری آرایش کنم؟

بی شک میکاپی که بتونه مناسب هر دو مناسبت باشه خیلی هم سخت نیست. چرا که دیگه این روزها آرایش های غلیظ و آنچنانی ترند نیست و اونچه که بیشتر دختر خانوما ازش استفاده می کنند میکاپ های نچرال و مینیمال هستش. مثلا اینکه ابتدا مرطوب کننده بزنید. سپس کرم پودر رو به خوبی زده و صورت خود را صاف و یکدست کنید. در این مرحله میتونید مژه هاتون رو به مقدار قابل توجهی ریمل بزنید و یا اینکه مژه بزاری. سپس ابروهاتون رو لیفت کنید اما نه اونجوری که موکتی طور بشه. در نهایت نیز رژلب و رژگونه بزنید. اگه دوست دارین لپ گلی دیده بشین رژ گونه رو به گونه سیب گونتون تا نزدیکی بینی بزنید البته با تینت، و همینطور کمی هم بر روی بینی! اینجوری یه میکاپ نچرال ناناس دارین.

استایل مهمانی نوروز و افطار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی