|

جدیدترین ظروف آجیل خوری / تو اینا یذره هم آجیل بریزی بسه انقدر خودشون خوشگلن و چشمگیر

اگر برای عید ظروف آجیل خوری میخواین که هم خوشگل باشه و هم جدید، پس حتما به این مطلب سر بزنید که قراره با انواع مدل های آجیل خوری آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نزدیک به عید هستیم و خیلی از خانوم ها برای مهمونی های عید در حال تدارک هستند. تو مهمونی اونچه که خیلی مورد توجه قرار میگیره، علاوه بر خوشمزه جاتی که تهیه و تزیین میشه، ظروف نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. همه میزبان دلشون میخواد تا در زیباترین ظروفی که دارند پذیرایی رو انجام بدن چرا که هرچی پذیرایی بهتر انجام بشه سلیقه بانوی خونه رو نشون میده. از طرفی هم دیدین همیشه مامانامون ظرفای خوشگل رو میزارن کنار میگن برا مهمونه؟ این دقیقا مثال بارز همین موضوعه. 

تو مهمونی های عید معمولا آجیل و شیرینی جات زیاد خورده میشه و اصلا یکی از اصلی ترین خوردنی های عید نوروز آجیل هستش که تو هر خونه ای به شکل های مختلف می بینیم. در مطلب قبلی راجب ظروف میوه خوری صحبت کردیم و حتی انواع ظرف های شیرینی خوری رو هم معرفی داشتیم. اما اینیار میخوایم بریم سراغ آجیل خوری ها که زیبایی شون واقعا میتونه چشمگیر باشه. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با جذاب ترین و مدرن ترین مدل های آجیل خوری آشنا بشیم.

انواع ظروف آجیل خوری

ظرف آجیل خوری مدل شیشه ای و کریستالی واقعا شیکه

تو همه خونه ها اغلب ظروف شیشه ای و کریستالی وجود داره که خب آجیل خوری هم یکی از اونهاست و میشه گفت از نمونه های پرفروش و محبوب میون ظروف پذیرایی محسوب میشه. این سبک از ظرف ها با توجه به شفافیت و درخشندگی که دارن معمولا باب میل و سلیقه همه افراد قرار میگیره و این روزها هم که با گیشرفت مد ظروف نیز خوشگل تر شدن و می بینیم مدل های مختلفی رو از ظروف کریستالی و شیشه ای که با توجه به تنوع بالاشون، نگا بسیاری از خریداران رو به سمت خود کشوندن! اما باگی که این وسط وجود داره اینه که ظروف آجیل خوری کریستالی دارای سرب می باشند و خب به همین دلیل هم برای بدن مضر تلقی میشن و از مقاومت نه چندان بالایی هم برخورداند. 

انواع ظروف آجیل خوری

آجیل خوری های شیشه ای نیز به همین شکل هستند اما با وجود مقاومتی بالاتر از کریستالی. اما خب باگ این دست از آجیل خوری ها که جنس شیشه ای دارند اینه که برخلاف کریستالی نوع بالایی ندارن و طرح و تنوع زیادی میونشون نیست. در مجموع بخوایم بگیم ظروف کریستالی و شیشه ای میتونن گزینه های خیلی خوبی باشند.

انواع ظروف آجیل خوری

ظروف آجیل خوری اینبار به سبک سرامیکی و چینی

این روزا دیگه همه تنوع طلب شدن و یا توجه به این طرح و نقش ها هم بسیار شده، ظرف های آجیل خوری پذیرایی سرامیکی سفید نیر طرفداران بسیاری دارند. حالا چرا؟ چون خیلی ها هستند که بر این نظرند این سبک از ظروف همیشه رو مدن و هیچ وقت از ترند و قیافه نمیفتن و جذابیتشون هم کم نمیشه. به علاوه این که این سبک از ظروف رو میشه خیلی راحت با دیگر ظرف های خونه ست و هماهنگ کرد. 

انواع ظروف آجیل خوری

ظرف های پذیرایی آجیل خوری سرامیکی نیز به مانند کریستالی ها تنوع بسیار خوبی دارن و از طرفی هم مثل ظروف شیشه ای جزو بهداشتی ترین ظرف ها محسوب میشن. راستی ترکیب ظرف آجیل خوری سفید سرامیکی کنار ظروف چوبی میتونه جلوه ای بسیار زیبا به شما هدیه بده.

انواع ظروف آجیل خوری

ظرف آجیل خوری مسی رو کم استفاده کن، چون نحیفه

جنس مس معمولا تو همه خونه ها یافت میشه اما به شکل تزیینی. مس رو میتونیم یکی از نوستالژی ترین و قدیمی ترین جنس ظروف بدونیم که این روزها از نمونه ظروف پذیرایی مسی هم استفاده کاربردی میشه هم به شدت تزییناتی محسوب میشه که البته اگر هم ازشون کار بکشن خیلی آروم و ملیح داخلشون خوراکی مورد نظر چیده میشه و زود هم جمع میشه. دیگه این روزا تولید کننده های ظروف مسی خیلی پیشرفت داشتن و نمونه ظروف مسی با طرح های با ظرافت و زیبا و ویژگی های عالی روانه بازار میکنن.

اما متاسفانه ممکنه که بعد از استفاده طولانی مدت از ظروف مسی رنگشون کدر بشه و جلاشون رو از دست بدن، به همین دلیل باید حواستون باشه که از روش های مراقبتی مناسب برای شستشو استفاده کنید.

انواع ظروف آجیل خوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی