|

گیاهان آپارتمانی برا جذب ثروت/ با اینا ببین چطور پول از در بره بیرون از پنجره میاد تو

در این مقاله در خصوص گیاهان آپارتمانی مناسب برای جذب ثروت صحبت کردیم و چندتا از اونا رو بهتون معرفی کردیم که با وجودشون پول پارو میکنید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای امروز دکوراسیون به سمتی رفته که زیبایی در عین سادگی حرف اول رو میزنه و خیلی ها به دنبال این هستن که با استفاده از یه سری از آیتم ها به این هدف برسن که یکی از اون ها گل و گیاه هست چرا که شما با این زیبارویان میتونید جوری دکور خونه رو بهبود ببخشید که خودتونم باورتون نشه مثلا با استفاده از گیاهان آپارتمانی خاص که شکل و شمایل ویژه ای دارن میتونید جوری کلاس دکوراسیون خودتون رو بالا ببرید که هیچ وسیله ی آنتیکی از پس این موضوع برنیاد البته که اینطور برداشت نشه که حتما باید برای این موضوع گیاهان خاصی و لاکچری استفاده کنید بلکه هر گیاهی در جایگاه خودش میتونه زیباسازی فضای اطرافش رو به زیبایی هر چه تمام تر انجام بده.

البته که تنها ویژگی مثبتی که گیاهان دارن زیبایی اون ها نیست مثلا این زیبارویان سبز از خاصیت تصفیه کنندگی هوا و اکسیژن سازی برخوردارن و میتونن اکسیژن تازه رو مهمون ریه های شما کنن بنابراین با آگاهی از این موضوع به سراغ گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه برید و هوای اطرافتون رو تلطیف کرده و حالش رو ببرید! ولی کار اینجا تموم نمیشه یعنی ما در این مقاله میخواهیم در خصوص انرژی مثبت گیاهان صحبت کنیم که از ویژگی های بارز اون هاست طوری که شما با داشتن اون ها میتونید زندگیتون رو از این رو به اون رو کنید چرا که میدونید انرژی مثبت میتونه چه معجزه ای کنه که یکی از اون ها جذب ثروت و رفاهه به همین دلیل در ادامه این مطلب چندتا از گیاهان آپارتمانی برای جذب ثروت رو بهتون معرفی میکنیم تا با رفتن به سراغشون خودتون پی به این ویژگی گیاهان ببرید، پس با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی مناسب برای جذب ثروت

گل قاشقی از گیاهان آپارتمانی برای جذب ثروت

یکی از گل های آپارتمانی خاص که بسیار پر طرفدار هم هست گل قاشقیه که به علت این که برگ های پهنی که داره از سطح زیادی برخوردار هستن میتونه در آزادسازی اکسیژن و پاکسازی هوا نقش بسیار موثری داشته باشه. اسم دیگه ی گل قاشقی پیرومیا هست که از خوبی های دیگه ای که داره این هست که بسیار کم توقع هست و از اونجا که خاستگاه اون جنگل  های انبوه هست میتونه به راحتی هر چه تمام تر کم آبی و نور کم و سایه رو تحمل کنه.

اما موضوع مهمی که در خصوص گل قاشقی وجود داره این هست که این گیاه زیبا در فنگ شویی نماد ثروت بشمار میاد و به عنوان گلی که موفقیت رو در زندگی شما به ارمغان میاره شناخته میشه که شما میتونید اون رو که قیمت ارزونی هم داره در دکورتون جا بدید تا شاهد افزایش انرژی مثبت در زندگیتون باشید.

گیاهان آپارتمانی مناسب برای جذب ثروت

پوتوس طلایی از گیاهان آپارتمانی برای جذب ثروت

پوتوس یا پتوس توی فنگ شویی یکی از نمادهای ثروت بشمار میاد که براتون شانس میاره، پس در صورتی که به دنبال یه گیاه زیبا و خاص هستید که به جلوه ی دکوراسیون شما اضافه کنه و اون رو خاص به نظر بیاره توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ پتوس طلاییه.

پتوس طلایی تنوع زیادی زیادی هم داره که این یعنی با توجه به سلیقتون دست شما برای انتخاب باز خواهد بود که در این بین پتوس نقره ای هم ثروت ساز بشمار میاد و توی فنگ شویی نگهداری از اون رو بسیار پیشنهاد کردن که از ظاهر خاصی هم برخورداره و روی برگ های سبز اون رگه های زیبای نقره ای به چشم میخوره.

پتوس ثروت ساز علاقمند به روشنایی و نور هست ولی رطوبت زیاد رو دوست نداره بنابراین باید بین دو آبیاری اون اجازه بدید که خاکش کاملا خشک بشه. دقت کنید هر ماه توی فصل رشد این گیاه یعنی بهار و تابستون بهش کود بدید. این گیاه همچنین میتونه انرژی منفی رو هم دفع کنه و در عین حال انرژی مثبت رو در خونتون به جریان بنداره.

گیاهان آپارتمانی مناسب برای جذب ثروت

درخت پول از گیاهان آپارتمانی برای جذب ثروت

درخت پاچیرا یا پول یه تنظیم کننده کننده ی رفاه و خوشبختی در فنگ شویی بشمار میاد که میتونه جوری زندگیه شما رو متحول کنه که حتی توی باورتون هم نگنجه. نگهداری از این گیاه ثروت ساز بسیار آسونه و شما به خوبی میتونید اون رو در خونه رشد بدید حتی در صورتی که محیطتون کم نور باشه و نورگیر بدی داشته باشه.

شما باید این گیاه رو در مکانی قرار بدید که از هوای گرم و خشک و سرد دور باشه تا بهتر رشد کنه. همچنین باید از این که درخت شما مقدار زیادی نور دریافت میکنه هم مطمئن بشید. دونستن این نکته هم براتون جالب خواهد بود که ساقه های این درخت نمادی از طول عمر و پیوستگی خواهند بود.

گیاهان آپارتمانی مناسب برای جذب ثروت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی