|

فواید خاک رس برای صورت / عجایبو خاک تو سرت فحشه ولی تو صورت یه روتین پوستیه باکلاسه!

در این مقاله در خصوص فواید خاک رس برای صورت باهاتون صحبت کردیم که میتونه برای جلوگیری از جوش و آکنه معجزه کنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زیبا شدن این روزا راه های مختلفی داره مثلا یه عده هستن که برای این منظور به عمل های زیبایی متوسل میشن و هر روز تو مطب این دکتر اون دکترن برای تزریق ژل و فیلر و امثالهم که خب ما نقدشون نمیکنیم این افراد روش خودشون رو دارن! یه عده هم برای زیبایی به راه های فرعی متوسل میشن و به قولی از ترفند و حقه های آرایشی برای این منظور استفاده میکنن مثلا در صورتی که گونه های برجسته ندارن برجسته کردن گونه با آرایش رو انجام میدن و از این طریق خودشون رو زیباتر جلوه میدن که خب البته این راه شاید موقتی باشه ولی ضرر و ریسکی نخواهد داشت.

ولی در این بین نظرتون چیه که برای زیبایی یه سری به راه های اون در گذشته بزنیم چرا که بالاخره همیشه این سوال هست که چرا افراد در گذشته با وجود این که یه سری چیتان پیتان بازی های امروزی نبود زیباتر بودن به عنوان مثال روتین پوستی های مختلفی که این روزا هست نبود ولی اونا پوست های خوبی داشتن که خب باید بگیم درسته روتین پوستی به شکل امروز نبود ولی در هر زمانی مطابق با اون دوره روتین پوستی وجود داره مثلا قدیمی ها از خواص سفید آب برای صورت کاملا آگاه بودن و با استفاده از این ماده ی طبیعی پوستشون رو لایه برداری میکردن و به زیبایی اون کمک میکردن و یا از گذشته تا به امروز خیلی ها از خاک رس برای صورت استفاده میکنن که تاثیرات فوق العاده ای داره به همین دلیل ما هم در این مقاله قصد داریم که در خصوص فواید اون برای این منظور باهاتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فواید خاک رس برای صورت

باز کردن منافذ پوست از فواید عالی خاک رس

منافذ بسته ی پوست صورت علاوه بر این که ظاهر ناخوشایندی برای ما ایجاد میکنن باعث ایجاد جوش هم میشن که خب مسلما کسی این رو دوست نداره و همه به دنبال رفع این موضوع هستن که خوشبختانه باید بهتون بگیم که شما میتونید به راحتی با ماسک خاک رس سلول های مرده، چربی اضافه و صد البته هر آلودگیه دیگه ای که روی پوست هست رو از بین ببرید و منافذ پوستتون رو باز کنید. همچنین این ماسک میتونه ظاهر منافذ آشکار رو هم به حداقل برسونه و این موضوع کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

پس بدون تامل و درنگ برای رفع مشکل منافذ پوستتون به سراغ ماسک رس برید. شما بعد از این که این ماده رو روی پوستتون استفاده کنید خواهید دید که پوستتون شروع به سفت شدن میکنه و لکه های تیره ای روی ماسک تشکیل میشه که این موضوع نشون میده که این ماسک در حال جذب کردن ناخالصی ها از منافذ پوست شما هست.

فواید خاک رس برای صورت

پاک کردن پوستتون رو به رس بسپارید

خاک رس در اصل یه پاک کننده ی کاملا طبیعی هست به همین دلیل شما برای پاکسازی پوستتون به مواد مصنوعی و کف کننده که در برخی از مواقع میتونن مضر هم باشن نیازی نخواهید داشت چرا که برخی از شوینده های کف کننده ی شیمیایی میتونن سد دفاعی پوست شما رو از بین ببرن و باعث تحریک اون و ایجاد التهاب و قرمزی بشن پس به جای استفاده از اون ها بهتره که به خاک رس اعتماد کنید و تمام کارهایی که از یه پاک کننده ی سازگار با پوست رو توقع دارید از این ماده بخواهید اون هم بدون این که تعادل پوستی شما و PH اون بهم بریزه.

فواید خاک رس برای صورت

با خاک رس از شر آکنه خلاص بشید

غدد چربی که در پوست شما وجود دارن ممکن هست که به علت عوامل مختلفی مثل اضطراب، بهم ریختگی هورمون ها و حتی آلودگی هوا بیش از حد فعال بشن و در نتیجه چربی اضافه تولید کنن که این چربی نه تنها ظاهر پوست شما رو بد نشون میده بلکه منافذ موجود در پوست رو هم میبنده و در نتیجه باعث ایجاد جوش و آکنه میشه پس باید برای این موضوع یه فکر اساسی کنید که در این بین ماسک رس میتونه به کمکتون بیاد.

چرا که ماسک خاک رس میتونه عملکردی مثل یه اسفنج داشه باشه و روغن اضافی پوست رو به خودش جذب کنه اون هم بدون داشتن مواد خشک کننده ی خشن که معمولا توی محصولاتی که برای از بین بردن جوش و آکنه تولید میشن وجود دارن. پس ماسک رس رو میشه یه جورایی جلوگیری کننده از جوش هم بشمار آوورد چرا که با تمیز کردن منافذ پوست بستر جوش و آکنه رو نابود میکنه.

فواید خاک رس برای صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی