|

برای آشپزخانه چه فرشی بخرم؟ / با اینا موقع ظرف شستن پاهات خسته نمیشن انگار رو ابرایی

در این مقاله در پاسخ به اون افرادی که این سوال رو دارن که برای آشپزخانه چه فرشی بخرم چندتا از جدیدترین نمونه های این مدل فرش رو نشون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یه دکوراسیون خوب حتما نیازی نیست که شما هزینه ی سنگینی کنید چرا که در صورتی که این کار رو کنید ولی خب سلیقه و آگاهی رو چاشنی کار نکنید مسلما نتیجه ی خوبی نخواهید گرفت مثلا در صورتی که پذیرایی خونتون مستطیلی شکل بود باید چیدمان فرش در پذیرایی رو بلد باشید و بدونید که چطور میشه این آیتم رو در یه همچین فضایی به خوبی هر چه تمام تر جا داد. ولی خب در این بین یه مورد دیگه که وجود داره و گفتیم به خرج دادن سلیقه هست چرا که در صورتی که شما یه عالمه وسیله ی آنتیک و گرون داشته باشید ولی ندونید که چطور اونا رو در کنار هم زیبایی ببخشید و ست کنید مسلما نتیجه ی کارتون خوب نخواهد شد.

البته که باید در خصوص مدهای روز هم قرار داشته باشید و از اون ها آگاه باشید مثلا بدونید زیباترین مدل های فرش برای هال که این روزا مد شدن چطور هستن تا در صورتی که حتی خریدتون مثل اون ها هم نبود تا حدودی نزدیک به اون ها و مدهای روز باشه تا احساس دمده بودن رو منتقل نکنه. حالا ما این سری از مقالات خودمون رو به کلی به فرش اختصاص دادیم و از جنبه های مختلف برای چیدمانش در خونه باهاتون صحبت کردیم ولی تو این مقاله میخواهیم یه موضوع مهم رو که برای خیلی ها سوال هست رو جواب بدیم یعنی این که برای آشپزخانه چه فرشی بخرم که خب در جواب به این دوستان ما نمونه هایی از جدیدترین فرش ها برای این فضا رو بهتون نشون دادیم و در خصوصش یه سری اطلاعات بهتون دادیم، پس با ما همراه باشید.

برای آشپزخانه چه فرشی بخرم

برای فرش آشپزخانه به سراغ چه رنگی بریم؟

یکی از اصلی ترین نکاتی که در انتخاب فرش آشپزخانه باید به اون توجه ویژه داشته باشید رنگ فرش هست؛ از اونجایی که در آشپزخانه فعالیت های زیادی انجام میشه اعم از پخت و پز و شستشو امکان کثیف شدن این فرش بسیار زیاده مثلا ممکن هست که موقع آشپزی کردن ظرف ادویه از دستتون بیفته و گند بزنه به کل فرش و در صورتی هم که رنگش روشن باشه دیگه واویلاست چرا که حتما لکه ی ادویه ای مثل زردچوبه روی فرش این مدلی حسابی خودنمایی خواهد کرد و با زبون بی زبون داد میزنه که من رو بشورید در حالی که اگر رنگ فرشتون تیره باشه این مشکل کمتر به چشم خواهد اومد یعنی فرش شما در صورت کثیف شدن لکه ها رو زیاد نشون نمیده از این رو فرش هایی به رنگ سرمه ای و قهوه ای میتونن بهترین انتخاب باشن.

برای آشپزخانه چه فرشی بخرم

برای آشپزخانه چه فرشی بخرم

فرش مناسب آشپزخانه رو در چه ابعادی انتخاب کنیم؟

یکی دیگه از مواردی که باید هنگام خرید فرش برای فضای آشپزخانه بهش توجه کنید ابعاد فرش هست که خب در این راستا برای خیلی ها سوال پیش میاد که آیا فرش ما باید تمام مساحت آشپزخانه رو بپوشونه و یا چندتا فرش برای این فضا باید خرید که خب در جواب به سوال دوم باید بگیم که خیلی ها از چندتا از فرش رانر برای این فضا استفاده میکنن و یا یه عده علاوه بر فرش، پادری هایی برای جلو سینک ظرفشویی و گاز نیز تهیه میکنن تا اینجوری از کثیف شدن فرش اصلی جلوگیری کنن.

حالا در مورد این که فرش باید فضا رو کاملا بپوشونه هم باید بگیم که خیر اصلا اینطور نیست چرا که باید بین کابینت ها و دیوار یه فاصله ای باشه که این فاصله محیط رو بزرگتر نشون خواهد داد پس با این حساب اندازه گیری مساحت زیر کابینت ها بی فایده هست چرا که زیرشون فرش نمیره.

برای آشپزخانه چه فرشی بخرم

برای آشپزخانه چه فرشی بخرم

شانه و تراکم فرش مناسب آشپزخانه

از اون جایی که فرش های آشپزخانه زیاد شسته میشن، باید فرش های با شانه و تراکم بالاتر رو انتخاب کرد. چون افزایش شانه و تراکم اون باعث میشه که فرش شما دوام و طول عمر بیشتری نصیبش بشه که با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت مورد نظر، اون دسته از فرش های ماشینی که دارای 700 شانه هستتن در مقایسه با بقیه فرش ها بهتر به نظر میان. چون هم از قیمت مناسبی برخوردارن، هم کیفیت فنی اون ها بالاست و این رو هم اضافه کنیم که حتی از اونجایی که این مدل از فرش ها ارتفاع خاب بیشتری دارن بسیار نرم تر اند و کار کردن طولانی مدت روی اون ها در آشپزخانه شما رو اذیت نخواهد کرد.

برای آشپزخانه چه فرشی بخرم

برای آشپزخانه چه فرشی بخرم

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی