|

دانلود قسمت یازدهم سریال ملکه گدایان/قسمت 11

یازدهمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان چهارشنبه 27 اسفند به صورت انحصاری در سایت فیلیمو منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

یازدهمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی، چهارشنبه 27 اسفند به صورت انحصاری در سایت فیلیمو منتشر خواهد شد.

آریا سعی کرد با نزدیک شدن به البرز، که فکر می کرد برادر افرا است، اتفاق افتاده را حل کند اما با سد سخت البرز روبرو شد. البرزی که کمی قبل تر از دیدار با آریا به افرا ابراز علاقه کرده بود و جشن ریاستش به مفت آباد را با شکوه تر.

داستان سریال ملکه ی گدایان با ورود شبیر و پر رنگ تر شدن نقشش پیچیده تر شد. بدین ترتیب البرز که تا آن موقع در کشمکش با ملکه بود در قسمت قبل در میانه ی کشمکش ملکه و شبیر بر سر او قرار گرفت. داستان دل باختنش به افرا هم در این میانه می توانست مسیرش را دستخوش چالش های بیشتری کند.

بیشتر بخوانید:البرز در محاصره ی لاشخور ها

بزنم نفت دربیاد امیر تتلو از ملکه گدایان سردرآورد!

عکس لو رفته از فرزاد فرزین و باران کوثری و روابط گرمشان!

قسمت نهم ملکه گدایان و شکست عشقی در مفت آباد

داستان های پراکنده ی ملکه ی گدایان از قسمت دهم به بعد باید در راستای کشمکش اصلی قصه قرار بگیرند و کم کم سرانجام این خرده داستان ها و کارکردشان در کنش اصلی مشخص شود. خرده داستان ها و ایده هایی که بودن و پافشاری بر آن ها تاکنون جز حواس پرتی در هر قسمت به نظر می رسید کارکردی نداشته اند. اتفاقاتی تکراری که در هر قسمت به امید بامزه بودن رقم می خورند اما دیگر واقعا پسرک چاقی که همیشه و در هر مکان و زمانی به دنبال خوراکی است جذابیتش را مدت ها است که از دست داده است...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی