|

دانلود قسمت هشتم سریال خوب، بد، جلف؛ رادیو اکتیو / قسمت 8

قسمت هشتم سریال خوب، بد، جلف؛ رادیو اکتیو روز جمعه 29 اسفند در سایت فیلیمو منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

هشتمین قسمت از سریال خوب، بد، جلف؛ رادیو اکتیو به نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی، جمعه 29 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر خواهد شد.

فربد و ارتش سری راهی محله ی حسام شده بودند تا در زمان مناسب وارد خانه ی او شوند و بشکه ی حاوی کیک زرد را بردارند. اما بعد از مشقت بسیار وقتی وارد خانه شدند، خانه را خالی و بشکه را پر از یکی از افراد حسام یافتند. او به آن ها گفت که حسام مواد را به یکی از دوستانش سپرده است و بدین ترتیب فربد باز هم دستش از محموله خالی ماند و ماموریتش ادامه  پیدا کرد.

پژمان و سام از یک سو و خانم بشارتی از سویی دیگر به حدی ماجرا را رسانه ای کردند که نه تنها پای پلیس و اصحاب رسانه که پای بیست و سی هم به ماجرا باز شد. بدین ترتیب ماموران امنیتی با ورودشان به موضوع پرونده را با بازجویی از پژمان جمشیدی و سام درخشانی باز کردند...

بیشتر بخوانید:ارتش سری در آستانه بازجویی...

خوب بد جلف در هفتمین قسمت هم روندی را که از ابتدا پیش گرفته بود ادامه داد. شوخی ها و موقعیت های کمدی همان طور که در قسمت های گذشته نیز بودند یکی پس از دیگری خلق شدند و ریتم داستان را حفظ کردند. تنها تفاوت این قسمت با گذشته کم رنگ شدن حضور شخصیت های فرعی ای مثل حسام و آصف و گرجی بود که تا حدی در قسمت های گذشته بار زیادی به لحاظ پیش برد داستان به دوش داشتند.

اما این بار توسط شخصیت های اصلی خوب بد جلف هم پیش می رود و به سرمنزل می رسد کمااینکه می دانیم هنوز هم سورپرایز های زیادی در راه هستند و سام و پژمان و ارتش سری با شخصیت های عجیب و غریب دیگری هم مواجه خواهند شد...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی