|

ست کردن مانتو شومیزی

محبوب تابستون و پاییز؛ اگه مانتو شومیزی داری تو کمدت بیا تا بهت بگم با چیا بپوشیش

مانتو شومیزی رو با چیا بپوشیم

مانتو شومیزی بهترین انتخاب برای فصل تابستان و پاییز است ولی متاسفانه بیشتر خانم ها نمی دانند این مانتو چقدر پرکاربرد و استفاده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- انتخاب مدل مانتو به دلیل تنوع در طرح و استایل های موجود از دیرباز تا امروز یکی از دغدغه های خانم ها بوده است. خانم ها معمولا علاقه دارند از هر سبک و مدل مانتو در کمد خود داشته باشند ولی باید در نظر داشته باشند که بعضی از این مدل ها مانند مانتو شومیزی پرکاربردتر و پر استفاده تر هستند و یا محدویت کمتری در ست شدن به بقیه لباس ها دارند. در این حالت، این سبک مانتوها به شما این امکان را می دهند تا در روزهای مختلف استایل های متفاوتی داشته باشید. به بیان دیگر مانتو شومیزی را یک روز می توانید با یک لگ ورزشی استفاده کنید و استایل اسپرت و راحتی داشته باشد، در روز دیگر همان مانتو را با یک شلوار مام استایل نسبتا کوتاه بپوشید و استایل شیک و کژوال داشته باشید.

این مدل از مانتو اکثرا در برش هایی با قد 70 الی 85 سانتی متر دوخته می شوند و دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند.در این مقاله از روش‌های ست کردن مانتو شومیزی بیشتر برایتان می‌گوییم.

مانتو-تابستونی

مانتو شومیزی با لگ و شلوارهای جذب

مانتوهای شومیزی معمولا دارای استایل گشاد و آزادی هستند در نتیجه اضافه کردن لگ و یا یک شلوار جین جذب ترکیب بسیار جذاب و زیبایی می آفریند. این نوع ست از این مانتو جذاب یکی از راحت ترین و شیک ترین ست هایی است که می توانید در فصل تابستان و یا حتی پاییز داشته باشید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این ست در پاییز سعی کنید از شومیزهای پاییزه پشمی و کمی ضخیم تر استفاده کنید.

مانتو شومیزی و شلوار مام استایل، تابستانی و زیبا

شلوار مام استایل هم مانند مانتو شومیزی محبوب و پرکاربرد است در بین شلوارها و حالا تصور کنید چه ست و استایل شیک و راحتی خواهید داشت از ترکیب این دو با هم. شلوار مام استایلی که با این نوع مانتو استفاده می کنید می تواند هر جنسی داشته باشد، جین خنک یا کتان فرقی ندارد فقط از نظر رنگی سعی کنید از رنگ های مکمل مانتوی خود در انتخاب آن استفاده کنید. همراه کردن این ها با یک جفت صندل تابستانی، باعث می شود که تابستان را خنک تر و شیک تر از همیشه بگذرانید.

مانتو-شومیزی- بنفش

دامن شلواری دلبر و مانتو شومیزی

دامن شلواری یکی از شلوارهای پرطرفدار در فصل تابستان است، که معمولا از جنس های نخی و خنک تهیه می شوند. این شلوارها تقریبا با انواع مانتو از قبیل مانتوهای شومیزی، جلوباز و بلند و ... به راحتی ست می شوند. می توان گفت این نوع شلوار به جز با مانتو های جذب و دارای استایل کلاسیک با بقیه مانتو ترکیب زیبایی را رقم می زنند. برای ست کردن این نوع شلوار با مانتوی شومیزی دقت داشته باشید که مانتو شما دارای قد کوتاه و به صورت تک رنگ باشد.

مانتو شومیزی مینیمال

در استایل مینیمال، اجزای زائد و اضافی تیپ شما حذف می شود و کیفیت بر کمیت ارجح است و لباس‌ های کاربردی ساده بر لباس ‌های پر زرق و برق و بیهود، سلطه دارند. اگر طرفدار و پیرو سبک مینیمال هستید باید بگویم مانتو شومیزی سفید یکی از تحولات زیبا در این نوع استایل است. البته لازم به ذکر است که الزامی در رنگ سفید در این استایل وجود ندارد، اگر پارچه‌ های تک رنگ انتخاب کنید سبک مینیمال خود را رعایت کرده‌اید.

مانتو-مینیمال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی