|

چه نوع پافری بپوشیم

میدونستی هر پافری به هر اندامی نمیاد، پس اصول شیک پوشی با این جذاب زمستونی رو یاد بگیر

انواع پافر و ست کردن آنها

پافر ها توانایی این را دارند تا گرما را حتی در یخبندان درون خود حفظ کنند، این جلیقه بادی یکی از واجبات کمد هر فردی در فصل زمستان است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از انواع لباس زمستانی معمولا کاپشن، پالتو، پلیور، بارانی و ... بسیار شناخته شده و آشنا هستند ولی یکی از بهترین لباس های این فصل پافر است که گاها از پوشیدن آن غافل می شویم. ماهی ای به نام پوفر وجود دارد که کاملا پف آلود است و با توجه به اینکه پافر هم یک نوع لباس پف دار است، اسم این نوع لباس را از این نوع ماهی گرفته اند. این نوع لباس جزوگرم ترین لباس ها به شمار می رود.

معمولا لایه رویه این لباس گرم زمستانی از پلی استر و یا نایلون است و لایه میانی آن از پشم شیشه یا پر و لایه آخری آستر می باشد. تفاوت و نکته تمایز پافرها با کاپشن ها در آستین آنها است پافرها آستین ندارند و معمولا با لباس های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا برای ست کردن پافر ها به خاطر نوع طراحی و ابعاد حجیمی که دارند دقت و دانش بیشتری نسبت به دیگر لباس ها نیاز است، درادامه این مقاله دانستنی های لازم در این باره مطرح خواهد شد.

ست-کردن-انواع-پافر

با انواع پافر آشنا شو

این جلیقه های جذاب پافر  معمولا در طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شوند. ولی نکته ای که هنگام خرید پافر حتما باید به آن دقت کنید این است که این نوع از کاپشن به هر نوع اندام و استایل نمی آید، برای مثال پافرهای کوتاه برای افراد لاغر مناسب تر هستند و یا پافرهای کمر کش دار برای افراد قد کوتاه تر و با اندام متوسط مناسب هستند.

پافر-ست-زنانه-مردانه

چگونگی ست کردن پافر، این زمستونو بدرخشید

اگر دوست دارید با نحوه ست کردن این لباس زمستونی آشنا بشید و بدونید که چطوری و در چه زمان و مکانی برای استفاده از آن مناسب است با ادامه همراه شایانیوز باشید.

پافر کوتاه را با چی بپوشیم

این نوع پافر یکی از محبوب ترین انواع پافر است که در لیست ترندهای سال قرار گرفته است؛ این پاور معمولا در انواع ساده و کمر کش دار در بازار موجود است. یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن این نوع پافر، هودی و شلوار جین، دورس و شلوار ست است. این دو استایل هردو برای افراد قد کوتاه و قد بلند مناسب هستند، در واقع می توان گفت در استفاده از پافر کوتاه محدودیتی وجود ندارد. از آنجایی هم که، بیشتر پافر های تولیدشده به صورت تک رنگ می باشند، می توان آن ها را با لباس های رنگی و یا طرح دار به راحتی ست کرد.

پافر-کوتاه

پافر بلند را با چی بپوشیم

پافر بلند معمولا برای مناطق سرد سیر و یا روزهای سر زمستان استفاده می شود، زیرا طراحی این کاپشن به گونه ای است که تقریبا کل بدن را در بر می گیرد. هنگام ست کردن این نوع پافر پیشنهاد می شود از هودی، پلیور بافت یا یقه اسکی، شلوار جین و لگ چرمی استفاده شود. نیم بوت های چرمی و بندی معمولا گزینه مناسبی برای استفاده روزمره با این نوع جلیقه پافر هستند.

استایل مردانه با پافر

این جلیقه زیبا همانطور که در بین خانم ها مورد استقبال قرار گرفته در بین آقایان هم محبوب است و امروز در فشن شوها بسیار شاهد این پدیده هستیم. آقایان می توانند پافر را در روزهای کمی گرم تر فصل زمستان با پیراهن و روزهای سردتر با هودی و یا پلیور بپوشند. به گفته شایانیوز بهترین گزینه پیراهن در این مواقع پیراهن چهارخونه و جین است، همانطور که در قسمت بالا گفته شد پافر ها معمولا به صورت ساده و تک رنگ تولید می شوند در نتیجه پیراهن چهارخانه رنگی گزینه بسیار مناسبی است.

پافر-مردانه

انواع اکسسوری‌ ها مانند کلاه‌ های بافتنی و کلاه‌ه ای لبه‌دار و انواع شال‌گردن‌ ها را متناسب با رنگ پافرتان می‌توانید ست کنید و استایل‌تان را جذاب‌تر کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی