|

۸۵۰ میلیارد توکن!

نهنگی عجیب وارد عرصه شیبااینو شد؛اما چرا؟

SHIBAINU

در حالی که شیبا 5 درصد از ارزش قبلی خود را از دست داده است.نهنگی جدید از شیبا اینو پس از خرید 38 میلیون دلار توکن در شبکه زنجیره‌ای…

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز-در حالی که شیبا 5 درصد از ارزش قبلی خود را از دست داده است.نهنگی جدید از شیبا اینو پس از خرید 38 میلیون دلار توکن در شبکه زنجیره‌ای رونمایی شد. نهنگ تازه وارد 850 میلیارد توکن خریده است، این معامله عظیم 15 ساعت پیش انجام شد،درحالی که شیبا تازه اصلاح قیمت انجام داده بود و با قیمت 0.000048 دلار در حال معامله بود،این خرید عظیم  متأسفانه، نتوانست SHIB را بیشتر به سمت بالا سوق دهد و به روند صعودی رالی او کمکی کند. 

شیبااینو

با ورود نهنگ های بیشتر به بازار رمزارز، پس زمینه بنیادی Shib به طور مداوم در حال افزایش است. نیز شرائین و در تلاش است که از منطقه 0.000046 دلار عبور کند.سایر نهنگ هابیش از 2.3 میلیارد

دلار توکن Shiba Inu  نگهداری کرده اند در حالی که قبلاً فقط حدود 1.8 میلیارد دلار داشتند. این تغییر بعد از بهبود شرایط بازار ارز دیجیتال اتفاق افتاد.اکثر نهنگ ها به خاطر تخفیف ۱۵ درصدی وارد معاملات شیبا اینا شده‌اند.

در زمان انتشار، شیبا 0.000046 دلار با 3 درصد زیان روزانه در حال معامله بود. علاوه بر این، این توکن 15 درصد از بالاترین قیمت قبلی خود یعنی 0.000054 دلار از دست داده است. این توکن نتوانست به رالی خود ادامه دهد، در حالی که داده های زنجیره ای حاکی از کاهش سریع حجم معاملات است که نشان می دهد معامله گران هنوز اطلاعات کافی برای پیش‌بینی ندارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی