|

اتفاقی عجیب در راه؟؟

حماسه ای غیرمنتظره شیبااینو!!

shibainu

روژه Shiba Inu metaverse با نام رمز Shiberse به کاربران امکان می‌دهد در زمان راه‌اندازی املاک مجازی - Lands - خریداری کنند، اما چگونه…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-پروژه Shiba Inu metaverse با نام رمز Shiberse به کاربران امکان می‌دهد در زمان راه‌اندازی املاک مجازی - Lands - خریداری کنند، اما چگونه امکان پذیراست؟ در حال حاضر می‌توانید در Metaverse زمین بخرید،و موقعیت SHIB در این سیستم می‌تواند به راحتی سایر پروژه‌های Metaverse را غصب کند.واین کار را از طریق مجموعه‌ای از پست‌های وبلاگ، پیام‌های Discord، توییت‌ها و نظرات در AMA میتواند انجام دهد.

نحوه خرید زمین در شیبا متاورس؟!

کل زمین های موجود: 99000 قطعه، با 35000 قطعه در فاز یک منتشر شد.که قیمت: بین 0.2-1 ETH می باشد.چه زمینی در شیبا متاورس موجود است؟ در طول AMA فوریه، Archangel عضو Growth Breed بیان کرد که 99000 قطعه زمین شیبا آزاد خواهد شد.و 35000 عدد از این در فاز اول انحصاری برای دارندگان LEASH عرضه خواهد شد. 

تفاوت قیمت‌ها بین 0.2 و 1 ETH، زمین هر چه به «پارک سگ‌ها» نزدیک‌تر باشد گران‌تر خواهد بود.کاربران می توانند با استفاده از یک نقشه تعاملی، زمین خود را ببینند و انتخاب کنند.یکی از اعضای Shiba Growth، گفت: «بسیار شبیه رابط کاربر پسند رزرو صندلی برای سینما است».چگونه اولین نفری باشیم که در شیبا متاورس زمین خرید می کند اولین راه، و سریع‌ترین راه، خرید زمین در متاورس، نگه داشتن LEASH است.

دارندگان LEASH در حراج Metaverse در اولویت قرار خواهند گرفت. دسترسی بسته به کل LEASH که قفل می‌کنید و مدت زمان آن افزایش می‌یابد.همانطور که توسط توسعه‌دهنده شیبا، اریک ام بیان شد، مقدار LEASH مالکان احتمالی زمین می‌توانند بین 0.2 LEASH تا 5 LEASH برای مدتی یعنی 45 تا 90 روز قفل کنند. هرچه این بزرگتر باشد، صاحب LEASH می تواند ارزش بیشتری برای زمین به دست آورد.

مکانیسم آن مانند قفلی برای نگهدارنده‌های شیبوشی عمل می کند. آنها همچنین جزو اولین کسانی خواهند بود که به فروش زمین دسترسی خواهند داشت. 2000 دارنده شیبوشی نیز در منطقه انحصاری شیبوشی انتخاب خواهند شد.و بیشتر قدرت خرید متاورس اولیه در دست دارندگان LEASH و Shiboshi است، دارندگان عادی هنوز هم بسته به فازها فرصت خرید زمین را خواهند داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی