|

همکاری عجیب!

ریسکی غیرمنتظره از شیبااینو!!

SHIBAINU

شیبا اینو درمورد پست اخیر وبلاگ Medium توسط کاربری به نام pb5_five منتشرشده بود توضیحاتی داد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شیبا اینو درمورد پست اخیر وبلاگ Medium توسط کاربری به نام pb5_five منتشرشده بود توضیحاتی داد.این پست در مورد قابل اعتماد و ناشناس بودن توضیحاتی داده و بیان می کند؛" ایجاد روابط موفق هم در تجارت و هم در زندگی شخصی بدون اعتماد غیرممکن است.

علاوه بر این، درباره محیط کار جلب اعتماد افرادی که با آنها کار می‌کنید مهم است.»" نکته قابل توجه این پست مربوط به همکاری آتی شیبااینو و جان ریچموند بود. او اشاره می کند که چگونه این همکاری چگونه رشد قابل توجهی برای توکن محبوب به ارمغان می آورد.

مزایای همکاری Shiba Inu X John Richmond نویسنده پست می‌گوید که این همکاری چیزی است که او می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند و یک قدرت غیرمتمرکز و یک برند جهانی مد را حاکم می‌کند. به نظر او این نوآوری موارد زیادی را به ارمغان می آورد که تا به کنون همچین چیزی پیش نیامده بود.

تیم ریچموند برخی از قدرتمندترین افراد در صنعت مد را استخدام کرده است که مشتاق همکاری با شیبا اینو و ایجاد پیشرفتی در دنیای مد از طریق ارزهای دیجیتال و بلاک چین هستند. این همکاری شاهد ایجاد 10000 NFT های شیبا اینو خواهد بود که نسخه های واقعی آن ها در هفته مد میلان در سپتامبر سال جاری به نمایش گذاشته خواهند شد.در زمان انتشار، SHIB با قیمت 0.00002237 دلار معامله می شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی