|

پاداشی شگفت انگیز!

"لونا" قاتل شیبااینو؟؟

SHIBAINU

در حال حاضر، بلاکچین LUNA به طور متوسط ​​6.62% از سرمایه استیک شده را به عنوان سود سالانه به کاربران...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-در حال حاضر، بلاکچین LUNA به طور متوسط ​​6.62% از سرمایه استیک شده را به عنوان سود سالانه به کاربران پاداش می‌دهد. این رقم در شبکه اتریوم 4.81٪ است. ناگفته نماند که در میان 10 ارز رمزنگاری شده برتر بازار، پروژه پولکادات (DOT) با میانگین سود سالانه ​​13.92٪ بیشترین پاداش را ارائه می دهد.

جینکو (JINKOU) اولین پلتفرمی است که استفاده از استیبل‌کوین ترا را برای پرداخت خرده‌فروشی میسر می‌کند. این پلتفرم وب ۳ در این زمینه یک ویدئوی تبلیغاتی منتشر کرده و اعلام نموده است که از استیبل‌کوین UST به‌عنوان روشی برای پرداخت خرده‌فروشی استفاده خواهد کرد.

این پایانه پرداخت، یک کد QR صادر می‌کند که قابلیت اسکن شدن از هر گوشی هوشمندی را دارد و وقتی کار اسکن کد انجام شود، کاربر می‌تواند با استفاده از کیف‌پول دیجیتال خود تراکنش را انجام دهد. این فرایند ۱۵ ثانیه زمان می‌برد و با سیستم‌های اپل پی یا گوگل پی قابل‌مقایسه است.

گفتنی است ترا چهاردهمین رمزارز بزرگ دنیا ازنظر ارزش بازار بوده که با پذیرش خوبی مواجه شده است.گفتنی است که طی یک ماه گذشته، قیمت LUNA حدود 78.4 درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت 89 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن 34.5 میلیارد دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

مترجم: نیلوفر صدیق ملک کلائی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی