|

صعود یا نزول شیبا؟

چندقدم تاانفجار شیبااینو؟!

shibainu

قیمت شیبا اینو پس از ایجاد یک نوسان در 7 فوریه شاهد کاهش قابل توجهی در محدوده خود بوده است در این مدت چه اتفاقی برای او پیش خواهد آمد؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبا اینو حدود 25 درصد افزایش می یابد زیرا SHIB اکنون سطح پشتیبانی حیاتی را بازیابی خواهد کرد.قیمت شیبا اینو پس از ایجاد یک نوسان در 7 فوریه شاهد کاهش قابل توجهی در محدوده خود بوده است. در همین مدت، SHIB همچنین برای مدت کوتاهی به زیر یک مانع حیاتی سقوط کرد، اما به نظر می‌رسد که شیبا به خوبی پیش می‌رود و این نشان‌دهنده یک روند صعودی است.

قیمت شیبا اینو برای شروع یک رالی قیمت شیبا اینو تقریباً 38 درصد از زمان نوسان بالای 7 فوریه به 0.0000352 دلار کاهش یافت. در این مدت، نزول نیز با سفت شدن دامنه همراه بود. علیرغم نزول، این میم کوین سه بار به سطح حمایت 0.0000223 دلار رسیده است و چندین بار هم هم به زیر آن سقوط کرده است.رسیدن بع بالای این مانع احتمالاً منجر به یک روند صعودی می شود که می تواند قیمت شیبااینو را تقریباً 25 درصد افزایش دهد. این حرکت به SHIB اجازه می دهد تا مانع مقاومت هفتگی را 0.0000283 دلار نشان دهد.

shiba inu

باید یکم مراقب بود زیرا روند صعودی برای قاتل دوج کوین Dogecoin-Killer محدود می شود، یک مورد بسیار صعودی می تواند منجر به افزایش قیمت Shiba Inu شود تا مانع بعدی را در 0.0000327 دلار نشان دهد و کل صعود را به 45٪ برساند.در حالی که همه چیز برای قیمت Shiba Inu رو به افزایش است، فقدان حرکت صعودی می تواند این سناریوی مثبت را از بین ببرد و منجر به اصلاح شدید شود.بسته شدن کندل چهار ساعته زیر 0.0000202 دلار، تز صعودی قیمت شیبا اینو را باطل می کند. چنین حرکتی راه را برای SHIB باز می کند تا منطقه فریم 9 ساعته را مجدداً آزمایش کند که از 0.0000193 دلار به 0.0000158 دلار افزایش می یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی