|

آنر

(عکس) تصاویری منتشر نشده از Magic Fold 5G آنر

Honor Magic Fold 5G render leaks online

تصاویر پرچمدار تاشو آنر که انتظار می رود در اوایل سال آینده رونمایی شود , توسط یک افشاگر منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آنر از زمانی که با جدا شدن از هواوی به یک برند مستقل تبدیل شد, فعالانه دستگاه های جدید و قابل قبولی را به بازار عرضه کرد. پس از رونمایی و عرضه چند دستگاه قدرتمند حالا این شرکت تصمیم دارد تا حضور خود در صنعت گوشی های هوشمند را با ارائه گوشی های تاشو, که این روز ها بسیار مورد توجه هستند, مستحکم کند.

طی چند ماه گذشته گزارش هایی درباره گوشی های هوشمند تاشو آنر منتشر شده است و اکنون رندری از پرچمدار آینده آنر, Magic Flod 5G به بیرون درز کرده است.

براساس تصاویر و اخبار منتشر شده به نظر می رسد که گوشی هوشمند تاشو آنر از لحاظ طراحی, شبیه به سری Galaxy Z Fold سامسونگ می باشد. همچنین اخیرا شایعاتی به گوش میرسد مبنی بر اینکه آنر قصد دارد تا محصول تاشو ی دیگری را نیز راه اندازی کند که ما حدس می زنیم باید شبیه به Galaxy Z Flip سامسونگ باشد و لولای آن به صورت افقی نصب گردد.

Honor-Magic-Fold

این شرکت اخیرا دو نام تجاری را به نام خود ثبت کرده است, یکی  Honer Magic Fold و دیگری Honer Magic Wing. بدون شک هنگامی که این دستگاه ها راه اندازی و به بازار عرضه شوند با محصولات مشابه سامسونگ, هواوی, شیائومی و غیره به رقابت خواهند پرداخت.

این طور که به نظر می رسد, Honer Magic Fold با صفحه نمایش 8 اینچی و وضوح تصویر2200x2480 پیکسل عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد قدرت آن نیز از طریق یک پردازنده ی هشت هسته ای, تشکیل شده از یک هسته   Cortex A-77 با فرکانس 3.13 گیگاهرتز ,سه هسته ی Cortex A-77 با فرکانس 2.54 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A-55 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز, تامین می شود.

همچنین گفته می شود که این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار خواهد بود. تصاویر رندر شده ان طور به ما نشان می دهند که در پنل پشتی یک دوربین 108 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

honor-magic-x-foldable

اخبار منتشر شده این طور اظهار می کنند که این گوشی از سیستم عامل اندورید 11 برخوردار است با این حال ما انتظار داریم که تا فرارسیدن زمان عرضه, آنر پرچمدار تاشو خود را به اندورید 12 مجهز نماید. در ارتباط با باتری این گوشی هوشمند نیز این طور که به نظر می رسد با یک باتری 4500 میلی آمپر رو به رو هستیم که حتما از شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد.

عرضه گوشی های هوشمند تاشو می تواند این شانس را به آنر بدهد که در بازار کشور سازنده, چین, سهم بیشتری را بدست بیاورد, در حال حاظر آنر تنها 15 درصد از سهم بازار چین را دراختیار دارد و به سومین شرکت بزرگ گوشی های هوشمند در چین تبدیل شده است.

ما انتظار داریم که در سه ماهه ی اول سال آینده شاهد حضور پرچمدار تاشو آنر Magic Fold 5G باشیم,

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی