|

(عکس) تصاویر لو رفته از مینی کوپر 2023 سری S

 2023 Mini Cooper S Electric Leaked In Revealing Images From China

به تازگی تصاویر بدون استتار از نسل بعدی مینی کوپر توسط یک افشاگر در اینستاگرام منتشر شد که از طراحی جلوی کاملا آشنای این خودرو خبر میدهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این طور که به نظر می رسد نسل بعدی کوپر نزدیک است, خودرویی با نمای جلوی آشنا اما نمای پشتی کاملا نوآورانه, در کنار یک طراحی کاملا مینیمال برای فضای داخل کابین.

براساس گزارشی که Motor1 به تازگی منتشر کرده است, ما می توانیم تصاویری کاملا واقعی آن هم بدون هیچ گونه استتاری را از مینی کوپر نسل جدید ببینیم. به نظر می رسد که S دیگر قرار نیست از رنگ سبز استفاده کند, به علاوه جالب است که بدانید خبری از نصب اگزوز دوگانه سنتی در وسط نیست. با توجه به طراحی قسمت جلویی این خودرو ما حدس میزنیم که در حقیقت در حال نگاه کردن به یک کوپر S الکتریکی هستیم, با این حال خبر رسمی در این باره منتشر نشده است که نسل بعدی کوپر یک خودرو الکتریکی است یا خیر!

Mini Cooper 2023

همانطور که اشاره کردیم طراحی نمای جلوی خودرو تفاوت چندانی با نسل های قبلی ندارد و ما باز هم شاهد چراغ های گرد و بزرگ هستیم اما چراغ های کوچکی که کمی پایین تر قرار داشتند حذف شده اند تا خودرو ظاهری ساده تر داشته باشد.

خب مشخص است که مینی با تبلیغاتی که منتشر کرده بود و البته استتار قسمت عقب خودرو کاملا ما را از واقعیت منحرف کرده بود, در حالی که ما انتظار چراغ های معمولی را برای عقب این خودرو را داشتیم, حالا میبینیم که چراغ های پشت شکل ذوزنقه ای و یک الگوی طراحی پیچیده مشکی هستند که ما را به یاد تار عنکبوت می اندازد.

Mini Cooper 2023-Rumers

یک نوار سیاه نسبتا ضخیم سرتاسر صندوق عقب امتداد دارد که حروف Cooper S بر روی آن نوشته شده است, البته ممکن است که این نوار یک استتار باشد. به نظر میرسد که این خودرو بدنه و چراغ های کاملا مدرنیته دارد چنان که حتا یک دوربین دید عقب نیز برای آن طراحی شده است.

خوشبختانه توسط عکس هایی که افشاگر برای ما منتشر کرده است, می توانیم داخل کابین را نیز ببینیم که از یک طراحی کاملا مینیمال برخوردار است. به نظر نمی رسد که این خودرو, تمام امکانات به روز دیجیتالی را در خود جا داده باشد اما با این وجود از نمایشگر head-up برخوردار است.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در دست نیست, بهتر است امیدوار باشیم که خیلی زود این افشاگر تصاویر بیشتر و واضح تری را, به خصوص از داخل کابین, در اختیار ما قرار دهد.

تصاویر Mini Cooper S :

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی