|

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون / باتری اینا تو یه ربع کامل شارژ میشه وقتتو هدر نده

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با توجه به اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا یه سر برید تا بازار موبایل میبینید که بازار موبایل تو دست دو تا غول چشم بادومی یعنی سامسونگ کره ای و شیائومی چینی هست که هر دو سخت در تلاش هستن برای این پوزه ی اون یکی رو به خاک بمالن و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دست برنمیدارن و حتی سامسونگ رو که میبینید که بهترین گوشی تا 3 میلیون رو هم تولید میکنه که خب این حرکت بیشتر به شیائومی میاد تا سامسونگ ویلی خب رقابت در این بین شدیده ولی خب خیلی ها هنوز که هنوزه با قطعیت نمیتونن بگن که کدوم کمپانی به اون یکی ارجحیت داره و ازش بهتره و خب دلیل این موضوع اینه که هر دو سازنده توی یه سری از مدل ها از اون یکی بهتر درخشیدن.

ولی خب گاهی از اوقات بین کاربرا هم کل کل وجود داره و یه نقطه نظر مشترک پیدا نمیشه که بالاخره این سوال رو جواب بده که گوشی شیائومی بهتره یا گوشی سامسونگ ولی خب در کل  چیزی که مشخصه اینه که هر روز داره به تعداد کاربرهای هر دو اضافه میشه و هر کسی با هر بودجه ای از بهترین گوشی تا 6 میلیون بگیر تا گوشی تا 60 میلیون رو از این دو شرکت خریداری میکنه و یه خوبی هم که در مورد رقابت این دو سازنده وجود داره این هست که ما میتونیم انتظار محصولات با کیفیت تر رو داشته باشیم و این به نفع ماست. حالا در این مقاله برای این که خرید رو برای شما راحت کرده باشیم میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

شیائومی ردمی نوت 12 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

برسیم به اولین محصول از بهترین های شیائومی تا 20 میلیون یعنی ردمی نوت 12 پرو که از اون جایی که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی هست میتونه یه گزینه ی عالی برای خاص پسندهایی باشه که میخوان گوشیشون توی چشم باشه. شیائومی برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که وضوح تصویر خوبی داره و از اون جایی که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتز هست شما میتونید محتواهای مختلف رو بدون تاخیر و لگ در اون مشاهده کنید.

یکی از مواردی که ردمی نوت 12 پرو رو خاص کرده اینه که شیائومی توی این گوشی از اپل تقلید کرده و دوربین سه گانه ی خودش رو با طرحی مشابه گوشی های آیفون زده که در خصوص کیفیت اون ها باید بگیم که شما میتونید روی ثبت لحظات خوبتون توسط اون ها حساب باز کنید چرا که دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی هست. در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک دایمنسیتی 1080 استفاده کرده که عملکرد خوبی رو از خودش به نمایش میذاره. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

پوکو F4 GT از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

برسیم به دومین محصول از بهترین ها تا 20 میلیون در بین گوشی های شیائومی یعنی پوکو F4 GT که تونسته طرفدارهای بسیار زیادی رو برای خودش دست و پا کنه که یکی از دلایلی این موضوع ظاهر جذابش هست چرا که پنل پشتی و جلویی این گوشی از شیشه ی با کیفیت درست شده و ارگونومی خوبی داره و میتونه نظر هر بیننده ای رو به خودش جلب کنه. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و حداکثر روشنایی اون 800 نیست که خب کارکردن با اون رو زیر نور خورشید و در محیط باز راحت تر میکنه.

شیائومی در زمینه ی پردازنده برای این محصول خودش از یه تراشه ی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده کرده که موقع اجرای بازی ها همچین عملکرد خوبی نداره. ظرفیت باتری این گوشی یه مقدار از رقبای خودش کمتره و 4700 میلی آمپر ساعتی هست. دوربین اصل این محصول دارای یه سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای سنسور 20 مگاپیکسلی هست.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

ردمی K50 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

برسیم به محصول سوم در این مقاله که ردمی K50 پرو هست و دارای یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ هست و از رزولوشن خوبی برخورده ولی نکته ای که خیلی خاصش کرده حداکثر روشنایی 1200 نیتی اون هست که این گوشی رو بسیار برای کارکردن توی فضای باز و زیر نور خورشید مناسب میکنه. توان نوسازی تصویر در این گوشی هم در هر ثانیه 120 هرتزه که این یعنی محتواها رو بدون تاخیر در اون مشاهده خواهید کرد.

پردازنده ی این گوشی یه تراشه ی مدیاتک دایمنسیتی 9000 هست که در اجرا کردن بازی ها و برنامه های سنگین بسیار عملکرد خوبی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورده و از اون جایی که از فست شارژ پشتیبانی میکنه میتونه توی مدت زمان کمی فول شارژ بشه. دوربین اصلی این گوشی هم یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 20 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته میتونن دقایق شما رو به خوبی هر چه تمام تر ثبت و ضبط کنن.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی