|

"کمند خانم" برخلاف تصور یه مدلِ جذاب و خوش اندام؛ پاشنه دار با پای لخت دوست داریا!

kamand amirsoleimani shayanews

کمند امیرسلیمانی بازیگر معروف و با سابقه ای می باشد که به تازگی او را هم در جمع مدلینگ ها و درآمدهای این چنینی می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد

کمند امیرسلیمانی بازیگر معروف و با سابقه ایرانی می باشد که با وجود کم کاری این روزهایش اما همچنان اعتبار خود را دارد. وی خواهر سپند امیر سلیمانی است که اتفاقا ایشون هم از بازیگران بسیار خوب سینما و تلویزیون نیز می باشند.

به گزارش«شایانیوز» کمند امیرسلیمانی در خانواده ای هنری بزرگ شده و از کودکی هم جلوی دوربین رفته. وی اغلب نقش هایی جدی را بازی کرده اما برادرش سابقه بازی های طنز مثل "اخراجی ها" را هم داشته است. از این ها که بگذریم از این ها که بگذریم این روزها مزون های لاکچری و سالن های آرایشی خفن پر شده از خانم های بازیگر که برای تبلیغات و البته خوشگلاسیون تشریف می برند و با یک تیر دو نشان می زنند و هم خوشگل میشن و هم هزینه تبلیغات رو میگیرند!

کمند خانم هم برخلاف چهره آرامش بسیار قرتی می باشد و تصاویر جذابی ازش دیده شده. در ادامه یکی از همین موارد را که کمند امیرسلیمانی به عنوان مدل حضور داشته را مشاهده می کنید.

ناگفته نماند این هنرمند عزیز در اینستاگرام هم فعالیت بالایی دارد و بیش از 1.4 میلیون کاربر نیز دنبال کننده او هستند.

bazigaran.zibaa_1637174794

cinema.galllery_1631275730

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 خردادماه سال 1352 در تهران متولد شد. کمند امیرسلیمانی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1376 است.این بانوی بازیگر در خانواده ای هنرمند متولد شد و پدرش سعید امیرسلیمانی از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزوین می باشد.

مادر کمند امیرسلیمانی در این خانواده هنرمند با سختی های زیادی روبرو بود اما توانست از پس سختی های زندگی با سه هنرمند برآید.

کمند-امیرسلیمانی-و-مادرش

خانواده-امیرسلیمانی

دنیای بازیگری کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی به واسطه تولد در خانواده ای هنرمند خیلی زود به سمت بازیگری سوق پیدا کرد و از همان دوران کودکی با پدرش روی صحنه تئاتر میرفت و در نمایش های پدرش به ایفای نقش پرداخت.

بازی در نمایش سنجاب ها در سن 7 سالگی اولین تجربه بازیگری کمند امیرسلیمانی در تئاتر بود و این بانوی هنرمند سال 65 با بازی در فیلم ترنج به سینما آمد.

parisa_cafe_pic_1571090268

حاشیه کمند خانم از زبان خودش

کمند امیرسلیمانی بازیگر سریال خاطره انگیز «پدرسالار» می‌گوید: پدر و مادر من آمادگی بچه دار شدن نداشتند و می‌خواستند مرا سقط کنند، اما جمشید مشایخی و همسرش مانع شدند و گفتند: وقتی این بچه به دنیا آمد، ما بزرگش می‌کنیم.

matinalipoor_1470032739

کمند امیرسلیمانی و پسرش
کمند امیرسلیمانی و پسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی