|

تیپای خیلی عجیب و خَز خانومای بازیگر تو مهمونی؛ "بهاره رهنما" چرا این شکلی شده!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما مثل همیشه با تیپی خاص به اکران رفت اما او تنها بدپوش مراسم نبود و بازیگرانی هم بودند که با پوشش خود همه را متعجب کردند.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما چهره بسیاااار پر حاشیه و مایه دار سینما می باشد که البته دیگر سینما و کار زندگی خانم خانما تو اینستاگرامه و به جای نقش بازی کردن رو پرده نقره ای و تلویزیون ، تو گوشی نقش بازی میکنه و حالا تبدیل به یکی از شاخ های مجازی شده!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما رو در این فضا یا خیلی دوستش دارند و یا خیلی از متنفراند، یعنی حد وسطی نداره. البته که میزان مخالفین خانتم بازیگر خیلی زیاد است اما خب کسایی هم هستن که او را ملکه زیبایی می دانند و حتی خیلی پیگیر فن پیجش هستند و قربون صدقش میرن.

از این ها که بگذریم بهاره رهنما در چند وقت اخیر به خصوص بعد از کمرنگ شدن حاجی اونقدری مغرور شده و تیپ و استایل و چهره رو کوبیده از نو ساخته که دیگه خدا رو هم بنده نیست! وی به تازگی نیز در اکران خصوصی فیلم کوتاه "زنی که شاعر بود" دعوت شد و تیپ و کلاس خانم بازیگر سوژه عکاسان شد.

hashiyeh_1642287507_1

البته که بهاره خانم رهنما در گذشته ای نه چندان دور 130 کیلو وزن داشت اما بعد از ازدواج با حاجی به گفته خود به 70 کیلو سیده که خب باز پیشرفت خوبیه. اما چیزی که خیلی برای کاربران سواله اینه که مگه ایشون کجای دنیا رو گرفته یا چه کار مهمی برای کشور و مردم انجام داده که انقدر بزرگش کردن!

ناگفته نماند بعد از کم شدن کرونا و باز شدن سینماها تعداد اکران ها بسیار زیاد بود و در یکی دو ماه اخیر بازیگران مداااام در حال اکران رفتن هستند و هر روز کلی عکس از کلی سلبریتی در میاد که با تیپ و استایل های مختلف هستند. حتی بعضیاشون در چند اکران و مهمانی دعوت شدن، اما بهاره رهنما با اینهمه سیس و قیافه اولین اکرانیه که دیده میشه!

ناگفته نماند خانم رهنما تنها هنرمندی هستند که تو اینستاگرام هیچ هنرمندی براشون کامنت نمیزاره!

خاص پوشی یا چرت پوشی؟!

البته این موضوع تنها درمورد بهاره رهنما نبود و تیپ و استایل یکسری از خانم ها بازیگر دیگر هم با انتقادات و تعجب همه همراه بود. البته که قشر بازیگر تو همه جای دنیا تو مراسمات سینمایی با تیپ هایی خاص تر حاضر میشن اما خانم ها ایرانی گاهی دیگر شور همه چیز را دراورده و با پوشش های غیرعادی میان که نه تنها زیبا و جذاب نیست بلکه خیلی هم ناجور از آب درمیاد!

خانم ها بازیگر برای چشم و هم چشمی و اینهکه خاص بودن دست به طراحی هایی میزنند که در ادامه نمونه هایی از آن ها را میبیند که این اکران ها بیشتر به فشن شو شبیهن تا مراسم. در ادامه استایل دیگر هنرمندان را خواهید دید که به قولی کاربری مثل جادوگران شهر اوز شده اند!

hashiyeh_1642287507_2

hashiyeh_1642287507_3

hashiyeh_1642287507_5

hashiyeh_1642287507_7

hashiyeh_1642287507_8

برخی از بازیگران هم هستند که اغلب علاقه به رنگ های خنثی و یا سیاه سفید هستند مثل خانم لیندا کیانی که اگه نامتعارف بودن پوشش ایشون رو تو مراسمات دیگه ر نظر نگیریم، حداقل استایل های عجیب نمیپوشن! در ادامه نمونه هایی از ساده پوشی سلبریتی ها رو ببینیم.

hashiyeh_1642287507_6

hashiyeh_1642287507_4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • النا ارسالی در

    چقد خز

  • ناشناس ارسالی در

    خدامرگت بده بهاره ....

  • هانی ارسالی در

    وای همشون بدتیپن....قیافه هاروتوروخدا

  • پ ن 🌷 ارسالی در

    پوشش شون عا لیه 🌹🌷👏👏👏👏👏

  • ناشناس ارسالی در

    چه لباسای ناجوری
    بد سلیقه ها

  • مریم ارسالی در

    از همه بدتر تیپ اون خانم کت بنفشه هست اسمشم یادم رفته

  • ناشناس ارسالی در

    خجالتم خوب چیزیه ابروریزی به چه قیمتی

  • ناشناس ارسالی در

    چرا انقد بها میدین بهشون مگه چه کار مهمی کردن

  • سارینا ارسالی در

    هیچ وقت دنبال تخریب نباشید به نظر من هیچ چیز عجیبی نیست

  • ناشناس ارسالی در

    خب.....چرا عکس میگیرن؟😳

  • ناشناس ارسالی در

    از همشون بدم میاد شخصیت ندارن این بازیگران شخصیتشون همون لباسهای زشت وبدقواره شونه

  • سحر ارسالی در

    مردم نون شب ندارند بهاره رهنما پولشو به رخ می‌کشد نمی‌ترسی از خدا؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    حالم از همه ی اینهادبهم میخور اینها دیگه چی هستن

  • ناشناس ارسالی در

    اینارو تا دستشویی هم برم نمیپوشم ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی