|

تیپ گَنگ و خیلی خفن "ترلان پروانه" با شلوار چرمش؛ شما فقط برف بازی کن!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه در چند وقت اخیر تو اینستاش فقط عکس با برف نداشت که اونم به سرعت با اولین برف گرفت و منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ترلان پروانه از بازیگران بازیگران جوان اما موفق سینماست که سن زیادی ندارد اما تا به حال هر فیلم و سریالی که حضور داشته از نقش های اصلی بوده و به خوبی هم از پسش برآمده.

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه تو چند وقت اخیر حسابی سرش شلوغه و برای اکران فیلم گربه سیاه که بعد از دو سال بالاخره بیروون اومد، چندین اکران در داخل و خارج از کشور به همراه آقای بهرام رادان رفت و البته حواشی هم لباس های ناجور خانم خانما به همراه داشت.

ترلان پروانه انقدری از اکران این فیلم ذوق زده شد که تو این چند وقته حسابی تو اینستاگرامش هم فعال شد و راه به راه عکس از خودش با تیپ و استایل های خاص و خفن منتشر میکرد و میکنه! وی هر چی که میگذره گَنگ تر و خاص تر میشه و عکساشم ترتیب خاصی رو پیدا میکنه که اگر سری به پیجش بزنید متوجه آن خواهید شد. 

دو سه شب پیش که یهویی تهران رو برف گرفت ترلان خانم هم از قافله عقب نموند و به سرعت عکسای برفیشو گرفت که در ادامه به ترتیب مشاهده می کنید.

tarlan_parvanee_1642763360

tarlan_parvanee_1642764319

tarlan_parvanee_1642764488

خب اما از اونجایی که ترلان خانم این چند وقته خیلی بیش از پیش تو چشم بودن غرور هم گرفتتشون. وی با انتشار تصویر خودش که در بالا دیدید نوشت: من از اوناشم که سرنوشتشونم غافلگیر می کنن

tarlan_parvanee_1640245798ترلان خانوم چه خاتون شاخی داره!

خانم بازیگر در همین چند وقت اخیر که بیشتر به چشم اومد پیج اینستاگرامش هم به 2 میلیون فالوور رسید. ترلان خودش به تنهایی سوژه جذابی است و می شود کلی راجبش نوشت و عکس گذاشت اما در جشن 2m شدن ترلان خانوم آبجی خفش هم رو شد. خاتون خواهر ترلان پروانه است که گویا در زمینه مدلیتگ فعالیت می کند. او بین ایران و دبی در رفت و آمد است و اگر به پیج اینستاگرامی اش سری بزنید و عکس هایش را ببینید متوجه شباعت زیاد این دو خواهر می شوید.

zeynw2_1640102183_1

zeynw2_1620916516_2

zeynw2_1641574743

خانواده ترلان پروانه

پدرش مهندس و مادر پریسا فروغی خانه دار علاقمند به بازیگریست و تنها یک بنام عرفان دارد که از خودش 2/5 سال بزرگتر است.

سفری که آینده ترلانو ساخت

اولین بار سال 1380 در 3 سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازیم در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرم با علاقه قبول کرد. علاقه از این جهت که مادرم قبل از ازدواج زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت هنری داشت.

tarlan_parvanee_1608910978

کلاس های ویژه هنری

من برای ارتقای کار بازیگری ام خیلی تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها از جمله فن بیان ، زبان بدن ، موسیقی ، هنرهای رزمی و سوارکاری را یاد گرفتم. البته همه این تلاش ها برای یادگیری درحالی بود که درس و مدرسه همیشه کنار کارم بوده است.

عاشق کلم بروکلی

من عاشق سبزیجات هستم ، در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است.

آشپزی ترلان پروانه

اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری می کنم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش تبحر دارم و هم خیلی دوست دارم.

tarlan_parvanee_1576142422

ترلان پروانه و ورزش

ورزش حرفه ایم بسکتبال است ، دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است که هر از چندگاهی دنبال می کنم.

رقص باله

کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل مشغله هایی که دارم نتوانستم آن را ادامه دهم.

 

tarlan_parvanee_1640245798

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این بنده خدا چند نفره؟؟؟

  • گل رز ارسالی در

    عزیزم موفق باشی وسلامت عاشق موهای فرفریتم❤🌹

  • ناشناس ارسالی در

    اووووووففففففف جذاب

  • ..... ارسالی در

    چرا فک میکنه خیلی خوشتیپ و خوشگلو باحاله😑😑

  • 7 ارسالی در

    اییی عشق

  • ناشناس ارسالی در

    سر درد گرفتم دیگه هرروز هرروز ترلان پروانه

  • ناشناس ارسالی در

    آقا آنقدر ترلان ترلان نکنین ترلان کیه؟

  • ارسالی ارسالی در

    وای خیلی قشنگی ترلان جون بچه ها ترلان خیلی قشنگ و جذابه بهش میاد مهربون باشه من هروقت میام تو گوگل دعا میکنم ترلان رو نشون بده💐🌷ترلان جون دوست دارم🥰😀

  • Fatima ارسالی در

    واقعا نمیفهمم چرا تو همه چی دخالت میکنین از این راه پول در میارین؟با خراب کردن افراد دیگه؟ سرتون تو زندگی خودتون باشه شما برین ی بازیگر با حجاب و ساکت و بی حاشیه بشین ب زندگیه بقیه چرا توهین میکنین این دخالت ها نون خوردن نداره

  • ناشناس ارسالی در

    عاشقتم نفسم ترلان جان ❤😘😘

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی