|

"ریحانه پارسا" تو تایم عشق و حال؛ خانوم خانوما با رِلی جدید و حالی عجیب!

ریحانه پارسا در ترکیه غرق در فساد است و هر از چند گاهی با یک نفر وارد رابطه می شود روابطی که نامشروع است و خیلی زود سرد می شود پایان می یابد

لینک کوتاه کپی شد
4

ریحانه پارسا بازیگری که با چهره اش معصوم اش در سریال پدر دیده شد و توانست خیلی از دل ها را تسخیر کند و محبوب شود حالا در ترکیه اسیر روابط و دوستی های نامشروع است.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه البته زمانی هم که در ایران بود خیلی در قید و بند روابط در چارچوب نبود ازدواج سفید و بدون عقد رسمی او با مهدی کوشکی گواهی بر این مدعا بود. البته ریحانه قبل مهدی کوشکی روابط دیگری هم داشت که بنابر ادعای خودش به تجاوز ختم شد و کابوسی وحشتناک برای او به ارمغان آورد.

به هر روی ریحانه با همه حواشی که داشت از ایران رفت و ساکن ترکیه شد. ریحانه در ترکیه هم ماجراهای عجیب کم نداشت. او ابتدا خیلی تنها بود و افسرده شده بود و حتی برخی رسانه ها از خودکشی او نوشته بودند اما خانوم بازیگر به گفته خودش حالا حالش خیلی خوب است و روزگار بر وفق مرادش است.

ریحنه خانوم تو ترکیه تند تند عاشق می شه!

در ترکیه ریحانه آزادانه و بی پروا عیاشی می کرد و هر از چند زمانی با یک نفر بود. اگر نگاهی بیاندازیم به سیاهه کسانی که ریحانه با آن ها در ترکیه دوست بود متوجه می شویم که ریحانه از این دوستی ها بیشتر برای رسیدن به اهداف مالی و موقعیت های کاری بهره می برد. مثلا در ابتدا که ریحانه به ترکیه رفته بود مدتی با پویان مختاری قمارباز دوست بود و حتی در منزل شخصی او سکونت داشت. بعد از اینکه بساط قماربازان در ترکیه برچیده شد ریحانه مدتی با یک کارگردان و عکاس ایرانی که در زمینه تولید موزیک ویدیو و تیزر و عکاسی فعالیت داشت دوست شد و به برکت این رابطه ریحانه خانوم هم در ترکیه مدل شد!

البته از حق هم نباید بگذریم که ریحانه چهره جذاب و زیبایی دارد و اصلاً آغاز فعالیت بازیگری اش در ایران هم به لطف همین زیبایی اش بود.

reyparsa.diva_1643482564_3

reyparsa.diva_1643482564_2

inanaz_hamedani_1643497738

ریحانه البته در ترکیه یک هدف بزرگ تر دارد و او قصد دارد به مانند گلشیفته بازیگر بین المللی شود. برای تسهیل این راه هم ریحانه پارسا دوباره از همان هربه قبلی استفاده کرد و این بار با یکی از بازیگران ترکیه ای که به نظر سن و سال زیادی هم دارد وارد دوستی شد و از این طریق توانست نخستین کار تقریباً حرفه ای اش را در ترکیه تجربه کند. البته خیلی اطلاعاتی از این پروژه در دست نیست اما طبق گفته های خود ریحانه قرار است کار به زودی اکران و پخش شود.

البته در خصوص پیرمردی که با ریحانه در حال قدم زدن است شایعات دیگری هم وجود دارد. برخی از دنبال کنندگان ریحانه پارسا می‌گویند که احتمالا با وجود بی پولی ریحانه راضی شده تا با این پیرمرد نامزد کنند. هر چند خودش می‌گوید که این رابطه بیشتر جنبه کاری دارد.

reyhaneparssaa_1640794271

ریحانه و یک رابطه جدید!

بعد از این همه دوستی و رابطه به نظر ریحانه خانوم با فرد دیگری وارد رابطه شده او به تازگی عکسی منتشر کرد که شرم آور است و یک پسر جوان او را در آسانسور به آغوش کشیده. مشخص نیست که ریحانه از این دوستی هم درصدد رسیدن به مقاصدی تازه و جدید است یا واقعاً می خواهد به زندگی اش سروسامانی بدهد.

36

رونمایی ریحانه خانوم از تتو خاکبسریش!

ریحانه با وجود اینکه در این چند وقته و از زمانی که اقامتش در ترکیه درست شده قدری اوضاعش بهتر شده اما بغا این وجود خانوم بازیگر هنوز در ترکیه منبع درآمد مشخصی ندارد و شاید بتوان گفت اینستاگرام تنها تکیه گاه قابل اعتماد اوست و سعی می کند با عکس ها و ژست های منشوری برای خودش فالوور زیاد کند تا از طریق تبلیغ پول بدست بیاورد.

برای تحقق این هدف ریحانه تقریبا دست به هر کاری می زند. پارسا 23 ساله به تازگی در اقدامی عجیب روی انگشتان دستش حرف های یک فحش بد را خالکوبی کرد که ما سانسورش کردیم.

reyparsa.diva-1

ریحانه پارسا چرا اینقدر دروغ می گوید؟

ریحانه پارسا مدتی پیش به یکباره عکسی عریان از خود منتشر کرد و بعد از این عکس استوری عجیبی را منتشر کرد. او به نوعی از مردم خداحافظی کرد نوشت: این شاید آخرین تصویر من باشد...

خیلی ها تصور کردند پست خداحافظی ریحانه پارسا جدی است و او دیگر قصد فعالیت در اینستاگرام را ندارد اما مگر ریحانه می تواند از اینستا رود؟ او اصلا به جز اینستاگرام راه درآمدی دیگر هم دارد؟

پس ریحانه بعد از یکی دو روز دوباره به اینستاگرام برگشت و خیلی جدی پست و استوری منشتر کرد و در این بین هراز گاهی هم تبلیغ گذاشت و اصلا انگار نه انگار!

ریحانه+پارسا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    صبحتون ارام و شاد...بالاخره خانم پارسا و دیگر خانمای بازیگر ما جوون و پولدار هستن یه روزی از کردهای خودشون پشیمون میشن.ولی تا اون روز فکر نکنم ابروی واسه خانواهایشان بگذارند.خوب !اونا همینطوری بزرگ شدن.این چیزا برای ما تازگی و ننگ و شرم داره.خداوند همه ی ما را به راه راست هدایت کند.🤲💐☝️

  • ناشناس ارسالی در

    بروخداخیرت بده.توچه بخوای چه نخوایی به خودت واگذارت کردن کسی کاری نمیتونه بکنه.

  • ارمی گرل ارسالی در

    دختره دیوونه=/

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی