|

کاسبی سجاد فتوشاپی رقمی که فکرشم نمیکنید حتی اگه ببازه! حالا هی دنبل بزن

sajad gharibi martyn ford

گویا قرار است سجاد غریبی از قِبل مبارزه با مارتین فورد حدود 15 میلیاردی به جیب بزند و این همه داستان و هیاهو فقط برای پول است!

لینک کوتاه کپی شد

سجاد غریبی شخصی که نمی دانیم به او چه بگوییم ورزشکار یا شاخ اینستاگرام البته خودش می گوید به من هالک ایران بگویید اما هالک واقعی یا فتوشاپی اون هم معلوم نیست. بگذارید همان سجاد بگوییم. سجاد غریبی که یکی دو سالی در اینستاگرام خیلی ریز و یواشکی عکس منتشر می کرد و از این طریق توانسته بود تا حدودی هم فالوور جمع کند به یکساره اما با یک اتفاق که آن را هم نمی دانیم به قول مدیربرنامه های سجاد نمایشی بود یا واقعی اینستاگرام را ترکاند و حالا تعداد فالورهایش از یک میلیون گذشته و لحظه به لحظه هم در حال زیاد شدن است.

به گزارش «شایانیوز» سجاد غریبی و مارتین فورد در یک برنامه از پیش تعین شده در دبی با هم روبرو شدند در این مواجه هر کدام از این دو سعی کردند تا برای دیگر رجز بخوانند اما به یکباره درگیری فیزیکی مختصری بین آن ها رخ داد. ابتدا سجاد خواست مارتین را زمین بزند که موفق نشد در ادامه فورد سجاد را هول داد و سجاد خان غریبی دو سه متری به عقب پرت شد و زمین خورد.

زمین خوردن سجاد در رویارویی با فورد واکنش های منفی زیادی قبل از رقابت اصلی این دو نفر داشت. بسیاری از کاربران فضای مجازی و مردم معتقدند بودند، نباید این مبارزه صورت بگیرد و به آن اهمیت داده شود. حتی بسیاری از ورزشکاران رزمی و پرورش اندام اعلام آمادگی کرده‌اند تا به جای غریبی در این رقابت مقابل فورد قرار بگیرند و از نام ایران دفاع کنند.

ajadvamartin-photokade-com-3

واکنش سجاد غریبی به حواشی و عذرخواهی از مردم ایران

بعد از این حواشی ابتدا مدیربرنامه های سجاد آمد و از رفتار غیر اخلاقی فورد گفت و اینکه مسئولان برگزارکننده به سجاد غریبی اعلام کردند که نباید با یکدیگر درگیر شوند چرا که باعث می شود برای آنها جریمه در نظر گرفته می شود به همین دلیل سجاد غریبی هنگامی که با مارتین رودررو شد انتظارش را نداشت به او ضربه بزند و برای همین بود که سجاد غافلگیر شد و بر روی زمین افتاد اما در رینگ مسابقه مطمئن باشید که مارتین حرفی برای گفتن نخواهد داشت و حسابی غافلگیر می شود.

البته جناب مدیر برنامه در واکنش به فتوشاپی بودن عکسهای سجاد غریبی گفت ویدیوها را که نمیشود فتوشاپ کرد! شما ویدیوهای چند سال گذشته سجاد غریبی را نگاه کنید بازوهای او به قدری بزرگ است که هیچ کس در ایران دور بازوی او را ندارد اما سجاد برای اینکه بتواند در مسابقه با مارتین فورد چابکی کافی و لازم را داشته باشد کاهش وزن شدید داشته است.

مدیر برنامه سجاد غریبی در انتها پیغامی از طرف هالک ایرانی برای مارتین فورد فرستاد و گفت بچه خوشگله منتظرت هستیم

خود سجاد هم روز گذشته یک ویدیو در اینستاگرامش منتشر کرد به خاطر اینکه به زعم برخی آبروی ایران را برده از مردم عذرخواهی کرد.

انتشار این ویدیو باز هم کاربران را با همان پرسش های قبلی در خصوص سجاد روبرو کرد. کاربری در خصوص این ویدیو نوشت: درسته اول اون تورو هول داد ولی بعدش تو حمله کردی ولی باز هم پرتت کرد اون ور بعد الانم دوربینو از زیر نشون میدی که نفهمیم فتوشاپی. فقط برای پول جمع کردن کشورتو فروختی بعدشم هی همون مسابقه اصلی که میخوای با مارتین فورد بدی ببازی هم ۱۵ میلیارد میگری!

1493671_206

درآمد نجومی سجاد غریبی از مبارزه با فورد

روزنامه هفت صبح نوشت: «برای مسابقه دوم آوریل سجاد غریبی و مارتین فورد از مدتی پیش بلیت ‌فروشی شروع شده که قیمت پایه هر بلیت ۴۰ پوند معادل یک‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان است. محل برگزاری این مبارزه یعنی سالن o۲ arena حدود ۲۰ هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی‌ها، ۳۰ میلیارد تومان بلیت‌فروشی انجام می‌شود. حتما درصدی از عواید حاصل از برگزاری این مبارزه نصیب او و اسپانسرهایش می‌شود. ضمن اینکه صفحه اینستاگرام او هم به همین بهانه رونق بیشتری گرفته است.» این در حالی است که برخی ادعاها می‌گوید او صرفا به واسطه حضور در این رقابت پولی معادل ۳۰۰ هزاردلار دریافت می‌ کند.

سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیوهای عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید. فورد پیش از این به میرر گفت: این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد، چون اساسا” فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی