|

"الناز حبیبی" دَم عیدی شر و شیطووون شده؛ خانم گل از گلش شکُفت!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر جذاب ایرانی که برای روزهای آخر سال عکسی از خود منتشر کرد که شبیه به دختربچه های شیطون بود.

لینک کوتاه کپی شد
4

الناز حبیبی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی می باشد که با بازی در سریال "تا ثریا" شروع کرد اما چندان معروف نشد تا اینکه در سریال "دردسرهای عظیم" نقش بهار رو ایفا کرد و به شهرت زیاد و البته محبوبیتی دیدنی رسید. 

به گزارش«شایانیوز» الناز حبیبی جثه ای ریز دارد و شاید نصف نمکش هم به این دلیل باشد. وی با بازی در چند فیلم و سریال نشان داد که استعدادش در کاراکتر های طنز بیشتر است و می تواند مخاطب را به خودش و اون پروژه جذب کند.

از این ها که بگذریم الناز حبیبی از فعالین اینستاگرام است و به مانند بسیاری از همکاران و دوستانش پست و استوری های زیادی منتشر می کند و در میانشان تبلیغات و درآمد هم دارد. خانم بازیگر را بیش از 2 میلیون و 700 هزار کاربر دنبال می کنند و دوست دارش هستند. الناز حبیبی در مجموع هنرمندی کم حاشیه است اما خب نمیشه که بازیگر باشی و بی هیچ جنجالی زندگی کنی بنابراین حواشی الناز خانم رو هم در ادامه بررسی می کنیم اما وی به تازگی به مناسبت روزای آخر سال عکسی جالب از خود منتشر کرد که به گفته برخی کاربران مثل دختر بچه های شر و شیطون شده!

elnazhabibi67_1647438084

الناز حبیبی بعد از طلاق شنگول تر از پیش؟

الناز حبیبی هم مثل خیلی از خانوما و آقایون بازیگر از همسرش مدتی میشه که طلاق گرفته اما ظاهرا جدایی در سینما نه تنها آدم هارو ناراحت نمیکنه بلکه بسیاری از اون ها مثال الناز حبیبی شادتر از پیش شدند و رفتار ها و پوشش هایی نشون دادند که قبل چندان چنین نبودند!

خانم بازیگر در تازه ترین تصاویری که منتشر کرد در کافه بود که با استایلی اروپایی و ژستی جالب بود و توجه کاربران رو به خود جلب کرد.

elnazhabibi67_1639846484

الناز حبیبی هنرمندی خوشگل و خوش برخورد می باشد که علاقه ای به کلاس گذاشتن مثل سحر خانوم ندارد. البته خانم بازیگر معمولا تیپ و استایل جذابی هم انتخاب میکنه که هم زیبایی خاص خود را داشته باشد و هم نامتعارف نباشد. وی مدتی پیش در اکران خصوصی "قهرمان" حضور داشت که با پوششی زمستانه و شیک آمد. الناز حبیبی از تیپ کاملا مشکی با کیفی سبز رنگ استفاده کرد که خب در میان رنگی بودن همیشگی استایل ها متفاوت بود. در ادامه تصاویری از این هنرمند را مشاهده می کنید.

style.honarmandan_1640637969_1

style.honarmandan_1640637969_2

و اما حواشی الناز حبیبی؛ 

نظر جنجالی الناز حبیبی درباره رابطه جنسی بدون ازدواج

الناز حبیبی مدتی پیش در مصاحبه ای با زهراداود نژاد دختر علیرضا داودنژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

خانم الناز حبیبی عزیز گویا سکس تراپیست هستند و در مسائل جنسی کارشناسی می کنند، جایی گفته بود که تمام خانواده اش در کشور سوئد زندگی می کنند، شاید در کشور سوئد چنین مسائلی آزاد است و با فرهنگ مردمانش ممکن است همسو باشد اما اینجا ایران است، کشوری با اصل و نسب ، رگ و ریشه دار که با دین اسلام عجین شده است.

سوال باحال مدیری و جواب باحال تره الناز حبیبی

اما مدتی پیش الناز حبیبی از مهمانان برنامه دورهمی مهران مدیری بود. مهران مدیری از الناز حبیبی سوالی پرسید مبنی بر این که آیا او اهل غیبت است؟ و الناز حبیبی نیز جوابی جالب داد.

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد.

الناز حبیبی در حال حاضر مجرد است و مدت زیادی می شود که از همسر سابقش طلاق گرفته است.

elnazhabibi.2_1626196853

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی