|

بهار و تابستون چه مانتویی مُده؟ پارچه هایی که هم جذابن و هم خنکُ حال خوووب کن

با توجه به گرمه هوا در انتخاب مانتو هم باید به مدلش دقت داشت و هم به پارچش، پس اگر میخواهید تا با مناسب ترینها آشنا بشید این مطلب رو بخونید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- با توجه به اینکه تو فصل بهار و بعد هم تابستون به سر میبریم پس روزهای گرمی رو در راه داریم و باید به فکر مانتوهایی مناسب و خنک باشیم. اما تو این سه چهار سال اخیر خیلی از بلاگرای عزیزمون آموزشای خوشگل و اصولی برای کاربران میزارن پس خوبه که وقتی انقدر زحمت میکشن و شما تنها با استفاده از نت میتونین یاد بگیرین چرا که نه! استفاده کنید و با همون داشته هاتون بهترین استایل رو بسازین.

چرا که در تیپ و ظاهر یک خانوم خیلی موارد مهمه. این استایل از مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی میکاپ و اکسسوری تشکیل شده و انتخاب هر یک از اینها میتونه تاثیر خوب و یا بدی در ظاهر شما داشته باشه. پس انتخاب لباس برای یک خانوم به مراتب سخت تر از انتخاب استایل برای یک آقا هستش! اما تو بهار هستیم، فصلی که پر از رنگ های شاده و هوا خنکه و فرصتی عالی برای استایل های ناب و خوشگله.

Untitled

امسال مدل های مختلفی برای مانتو ترند شده که همشونم خوشگلن و با توجه به سلیقه و اندام و رنگ پوست و تیپ شما باید انتخاب بشن. اما همه این مانتو ها باز برای بهار و تابستون باید پارچه ای راحت و خنک و در عین حال مناسب داشته باشن. پس در ادامه ابتدا با پارچه های پیشنهادی آشنا میشیم و بعد با مدلای خوشگل جدید!

ایده آل ترین پارچه واسه هوای گرم

پارچه های نخی بهترین گزینه برای دوخت مانتوهای تابستانی هستند. این پارچه ها خنک و سبک بوده و مانع از تعریق زیاد بدن می شوند. یکی از مشکلات پارچه های نخی زود چروک شدن آن هاست. بهترین نوع پارچه نخی برای مانتو شامل موارد زیر می شوند.

  • لینن
  • کتان کریستال
  • پارچه نخی یزدی

استفاده از این جنس پارچه ها در رنگ های روشن مانند سفید، کرم، سبز ترندی و بنفش کم رنگ جزو ترند های سال 2022 است که می تواند استایل های تابستانی شما را بسازد. 

Untitled

پارچه های کرپ بهترین پارچه برای مانتو تابستانی

پارچه کرپ انواع مختلفی دارد ک جزو پر کاربرد ترین پارچه ها در خط تولید های مانتو، کت و شلوار دوزی زنانه و مردانه است. اگر همیشه به دنبال یک پارچه مناسب برای مانتو و کت های مجلسی بوده اید و دوست داشتید اصطلاحا لباس روی تنتان شق و رق بایستد، پارچه کرپ انتخاب هوشمندانه برای شماست. از جمله بهترین انواع پارچه کرپ که مناسب مانتو مجلسی در سال 2022 هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کرپ ابریشم
  • کرپ گاباردین
  • کرپ فلورانس
  • کرپ دیور
  • کرپ حریر

پارچه کرپ با بافت ساده ای که دارد بهترین انتخاب پارچه برای لباس های رسمی و مجلسی به شمار می رود. اگر می خواهید در طرح های عبایی یا مدل های کار شده از این پارچه استفاده کنید بهتر است از کرپ سبک استفاده کنید تا وزن لباس روی تن شما سنگین نشود.

456-min

پارچه حریر و تور، ظریف ترین ترند بهار 2022

حریر و تور جزو جذاب ترین پارچه هایی هستند که لطافت زنانه به همراه دارند. تا پیش از این از پارچه های توری و حریر در دوخت لباس عروس یا لباس های مهمانی استفاده می شد اما اخیرا استفاده از این پارچه ها در دوخت مانتو به شدت ترند شده اند. حریر شیشه ای، حریر ارگانزا، ترکیب تور با گل های نقش برجسته و تور های ساده و طرح دار جزو پرکاربردترین پارچه های ظریفی هستند که در دوخت مانتو از آن ها استفاده می شود.

استفاده از این مانتو ها در استایل های بهاری بسیار مناسب است و می توانید برای جذاب تر شدن لباس از ترکیب دانتل یا پارچه های ساتن ابریشمی ساده هم استفاده کنید.

274483881_464781221794635_1087844688885412585_n

بهار و تابستون چه مانتویی مد و مناسبه؟!

خانومای عزیز بهتره که کمی در استایل خود ریسک پذیر باشید و از آیتم های ساده دست برداری. اینجوری هم به تیپای جدیدتری خواهید رسید و هم ممکنه بیشتر از ترکیبات قبلی بهتون بیاد. در ادامه نمونه هایی از مانتوهای مناسب بهار و تابستون رو مشاهده می کنید که با چه آیتم هایی ترکیب شده و به هم میاد.

مانتو پیراهنی
مانتو پیراهنی
مانتو جلوبسته
مانتو جلوبسته
مانتو کتی
مانتو کتی
شومیز مانتویی
شومیز مانتویی

 

مانتو پانچ
مانتو پانچ
مانتو عروسکی
مانتو عروسکی
وست و شومیز
وست و شومیز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی