|

استوری "ریحانه پارسا" که خطای دید عجیبی داشت؛ کاسبی خانوم از فروش عکسای خاصش!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که خیلی وقته از ایران رفته و اونور داره زندگی میکنه اما هنوز هم سردرگم و بی هدف و البته بی پول در حال گذرونده!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر سابق سینمای ایران می باشد که تقریبا یک سال و نیمه که از ایران رفته تا اونور آب بترکونه و مثلااا پولدار بشه اما زهی خیال باطل! خانوم خانوما اول به امید زدن سایت شرط بندی به نام پارسا بت رفت اما حالا تنها چیزی که به نامش داره انگاری فقط صفحه اینستاگرامشه!

ریحانه پارسا در ترکیه با افراد مختلفی دیده شد اما همچنان مجرد و تنها روزمرگی خود را سر میکند و اینکه اصلا از کجا میاره و زندگیش رو میگذرونه مشخص نیست! وی مدتی پیش هم گفته بود از بی پولی مجبور شدم تا گوشیم رو بفروشم اما اینکه با چی داشت استوری میزاشت باز اینم سواله!

ریحانه پارسا اما بعضی اوقات نوشته هایی را منتشر می کند که می گوید خودش نوشته و اگر خودش نوشته باشد واقعا دست خوبی در این زمینه دارد. اما این هنرمند جوان به تازگی برای موارد اقتصادی که در کشور رخ داده واکنش نشان داد که خب به دلیل نامتعارف بودنشون بهتره به پیج خود ریحانه سر بزنید!

در ادامه استوری جدید این بازیگر جوان را مشاهده می کنید .

Untitled

Untitled

Untitled

پول دراوردن ریحانه پارسا از حال عجیبش

همونطور که از تصاویر بالا قطعا متوجه شدید ریحانه پارسا فاز و روحیه ای عجیب دارد و انگاری که در فضای ادمای معمولی سیر نمیکند! خانوم بازیگر ححتی مدتی پیش به سرش زده بود که عکس های خود را به صورت دیجیتالی دربیاره و بفروشه اما ظاهرا این کارش هم کساد شد و ادامه نداد و یا شاید به فروش نرسید که البته از همون اول هم مشخص بود این راه راهی نیست که بگیره و برای یک مهاجر در کشور غریب بتونه پولساز باشه.

divanebycassowary_1642239217

البته که شاید از نظر من و شما کاری بیهوده و مسخره باشه اما خب فانتزیه جالبیه که ریحانه پارسا علاقه داشته تا اونو انجام بده.این تصاویر نسبت به ابعادشون قیمتای مختلفی دارن و ریحانه خانم از این طریق خواسته تا راه درامدی جدید و نو داشته باشه که به بن بست خورد!

اصلا ریحانه پارسا تو ترکیه چیکار میکنه؟!

ریحانه در یکی دو سال اخیر حواشی زیادی داشت و مدت ها در صدر اخبار فضای مجازی بود. اما به مرور حواشی خانم بازیگر کم شد و فضای فضای مجازی هم دیگر خیلی تمایلی به دنبال کردن خانم نداشت. ریحانه هم سعی کرد تا کمی به زندگی اش سر و شکل دهد. برای این منظور با چند مزون قرارداد همکاری بست و به عنوان مدل برایشان تبلیغ کرد. تبلیغاتی که البته خیلی دیده نشد.

ریحانه از وقتی که به ترکیه رفته خیلی به فضای مجازی دل بسته و امیدوار است بتواند از طریق تبلیغات اینستاگرامی یا پخش ویدیوهایش در یوتیوب درآمدزادیی کند. البته پیج اصلی خانم پارسا در اینستاگرام بیش از 2 میلیون و هفتصد هزار دنبال کننده دارد که عدد بدی نیست اما شاید به خاطر فعالیت هایی که ریحانه در این یکی دو سال داشته خیلی از صاحبان مشاغل تمایلی به همکاری با خانم پارسا نداشته باشند.

یوتویب هم که داستانش مشخص است و ایرانی ها خیلی اهل این فضا نیستند. اما به هر روی خانم بازیگر برای اینکه کانال یوتیوبش رونق بگیرد هم تلاش هایی کرده و امیدوار است تا حداقل به مانند تتلو چند صد هزاری دنبال کننده پیدا کند.

وقتی ریحانه پارسا گردن گیرش خرابه!!

ریحانه پارسا دختر 23 ساله ایرانی که یه زمان بازیگر سینما و تلویزیون بود و اتفاقا داشت پیشرفت بسیار خوبی هم میکرد و از دسته هنرمندانی بود که به یکباره و با سرعت شهرت یافت با کلی پیشنهاد کاری. اما انگاری خانم پارسا این راه رو دوست نداشت و تنها برای معروف شدن و سپس تغییر مسیر به این عرصه آمد.

البته اینجوری که خود ریحانه پارسا تعریف میکنه ظاهرا علاقه زیادی به بازیگری داشته و داره و از زمان مدرسه شروع کرده که خب جریان تجاوزی که تو همون دوران بهش شده رو هم تازگیا تعریف کرد که همسر سابق خانم نورا هاشمی این رفتار زشت رو روی ریحانه پارسا در 16 سالگیش انجام داده! حالا از این ها که بگذریم ریحانه خانم که تا به حال هر کار درستی کرده گفته خودم کردم و هر رفتار زشت و برهنگ که داشته گفته به خاطر شرایط بد روحیم از جریان تجاوز و طلاق و بد بودن مادر پدرم بوده! ظاهرا از نظر ریحانه پارسا هر خانمی که شرایط سختی که میگذرونه باید بره و تن فروشی کنه !!!

Untitled

قطعا چنین تفکری تنها برای اینه که خودتو مقصر ندونی و قانع کنی! ریحانه پارسا سن زیادی ندارد اما بیش از یک ساله که ریحانه پارسا بازیگری و سینما رو بوسید و گذاشت کنار اما قسمت بدش اینجاست که خانم بازیگر از وقتی که رفته تا به حال با افراد زیادی مثل پویان مختاری دیده شده اما همه آن ها گذری بودند و همچنان ریحانه سردرگم بدون رسیدن به هیچ هدفی داره پیش میره

278566022_950492215621333_801845778398914293_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی