|

شکل و شمایل زامبی طورِ "ریحانه پارسا" از نوع باحالش؛ خانوم با تتو به خودش حمله کرد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که به تازگی فاز جدید برداتشه عکس و فیلم هایی منتشر کرد که تنها از خود ریحانه هم برمیاد، این میزان دیوانگی!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر کم سن و سالی می باشد که اواخر دهه هفتاد به دنیا اومد تو بیست سالگی هم حسابی معروف شد. ریحانه تو سریال پدر ابتدا دختری شیطون بود که گوشش به حرف پدر مادر نمیرفت و کار خودش رو میکرد اما بعد عاشق شد و سر به راه! اما در واقعیت نیز ریحانه پارسا همانند همان نقشش در سریال پدر می باشد اما در قسمتای اول، یعنی شیطون و البته سرخود!

ریحانه پارسا خیلی وقته که از ایران رفته و بعد از بازی تو سه کار یعنی پدر و خوب بد جلف و گشت ارشاد دیگه نقشی رو در ایران ایفا نکرد و رفت ترکیه! البته که خانوم بازیگر اونجا هم نقشی رو بازی نکرد و داره علاف میچرخه و هرچی برنامه داشت نقش برآب شد!

ریحانه پارسا تو این مدتی که رفته از طریق اینستاگرام مثل همه با مخاطب ارتباط میگیره اما مشکل اینجاست که خانوم خانوما هر چند وقت یکار فاز عوض میکنه و تصاویر فاز جدیدش رو تو صفحش به اشتراک میزاره و قبلیارو پا میکنه!! واقعا کی انقدر مودیه که ریحانه پارسا هست؟! در ادامه تصاویر و البته مود جدید ریحانه خانوم رو مشاهده می کنید که همرو متعجب کرده.

Untitled

 Untitled

ریحانه پارسا سالم یا دَرب داغون؟!

ریحانه پارسا همین دوسه روز پیش هم ویدیوی از خود استوری کرد که مثلا یکسری توضیحات رو در رابطه با خودش بده اما اونقدری مستانه و ناجور صحبت میکرد که کاملا مشخصه اعتیاد به چیزی پیدا کده که معلوم نیست چیه! یعنی تا به حال حرف خاصی از این بابت نزده!

ناگفته نمونه که برای تصویری پایینی بین کامنت ها نظر پویان مختاری هم دیده شد که نوشته بود دلم برات تنگ شده، البته با استیکر خنده!

Untitled

ریحانه پارسا در کل کم میاد تا اینجوری حرف بزنه و یا لایو بگیره و به همین دلیل این صحبت هاش چون بعد از مدتی طولانی بود این تغییر حالتش رو به خوبی نشون داد و علنی شد. ریحانه پارسا نوع صحبتش چنین بود اما به تازگی ویدیوی منتشر کرد که در حال ورزش است و برخی از کاربران میگفتن این معتاد شده و برخی هم میگفتن با این ورزش نمیشه اعتیاد داشته باشه! اما مسئله اینجاست که خانوم ازیگر سابق شایدم تو اون ویدیو مست بوده که اونجوری حرف میزده و یا شایدم اصلا گل میزنه و اونجوریه ولی ورزشم میکنه! (صحبت هایی که بین کاربران همیشه در صحنه رد و بدل شد!)

ریحانه پارسا با توجه به اینکه اول رفت پیش پویان مختاری به ذوق اینکه سایت شرط بندی پارسابت رو میزنه و پولدار میشه اما خیلی راحت کنار گذاتشه شد، بعد رفت و با افرادی جدید آشنا شد و زد تو کار ماشین بازی بعد تابلوهای دیجیتالی و بعد مدلینگ که البته مشخص اون شرکت چندان معتبر نبوده و شاید اصلا به همین دلیلم ریحانه رو قبول کرده!

حالا هم همچنان خانوم پارسا در پِی مدل شدن هستن و گاهی تصاو.یری از خود منتشر می کند که در این راستا می باشد اما اینکه ریحانه بالاخره چیکار میکنه و درامد خوبی داره یا نه مشخص نیست چرا که همنی چند وقت پیش بود که حسابی از بی پولیش مینالید!

ریحانه پارسا از فاجعه تجاوز تا مظلومیت!!

حالا ریحانه پارسا اومد و چند روز پیش از فاجعه ای که در زمان 16 سالگیش رخ داد گفت و کاملا با اسم و مشخصات شخصی که اون زمان بهش تجاوز کرده بود رو لو داد و در این توضیحات کاملا خود را تبرعه و شخص رو مقصر دونست.

ریحانه پارسا تو حرفاش دلیل سکوتش رو علاقه به بازیگری میگه اما واقعا علاقه به بازیگری باید باعث شه اجازه بدی کسی بهت دست درازی کنه؟! و آیا حالا زندگی ای درست داری که بگی اون موقع بهم ظلم شد و خواسته من نبود؟ 

آخرین نفری که فعلا ریحانه عکسشو گذاتشه! آخرین نفری که فعلا ریحانه عکسشو گذاشته!

ریحانه پارسا در این مدت که از کشور رفت با پسران زیادی دیده شد و با حال و اوضاعی بسیااار زشت و زننده عکس و فیلم از خودش پخش کرد که خب اینا نشون میداد خانوم بازیگر خودش هم چندان راه درستی انتخاب نکرده و نمیخواد کنه!

در مجموع ریحانه پارسا ظاهرا عادت داره که اشتباهاتش رو گردن دیگران بندازه و فراری شدنش رو تقصیر پدر و مادر و حالات روحیش رو هم تقصیر متجاوزگر انداخت!! 

15220541

reyparsa.diva_1641713676_4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی