|

شکل و شمایل افسانه ای "ریحانه پارسا" همرو مبهوت کرد؛ خانوم فیلش یاد هندستون کرده!

reyhane parsa shayanews

ریحانه پارسا بازیگر سابق و بیکار حال حاضری می باشد که سعی دارد تا با عکس و فیلم هایی نه چندان جالب خود را بر سر زبان ها نگه دارد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ریحانه پارسا که اینروزا حسابی حوصلش تو ترکیه سر رفته، هر چند روز یکبار پشت سر هم عکس و فیلم هایی از خود منتشر میکنه که چندان نرمال نیست و نشون میده خانوم خانوما به جایگاه خاصی در زندگی نرسیده!

حالا شاید بگین چه ربطی داره! خیلی از هنرمندان به دلیل آزادی بیشتر از کشور خارج میشن تا به هر چیزی که در ایران نمیشه رسید برسند، مثل برهنگی! خیلی از این بازیگران هم که در خیالات خود به سر میبرن فکر میکنن اونور آب براشون فرش قرمز پهن کردن و میرن که مثلا پولدار بشن و راحت، اما غافل از اینکه همانند خانوم رابعه اسکویی میرن و به بن بست میخورن! ریحانه پارسا نیز چنین بود و به امید اینکه پویا مختاری براش سایت پارسا بت میزنه و ایشونم پول پارو میکنه رفت اما تا به حال که هیچ مورد مثبت و درست حسابی ای ازش دیده نشده که هیچ، اینطور که از لحن صحبت ریحانه پارسا معلومه برخی از کاربران میگن حالتی مستانه نیز دارد!

در ادامه استوری جدید ریحانه پارسا رو مشاهده می کنید که حسابی قاط زده.

از خوبیای ریحانه پاسا که هررر کسی نداره!

جالبه که ریحانه پارسا با همین اطوارها تونست به نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده برسه اما جالبتر اینه که این بازیگر جوان با وجود اینکه شرایط مالی خوبی هم نداره و پشتوانه ای هم نداره اما تا به حال تبلیغات اینستایی انجام نداده و این در صورتیه که خیلییی از بازیگرای و یا اشخاص معروف در ایران هستند که مثل خانوم صبا راد روزی روزگاری مجری بودن اما حالا مثل بنننز تبلیغات میکنن و پول درمیارن اما ریحانه پارسا چنین نبوده!!

حالا شاید بگین کی به ریحانه پارسا تبلیغ میده واسه معرفی!! اما اگر از فعالین اینستاگرام باشید میدونید که خیلی ها هستند که پیج هایی بسیار ناجور تر از این بازیگر تبلیغ میدن! 

Untitled+(2)

وقت ریحانه یهویی فیلش یاد هندستون میکنه!

اما ریحانه پارسا به تازگی تصاویری دیگر هم منتشر کرد که در رابطه با زندگی اش در ایران و روز خروج و فرودگاه و ... گفته و عکس گذاشته! در ادامه ابتدا متنی که وی در کپشن نوشت را مشهده می کنید و بعد موضوعی جالب که باید گفته شود و نظر بسیاری از کاربران بود!

این روز ها عجیب و زیاد به وطنم فکر می کنم

به جایی که دورانِ سخت و غیر قابل هضمِ آخرش و تنش ها و وحشت هایی که به جونم از توبیخ ها و کنترل های بی جا و دخالتِ انواعِ نهاد های امنیتی روی جز به جزِ زندگی من،،باعث شده سیستم دفاعیِ من بخش عظیمی از خاطرات شو پاک کنه…

به این دور افتادن خودم از همه تعلقات بیست و چند ساله ام به یکباره از ترس های عجیب و تنهایی زجر آور زیر فشار های بزرگ تر از روحم در روز های آخرم،فرار رو به قرار ترجیح دادنم…

و اما،آخرین دقایق وداع ام با همه چیز و همه کس در وطنم که تنها توو راهِ فرودگاه با خودم مرور می کردم و با هر متر دور شدنم از شهرم سعی می کردم دیگه به پشتِ سر نگاه نکنم…

ا(این روز ها ایران رو نگاه می کنم، درد دارد…فریاد دارد…)

هر چقدر به خودم فرصتِ نگاهِ به فردا رو بدم باز با اخبارِ و تصاویر دلخراش میشکنم و رو تمامِ ابعادِ مغزی و جسمیِ من تاثیر میذاره…

کی حالِ ما خوب می شود؟نمی دانم…

Untitled

ریحانه هرچی خط قرمزه زیر پا گذاشته و گردن گیرش خرابه...

اما سوالی که اینجا وجود داره و خیلی از کاربران بهش اشاره کردن این بود که مگه کسی این بازیگر رو به زور و اجبار راهیه ترکیه کرده! چرا که ریحانه پارسا خط قرمز هارو به شدت رد کرده بود و خودش، خودش رو تو این راه انداخت! در صورتی که میتونست مثل خیلی از بازیگران جوان و جذابی که تو سینما و تلویزیون فعالیت دارند بمونه و به فعالیت هنری خودش ادامه بده.

حالا شاید بگین نهههه اینجا بهش دست درازی کردن و اذیتش کردن! اما اگه از زندگی ریحانه پارسا تو این مدتی که رفته ترکیه نگاهی بی اندازید متوجه خواهید شد که چندان فعالیت جالب و خاصی نداشته و تنها تو فکر این بوده چجوری ازین شاخه به اون شاخه بپره، اون هم چه شاخه هایی! پوشان مختاری و فعالیت تو مجله مدلینگ فیک و...!

divanebycassowary_1638971919_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Mehdi ارسالی در

    این دیگه نوبره جوجه دوروزه هنوز بال در نیاورده میخواد بپره میگذاشتی تو ایران دونفر بشناسنت دوتا فیلم وسریال بازی میکردی صدتا فیلم درپیت بازی کرد قریشی بازم رفت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی