|

"لیلا بلوکات" یه خارج رفت جَو گیر شد هنوزم خارجی طوره؛ خانوم چِلچلیش چه خوب مونده!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر معروف که همین چند روز پیش تو پاریس کلی خوشگذرونی کرد حالا در ایران تصویری از خود گذاشت که جذابیت خاصی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر جذاب و جوان ایرانی می باشد که البته بیشتر چهره ای جوان تره تا سن و سالی چرا که خانوم بازیگر از دسته هنرمندان مایه داری می باشد که خوووب به خودش و زندگیش میرسه و البته چون شوهر و بچه هم نداره قلب با قلبی آسوده تررر میگذرونه! (جهت مزاح)

لیلا بلوکات اما فعالیت زیاده داره خب هم بازیگره و هم مدیریت خیریه مهر لیلا به دستش هست و دستش حسابی تو کارای خیره. خانوم بازیگر یه ورزشکار حرفه ای و یه سفر بروی خفنه که مسافرت های بسیاری داره. لیلا بلوکات به تازگی هم همراه با خواهرانش که شباهت بسیار زیادی به خودش دارن رفته بود پاریس و کلی هم عکسای جینگول و جذاب منتشر کرد.

اما بعد از اون تصویری جذاب تر تو اینستاگرامش پست گذاشت که استایلی زرد و شیک داره و برخی از کاربران به سفر پاریسش اشاره کردن که تریپ خانوم بازیگر تو ایرانم خارجکی شده!

Untitled

یه عکس باحال از پشت صحنه!

اما لیلا بلوکات که جدیدا تو سریال "از سرنوشت" بازی داشت پشت صحنه های باحالی هم تو صفحه اینستاگرامش منتشر میکرد که گهگاهی هم سوژه میشد. اما خب چون دیشب قسمت اخر این سریال پر بیننده بود تصویری جذاب استوری گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

پاریس بازیِ لیلا بلوکات و آبجیاش

لیلا بلوکات دو خواهر به نام های میترا و روشا دارد که شباهت عجیبی به لیلا دارند و تنها از فرم لب هایشان می توان آن ها را شناخت که کدام لیلا است و کدام نیست!

لیلا خانوم به تازگی هم به همراه دو خواهر جذابش به پاریس سفر کرده و در کنار برج ایفل عکس سه نفری انداختند.

165435463983ab

لیلا

تضاد بارز در استایل خانوم بلوکات!

لیلا بلوکات بی تردید جزو خاص پوشان و خوش استایل های هم فضای مجازی و هم سینماس. جالب اینه که بعضی از افراد فقط این خانوم بازیگر رو با تیپ های خانومی و خیلی شیک میشناسن. اما بهتره بدونین تضاد زیادی تو سبک پوشش لیلا خانوم به چشم میاد. واسه همین نباید از ست های جین جذاب ایشون چشم پوشی کرد.

leilabolukat_1650708953

لیلا خانوم بلوکات چرا در 40 سالگی همچنان مجرد است؟

در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن و سال نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود.

البته علاوه بر این موارد لیلا بلوکات یک دلیل خاص هم دارد. او پیشتر در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

Untitled

بیوگرافی جالب لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

leilabolukat_2608246929488637212_532473594

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی